XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

je hebt gelijk.wou het gewoon doen voor de conditie,maar idd mss een medley doen in de plaats.
yoke ga ik thuis doen,want ben niet zo een voorstander van yokerace op gras.
aan iedereen!goeie schoeisel meebrengen,geen versleten sportslettsen!:p

Ik ging op mijn teensletse komen :(

• Topic Starter Topic Starter
Heb je geen sandalen?

Dus update:

- Ik
- Buell Be
- Protvis
- Strong1976
- Vermeirio
- Sanca
- Possessed
- Tito
- Koef ???
- Andy ???

Volgende week is het zover, we zijn met 8 man voorlopig, 10 als Koef en Andy ook meekomen. Meer hoeven er niet bij want dan wordt het wat lastig :)

Buell Be, jij komt dan zeker vroeger? Dan mag jij helpen om het tuinafval van mijn uitgetrokken struiken aan de kant te gooien zodat we kunnen yoken :D

Spijtig dat het niet vandaag is, weer is perfect nu (hier toch) hopelijk volgende week ook!

Ik ben uberhongerig naar log en farmers :D

Ik baal er al van dat het vandaag een rustdag is, kriebelt erg hard nu!

Lol :D

We gaan trainen, geen koffieklets houden :p

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

ahja, ik vergeet het bijna..
Is er iemand die een voorhamer kan meebrengen? Zonder voorhamer is de yoke bijna onmogelijk te verstellen, en ik denk dat hij nog op mijn hoogte ingesteld staat :)

We gaan trainen, geen koffieklets houden :p

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

ahja, ik vergeet het bijna..
Is er iemand die een voorhamer kan meebrengen? Zonder voorhamer is de yoke bijna onmogelijk te verstellen, en ik denk dat hij nog op mijn hoogte ingesteld staat :)
ge moet uw gasten wel een beetje verwennen hé,maar alé tis goe,kzal eerts thuis een taske drinken:D

ik heb een moker,maar dat zal niet voldoende zijn zeker?

Heb er nog ergens één liggen denk ik, zal eens zoeken, maar denk wel dat het niet echt mogelijk is om er nog hard mee te slaan. Ding is nog van mijn overgrootvader geweest, zit niet meer zo stevig in elkaar :).

Lijkt me niet zo veilig dan :D (we hebben al een vrij dikke plank kapotgeslaan op dat ding, dus je moet er toch vrij hard mee kloppen :p)
Zal dan maar eens kijken of ik die van mijn peter nog even kan lenen :)

heeft er toevallig iemand een harde kop????:D

de kans is groot dat als iemand een voorhamer meebrengt woopy hem kapot krijgt :D

Ik heb wel ne voorhamer liggen, zal hem meebrengen :) Ma ni kapot doen, da is van mij papa :D

Ah prachtig.
Als we hem kapot krijgen, betaal ik hem terug :p Maar lijkt me straf dat dat lukt :)

Ah prachtig.
Als we hem kapot krijgen, betaal ik hem terug :p Maar lijkt me straf dat dat lukt :)

Das al een antiek stuk ze dude :p ma kzal em in elk geval meebrengen dan kunde nog zien of ge hem afbreekt of ni :D tis toch zo ene me ne lange steel he da ge bedoelt? Want me die manne van Aalst wete nooit...:p

Jaja :p
Een andere optie is dat we met z'n allen de yoke op mijn hoogte lopen :p
(ofwel de kleine mensen yoke, en de grotere mensen farmers :) )

Ik zou sowieso willen proberen om op het terras de yoke te doen, als dat gaat (er zit in het midden een stuk dat ferm doorbuigt als je er op stapt, maar misschien kan dat verholpen worden door er een stevige plank op te leggen). Dan heb ik ipv 9m slechts een afstand van 6m, nog korter, maar dan is er wel een betere ondergrond dan dat gras. Ik wil sowieso nog eens met 300kg proberen lopen, dus veel verder dan 12m zal ik toch niet geraken :p

Terug
Naar boven