XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

Mja, ik breng hem in elk geval mee dan kunde nog zien he

• Topic Starter Topic Starter
Merci :)
Heb je iets kunnen regelen voor biervaten?

Met mijn 1m72 zal voor mij die Yoke idd mogen blijven staan zoals hij is :)

Kzal zien wat ik ga doen, afhangkelijk wat ik vrijdag heb gedaan.

ofwel max effort squat en bench / ofwel DL

yoke en farmers zie ik ookwel zitten:D

Doe gezellig mee met de dl man :D
Ik ga waarschijnlijk regular deadlift (met straps) doen voor een double ofzo.

Ok, fingers crossed :)
Het zand voor tenminste 1 vat ligt al klaar :D
(Het tweede vat wil ik dan boven de 100kg krijgen door er een ketting van een kilo of 25 in te steken, maar die moet ik nog in huis halen)

Laatst bewerkt:
Mja, kga mijn best doen. Desnoods geef ik er diene gast wa geld voor ofzo, ik zie wel. Probleem is natuurlijk da ze het normaal weergeven aan hun brouwer ivm leeggoed enzo. Maar als ik het vorige keer goed begrepen heb pakt de brouwer beschadigde vaten niet terug. En het zijn dus die da ik (mischien dan) kan hebben. Uiteindelijk maakt het ni uit da die beschadigd zijn he. Dus als hij ze nog niet heeft weggesmeten dan kan ik ze hebben :)

beschadigd zal voor die mensen een bluts ofzo betekenen denk ik. Zolang er geen gat in zit zijn ze bruikbaar voor woopy denk ik

Exactemundo :) Er zullen sowieso nog veel meer blutsen inkomen eenmaal ze hier zijn :D
En als je er een kleine prijs voor moet betalen, betaal ik je die uiteraard terug ;)

beschadigd zal voor die mensen een bluts ofzo betekenen denk ik. Zolang er geen gat in zit zijn ze bruikbaar voor woopy denk ik

Dit is wat ik ook denk. Als er dan in het ergste geval een gat inzit moet dit volgens mij ook nog makkelijk op te lossen zijn. Als het gat niet te groot is natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Exactemundo :)
En als je er een kleine prijs voor moet betalen, betaal ik je die uiteraard terug ;)

Bwa, prijs zal dan ook niet om van omver te vallen zijn. Beschouw het dan eerder als een wederdienst voor het feit da ik mag komen trainen bij u :)

Ducktape :D

Weersvoorspelling: 10% kans op regen en 10°
Looking good :D

Geef je me nog even je adres door? Om hoelaat worden we verwacht?

Staat in de openingspost ;) (Hertstraat 40, Welle).
We beginnen rond 14u.

Heb ik blijkbaar overgelezen, thanks!

Ok kom wss af, en ik denk dak den Andy ook eb overtuigd

Nice!
Gaat een goed dagje worden met al dat geweld bij elkaar :D

Terug
Naar boven