AndroidHealthClinic

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

• Topic Starter Topic Starter
Goed :) Andy heeft nog steeds last? Sucks

Nee hij kan niet

Ik neem aan dat het doorgaat? Wordt er yoke gelopen?

Tuurlijk. Yoke staat op het plan, maar ik hoop dat het niet teveel zal regenen :p

- Axle
- Yoke
- Deadlift (bak, of gewone, zal van het weer afhangen)
- Farmers hold
- nog iets, weet nog niet wat

it's raining men, halleluja!

Maakt niet uit :p
Wat lastiger is, is dat iedereen heeft afgezegd dus ik alleen mag trainen :p

A klote man, mss moet ik toch komen dan

Moet jij zelf weten, je moet je niet verplicht voelen :)

laat u niet afschrikken door wat regen jongens!hier in belgie zijn het enkel wat buitjes.
en laat dienen arme woopy niet in de steek he:treuren::finger::aai::grinny:

Mja ik kom toch af. Desnoods loop ik speed sets yoke ofzo we zien wel hoe het voelt.
Nu nog ff GPS fixen en ik kom wel

Ah prachtig :)
We zullen het dan wel bij die 4 oefeningen houden en een beetje op't gemak doen :p

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

laat u niet afschrikken door wat regen jongens!hier in belgie zijn het enkel wat buitjes.
en laat dienen arme woopy niet in de steek he:treuren::finger::aai::grinny:

Wanneer kom jij trouwens nog eens :p En een truckpull training van gisteren vind ik geen excuus :D

Ah prachtig :)
We zullen het dan wel bij die 4 oefeningen houden en een beetje op't gemak doen :p

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Wanneer kom jij trouwens nog eens :p En een truckpull training van gisteren vind ik geen excuus :D
lol:p
ik ga voorlopig enkel mn armen en benen trainen,met het oog op die truckpull.;)
(straks een beetje lichte squats)
denk ergens eens in september ofzo.
en als ik mn log heb,organiseer ik mss ook eens een trainingske ofzo
(maar geen nood,kga uw klanten nie afpakken zulle:D)

Gezien de huidige interesse, zullen er in september niet teveel trainingen meer zijn :) Wsl enkel nog op zondag 5 en 12 september. Jimmy begint dan ook weer met zijn trainingen las ik in zijn topic, dus de mensen hebben sowieso een plaats waar ze terechtkunnen :)

Gezien de huidige interesse, zullen er in september niet teveel trainingen meer zijn :) Wsl enkel nog op zondag 5 en 12 september. Jimmy begint dan ook weer met zijn trainingen las ik in zijn topic, dus de mensen hebben sowieso een plaats waar ze terechtkunnen :)
jammer dat er zo weinig interesse is,je hebt nochtans veel gerief staan he.:(
mss is de afstand te ver?
je zult dan wss ook terug bij jimmy trainen?
(vergeet niet dat er in november wss terug ncc is he,dus doortrainen he:))
ik ga zo vaak mogelijk thuis trainen,anders heb ik geinvesteerd voor niets,en 1x per maand bij u of bij jimmy ofzo.

Nee na de sterkste man van Vlaanderen (of ik nu mag meedoen of niet) ga ik stoppen met strongman (tot eind januari ofzo) en mij richten op een powerlift wedstrijd. Misschien juist 1 keer bij Jimmy nog gaan trainen om de nieuwe locatie eens te gaan bewonderen.
Met de nieuwe NCC ga ik sowieso niet meedoen, of het zal volledig onvoorbereid zijn (moesten er te weinig deelnemers zijn ofzo). Ik doe veel liever de echt zware wedstrijden en kan er ook veel beter tonen wat ik waard ben (voorronde, Vlaanderen) ook al eindig ik dan ergens vanachter. Op een sterksteman wedstrijd verslaan worden door mensen die zwakker zijn dan mij maar wel sneller zijn, heb ik geen zin meer in (ook al hoort dat er ook bij).

ja maar dat is strongman he,sterk en snel zijn,en dat laatste is bij mij ook een probleem

Nee na de sterkste man van Vlaanderen (of ik nu mag meedoen of niet) ga ik stoppen met strongman (tot eind januari ofzo) en mij richten op een powerlift wedstrijd. Misschien juist 1 keer bij Jimmy nog gaan trainen om de nieuwe locatie eens te gaan bewonderen.
Met de nieuwe NCC ga ik sowieso niet meedoen, of het zal volledig onvoorbereid zijn (moesten er te weinig deelnemers zijn ofzo). Ik doe veel liever de echt zware wedstrijden en kan er ook veel beter tonen wat ik waard ben (voorronde, Vlaanderen) ook al eindig ik dan ergens vanachter. Op een sterksteman wedstrijd verslaan worden door mensen die zwakker zijn dan mij maar wel sneller zijn, heb ik geen zin meer in (ook al hoort dat er ook bij).
dam moet je gaan powerliften als je niet door snellere mensen verslagen wilt worden ;)

:roflol: die foto op het einde
Déja vue :D

Nice !

Terug
Naar boven