- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

laat u niet afschrikken door wat regen jongens!hier in belgie zijn het enkel wat buitjes.
en laat dienen arme woopy niet in de steek he![]()
En een truckpull training van gisteren vind ik geen excuus 
lolAh prachtig
We zullen het dan wel bij die 4 oefeningen houden en een beetje op't gemak doen
---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------
Wanneer kom jij trouwens nog eensEn een truckpull training van gisteren vind ik geen excuus
![]()

)jammer dat er zo weinig interesse is,je hebt nochtans veel gerief staan he.Gezien de huidige interesse, zullen er in september niet teveel trainingen meer zijnWsl enkel nog op zondag 5 en 12 september. Jimmy begint dan ook weer met zijn trainingen las ik in zijn topic, dus de mensen hebben sowieso een plaats waar ze terechtkunnen
![]()

)dam moet je gaan powerliften als je niet door snellere mensen verslagen wilt wordenNee na de sterkste man van Vlaanderen (of ik nu mag meedoen of niet) ga ik stoppen met strongman (tot eind januari ofzo) en mij richten op een powerlift wedstrijd. Misschien juist 1 keer bij Jimmy nog gaan trainen om de nieuwe locatie eens te gaan bewonderen.
Met de nieuwe NCC ga ik sowieso niet meedoen, of het zal volledig onvoorbereid zijn (moesten er te weinig deelnemers zijn ofzo). Ik doe veel liever de echt zware wedstrijden en kan er ook veel beter tonen wat ik waard ben (voorronde, Vlaanderen) ook al eindig ik dan ergens vanachter. Op een sterksteman wedstrijd verslaan worden door mensen die zwakker zijn dan mij maar wel sneller zijn, heb ik geen zin meer in (ook al hoort dat er ook bij).