Sionnach
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 67
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is eigenlijk zelfs nog goed te doen, al zal het met 2 nog pakken makkelijker zijn dan alleen 

met strongman-materiaal toch

bedoelde in het tuinhuis uiteraardStrongman materiaal op zolder, lijkt me niet handig![]()

zo vroeg al stoppen met odd trainen?Komende trainingen:
- zondag 15 augustus
- ZATERDAG 21 augustus
- MAANDAG 30 augustus
- zondag 5 september
De trainingen zullen waarschijnlijk nog doorgaan tot eind september, daarna is er pauze tot eind januari.
ik train gans jaar door,tenzij het sneeuwt
dat moet toch wel een minimaal aan trillingen zijnK'vind het ook belachelijk, maarja :-/ Aan hun kant staan er betonplaten aan mijn tuin. Dat die trillen kan ik me wel voorstellen. Maar wat daar het probleem mee is![]()

.
,en je doet in je tuin wat je wilt,als ze de politie ofzo bellen,gaan ze hetzelfde zeggen.
een huisbaas zal je niet zo snel buitenzetten,want dan moet hij een andere huuder vinden+contractbreuk(vergoedingen)Dat die buren mij niet moeten, kan me geen drol schelen (daarvoor is het toch al te laat, vanavond eens proberen mee te praten maar zal wel hopeloos zijn). Probleem is dat de huisbaas goed overeenkomt met die mensen, en die moet mij natuurlijk niet buitenzetten, want dan heb ik wel een probleem![]()