XXL Nutrition

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

ziet er gezellig uit, misschien ook eens afzakken naar daar :cool:
geen foto's van de taart? of heeft iedereen in zijn broek gedaan :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Zou zeker tof zijn :)
Nee daar heb ik eerlijk gezegd niet aan gedacht :D

I dids it!

10zsdhv.jpg

Viking press en watervat in het schuurtje er bij gekregen :p Is eigenlijk zelfs nog goed te doen, al zal het met 2 nog pakken makkelijker zijn dan alleen :p
Heb een ideetje om wat extra plaats te creëren, daar mogen de mensen die volgende keer komen trainen mij achteraf dan even mee helpen. (zondag 15 augustus).

Uw ideetje is opruimen?

:P

Bv :p
Staan nu 2 tafels in dat schuurtje die geen nut hebben en in de weg staan. Kan ze wel nergens anders kwijt. Maar als ik die bv al op elkaar zet en daar een hoop spullen onder en op zet, heb ik het halve schuurtje weer leeg. Desnoods het ijzeren rek met het tuingerief in de garage zetten, maar dat zal niet nodig zijn denk ik.
En dan proberen om het zo te organiseren dat ik aan mijn grasmachine kan zonder eerst de viking press en de yoke naar buiten te moeten dragen :roflol:

een tuinhuis dient om vol te zetten:mad:
(een zolder ook:D)

I'm with Wim on this one :D

Da stond daar nochthans mooi tegen die muur:roflol:

Ja, maar zoals je op de foto ziet, het stond maar 1 nacht buiten en al wat roestvlekken. Dus binnenhouden tot ik het geverfd heb :)

Strongman materiaal op zolder, lijkt me niet handig :p

Komende trainingen:

- zondag 15 augustus
- ZATERDAG 21 augustus
- MAANDAG 30 augustus
- zondag 5 september

De trainingen zullen waarschijnlijk nog doorgaan tot eind september, daarna is er pauze tot eind januari.

Ander nieuws: de buren blijven klagen over trillingen door de traktorbanden (homo's), zelfs nu we de tire flip helemaal vanachter in de tuin doen. Om problemen met de huisbaas te vermijden, kunnen we daar voorlopig dus beter mee stoppen. Proberen om daar een andere oplossing voor te vinden, al weet ik niet echt wat. Misschien een weide in de buurt zoeken ofzo.
En dan hoop ik dat hij niet begint te klagen over yokes die we te hard neerzetten ofzo...

Lol klagen over trillingen, bellen ze de politie als er een camion voorbijrijdt ? Dam

K'vind het ook belachelijk, maarja :-/ Aan hun kant staan er betonplaten aan mijn tuin. Dat die trillen kan ik me wel voorstellen. Maar wat daar het probleem mee is ???

Komende trainingen:

- zondag 15 augustus
- ZATERDAG 21 augustus
- MAANDAG 30 augustus
- zondag 5 september

De trainingen zullen waarschijnlijk nog doorgaan tot eind september, daarna is er pauze tot eind januari.
zo vroeg al stoppen met odd trainen?:(ik train gans jaar door,tenzij het sneeuwt:p

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

K'vind het ook belachelijk, maarja :-/ Aan hun kant staan er betonplaten aan mijn tuin. Dat die trillen kan ik me wel voorstellen. Maar wat daar het probleem mee is ???
dat moet toch wel een minimaal aan trillingen zijn???
je hebt er alyijd die klagen voor het minste:rolleyes:.
gewoon verder doen waar je mee bezig bent,zeg dat je moet trainen:mad:,en je doet in je tuin wat je wilt,als ze de politie ofzo bellen,gaan ze hetzelfde zeggen.

Dat die buren mij niet moeten, kan me geen drol schelen (daarvoor is het toch al te laat, vanavond eens proberen mee te praten maar zal wel hopeloos zijn). Probleem is dat de huisbaas goed overeenkomt met die mensen, en die moet mij natuurlijk niet buitenzetten, want dan heb ik wel een probleem :)

Dat die buren mij niet moeten, kan me geen drol schelen (daarvoor is het toch al te laat, vanavond eens proberen mee te praten maar zal wel hopeloos zijn). Probleem is dat de huisbaas goed overeenkomt met die mensen, en die moet mij natuurlijk niet buitenzetten, want dan heb ik wel een probleem :)
een huisbaas zal je niet zo snel buitenzetten,want dan moet hij een andere huuder vinden+contractbreuk(vergoedingen)
hij kan je enkel buitenzetten als je de regelmenten niet naleeft die in je contactt staan:)
doe je mee met bk vrachtwagen trekken?

Ik doe mee ja :)

Gohja, om het nog wat lastiger te maken, is de huisbaas (huisbazin beter) een goeie vriendin van mijn grootvader. Het is via die weg dat ik aan dat huis geraakt ben. Ik weet zeker als ik blijf verderdoen, dat ik dan na een tijd ook mijn grootvader op mijn dak ga krijgen :)

Nuja, voor de paar trainingen die nog komen, is het niet zo'n probleem om geen tire flip te doen. In januari zal ik dan eens kijken waar we ze wel kunnen doen. Op 50m van mijn deur zijn 2 verwaarloosde stukken gras waar geen dieren of niets staan. Misschien dat ik met de eigenaar wel kan afspreken dat ik mijn banden daar zet en gebruik in ruil voor een beetje onderhoud van dat stuk (gras staat momenteel een meter hoog ofzo). We zien wel.

Terug
Naar boven