- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zal niet anders opzitten vrees ik voor de woopy

Klopt kan erg belastend voor omwonende zijn, zelf heb ik er ook over gedacht bij mij events te doen maar vind dat toch geen optie. Zou zeker begrip tonen voor de gehinderden want je wil ze niet tegen je krijgen in deze situatie.minder woopy, bij Jan hadden we dat gezeik ook en als ze er eenmaal op gaan letten heb je elke keer gezeur
---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------
verkijk je daar niet op hoor, de kopjes staan op tafel te trillen als je zo'n tire aan het flippen bent
zo rap zullen ze die band ook niet wegnemen toch?of vraag eens aan de eigenaar of je daar mag trainen?Strong: Denk dat ik dan rap de politie aan mijn deur heb voor sluikstorten. En als ze dat niet doen, zullen ze die wel gewoon weghalen. Die parking is mijn eigendom niet he
Andy: Zou ook kunnen natuurlijk. Dan zit je wel telkens met die autobanden onder de wielen. Lijkt me ook niet alles.
We hebben al eens een rubbermat als ondergrond geprobeerd, maar dat was nogal glad.
vraag hen eens,ze zullen dat wel toelatenDe eigenaar is de gemeente veronderstel ikIk ga alleszins niet zomaar daar een band achterlaten, komen sowieso problemen van.

Is alleszins iets dat nu nog niet geregeld moet worden.
Ze zullen wel eens raar kijken, maar ze kunnen er niet direct iets op tegen hebben he. Het grootste struikelblok zal zijn om die banden daar te laten staan. Ze gaan die parking nu volledig opnieuw aanleggen (de bouwmaterialen staan al een maand of 2 klaar, ze mogen eens beginnen nu), maar zo 2 tractorbanden passen natuurlijk niet op een mooie nieuwe parking. We zullen wel zien wat ze zeggenIs alleszins iets dat nu nog niet geregeld moet worden.
Bij welke gemeentedienst zou ik daar moeten voor zijn trouwens![]()
?Ze zullen wel eens raar kijken, maar ze kunnen er niet direct iets op tegen hebben he. Het grootste struikelblok zal zijn om die banden daar te laten staan. Ze gaan die parking nu volledig opnieuw aanleggen (de bouwmaterialen staan al een maand of 2 klaar, ze mogen eens beginnen nu), maar zo 2 tractorbanden passen natuurlijk niet op een mooie nieuwe parking. We zullen wel zien wat ze zeggenIs alleszins iets dat nu nog niet geregeld moet worden.
Bij welke gemeentedienst zou ik daar moeten voor zijn trouwens![]()
Vele memorabele momenten en vele PR's gezien. Er werd slecht weer voorspeld maar dat viel ook heel goed mee. Een paar nieuwe dingen geprobeerd zoals squatten met de viking press, wat goed ging (maar even wennen). Toen we in de namiddag terug begonnen eten, hebben we ons allemaal buitengezet omdat het zo mooi weer was, en heeft de tractorband dienst gedaan als tafel 
Vooral niet als het in mijn veranda gebeurt
Ben al blij dat er geen ruit gesneuveld is.