AndroidHealthClinic

Strongman training in Welle (bij Aalst, Denderleeuw in België)

is helaas niet echt een oplossing, het enige is een goede band met je buren houden waardoor ze het 1x per week accepteren :)

Tip. Breng de directe buren even een bloemetje na je laatste training. Praat even met ze dat het de laatste training was etc en dat je bv investeert in rubberen schijven (ook al is het bv niet zo boeiend) om voor hun de overlast te beperken. En als ze er last van hebben dat ze natuurlijk altijd even langs kunnen komen en de koffie klaar staat.

Moet jij opletten hoe hun houding daarna al anders is.

woopy,ik heb hier eens fotos gezien met een plaats met grind,waar jullie eens farmers deden;
je kunt die tireflip toch daardoen?en laat die band daar gewoon liggen,ze zullen hem niet stelen:p

lekker afzetten op dat grind :P

Enkel de tire elders doen?
Voordeel: weinig verplaatsing
Nadeel: geen medleys met tires

Of misschien de tire laten vallen op een paar kleine autobanden, misschien dempt dat de schok wel zwaar. Het wordt een waar autobandenorgie.

• Topic Starter Topic Starter
Strong: Denk dat ik dan rap de politie aan mijn deur heb voor sluikstorten. En als ze dat niet doen, zullen ze die wel gewoon weghalen. Die parking is mijn eigendom niet he :p
Andy: Zou ook kunnen natuurlijk. Dan zit je wel telkens met die autobanden onder de wielen. Lijkt me ook niet alles.
We hebben al eens een rubbermat als ondergrond geprobeerd, maar dat was nogal glad.

Een andere locatie waar geen omwonende zijn is daarbij toch de ideale oplossing. Hoop dat je snel wat zult vinden.
minder woopy, bij Jan hadden we dat gezeik ook en als ze er eenmaal op gaan letten heb je elke keer gezeur :(

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

verkijk je daar niet op hoor, de kopjes staan op tafel te trillen als je zo'n tire aan het flippen bent
Klopt kan erg belastend voor omwonende zijn, zelf heb ik er ook over gedacht bij mij events te doen maar vind dat toch geen optie. Zou zeker begrip tonen voor de gehinderden want je wil ze niet tegen je krijgen in deze situatie.

Neem anders eens contact op met je gemeente. Misschien dat ze een locatie voor je hebben of je kunnen helpen om elders te trainen. Nee heb je... zo ben ik ook aan een mooie locatie gekomen.

Laatst bewerkt:
Strong: Denk dat ik dan rap de politie aan mijn deur heb voor sluikstorten. En als ze dat niet doen, zullen ze die wel gewoon weghalen. Die parking is mijn eigendom niet he :p
Andy: Zou ook kunnen natuurlijk. Dan zit je wel telkens met die autobanden onder de wielen. Lijkt me ook niet alles.
We hebben al eens een rubbermat als ondergrond geprobeerd, maar dat was nogal glad.
zo rap zullen ze die band ook niet wegnemen toch?of vraag eens aan de eigenaar of je daar mag trainen?

De eigenaar is de gemeente veronderstel ik :) Ik ga alleszins niet zomaar daar een band achterlaten, komen sowieso problemen van.

Ze zullen wel eens raar kijken, maar ze kunnen er niet direct iets op tegen hebben he. Het grootste struikelblok zal zijn om die banden daar te laten staan. Ze gaan die parking nu volledig opnieuw aanleggen (de bouwmaterialen staan al een maand of 2 klaar, ze mogen eens beginnen nu), maar zo 2 tractorbanden passen natuurlijk niet op een mooie nieuwe parking. We zullen wel zien wat ze zeggen :) Is alleszins iets dat nu nog niet geregeld moet worden.
Bij welke gemeentedienst zou ik daar moeten voor zijn trouwens :p

Ze zullen wel eens raar kijken, maar ze kunnen er niet direct iets op tegen hebben he. Het grootste struikelblok zal zijn om die banden daar te laten staan. Ze gaan die parking nu volledig opnieuw aanleggen (de bouwmaterialen staan al een maand of 2 klaar, ze mogen eens beginnen nu), maar zo 2 tractorbanden passen natuurlijk niet op een mooie nieuwe parking. We zullen wel zien wat ze zeggen :) Is alleszins iets dat nu nog niet geregeld moet worden.

Afvaldienst :dunno: ?

Iedereen weet dat elke week de burgemeester van de gemeente/stad ergens een uur/paar uur heeft en dan kunt ge daar een klapke mee gaan doen. I'm not even trolling..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren het "seizoen" in schoonheid afgesloten met een meeting van het forum Bstrong bij mij thuis. Een hele dag trainen en barbecue :) Vele memorabele momenten en vele PR's gezien. Er werd slecht weer voorspeld maar dat viel ook heel goed mee. Een paar nieuwe dingen geprobeerd zoals squatten met de viking press, wat goed ging (maar even wennen). Toen we in de namiddag terug begonnen eten, hebben we ons allemaal buitengezet omdat het zo mooi weer was, en heeft de tractorband dienst gedaan als tafel :D
Kortom, een geslaagde dag.

Compilatie:

[Link niet meer beschikbaar]

Hardrocker en logs, heb blijft niet samengaan :D

Nee. Put in mijn vloer, een paar tegels gebarsten, en een flink stuk uit mijn verandadeur :p Maar het kon veel erger geweest zijn :)

hardrocker heeft ne gerre geplaceerd op de log zo te zien :p
blij dat het een 'ding' wordt in de strongmanwereld hahaha :D

Ik vind dat anders niet zo'n positieve evolutie :p Vooral niet als het in mijn veranda gebeurt :D Ben al blij dat er geen ruit gesneuveld is.

In slow motion of achteruit gespeeld zag het er ook wel leuk uit, maar windows movie maker op windoos 7 heeft die functies blijkbaar niet meer :-/

Terug
Naar boven