AndroidHealthClinic

Strongman Training @ SMTL

Gaan er zondag mensen trainen ?

• Topic Starter Topic Starter
De vraag zou moeten zijn: Wie gaat er zondag trainen?! Maar Yes ik ga los! Misschien daarna nog even kijken bij onze collegae strongman in Heerlen

Het gerucht gaat dat ik er ook zal zijn

De vraag zou moeten zijn: Wie gaat er zondag trainen?! Maar Yes ik ga los! Misschien daarna nog even kijken bij onze collegae strongman in Heerlen

Knuffelbeer, maak je nog een leuk verslagje van de wedstrijd zondag?

kusje

Ik zie dat het al op RDP is geplaatst! Leuk verslagje! Helemaal goed kerel.

Laatst bewerkt:
Het gerucht gaat dat ik er ook zal zijn

Mooi, dan kun je me even alle hoeken van de schuur laten zien! Ik ben er om 1200

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Knuffelbeer, maak je nog een leuk verslagje van de wedstrijd zondag?

kusje

Ik zie dat het al op RDP is geplaatst! Leuk verslagje! Helemaal goed kerel.

Dank u!

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Net gehoord dat dominique 150loglift heeft gedaan met 95kg BW, SICK ****!!!!

Wtf? Haha, unbelievable. 150kg @95 BW!

Dikke chapeau, moet haast wel een WR of dicht bij een WR zitten voor zijn gewicht! Geweldig!

Hahaha, dikke ownage van Dominique, respect :thumbs:

Stond erachter en die 150kg was easy as hell, zit zeker nog meer in. Voor de 150kg ook al easy een triple 130kg en een makkelijke double op de 140kg gedaan.

gvd sick fakkies !... ik kom even filmen knappe mannen ! rond half een denk ik ongeveer... @ lex die wedstrijd was vandaag in heerlen... dacht ook dat dat morgen was... tot morgen :kiss:

150kg log@ 95kg BW maf sterk :o

damn zeg. is dominique op events verder ook zo sterk? of zijn z'n schouders echt een uitschieter?

Zijn de taurussen actief vandaag of liggen ze lafjes tegen de vrouwtjes aan te rijden?;)

Ik ben er om 1200 max

Enzo en Fausto zijn nog vissen Lex... Gaat schwanzen auch ?

Ja.. ik ben dus wéér sjaak-afhaak.. Beetje buikgriepje of iets verkeerd gegeten met alle nare gevolgen van dien. Het moet er nu toch echt 's van komen.. Kracht in de gym is ook weer bijna terug, dus ja. Iemand moet het Alex toch moeilijk maken daar in die stal? ;)

Had vandaag je support kunnen gebruiken mate, ik was only-the-lonely (max en dominique wel aanwezig, maar dat werkt toch niet zo als ze mee trainen). Eerste stal-onderdelen training na 6 weken:

Loglift clean & press op hh 60 sec:
5*56 1/2
5*86 1/2
5*106 1/2
6*120

Tyre
3*8*360

Yoke
3 runs van 25mtr (turn op 12 1/2) met 300kg

Timberhold
110kg 50sec (f*cking pomp in de onderarmen, niet tevreden!!)

Niet ontevreden, maar heb 's ochtends niet de adrenaline die ik het s 'avonds heb!

Volgende keer kerel!
Wat bedoel je met 1/2 achter die sets loglift?
Die timberhold kan idd wel beter! Dat kan ik ook nog wel ;)

Train je nu ook nog wel 's op donderdag of niet? Aangezien 't nogal vroeg donker wordt nu.

Wat caffaine pilletjes naar binnen werken alex dan zul je die adrenaline spoedig hebben :)

kwas bezig in belgie, kben er weer donderdag:)

Ik was nog aan't herstellen van de wedstrijd gisteren, zondag komen Bert en ik weer eens af!

Lex ik was idd visse..

Maar lieverd ik ben weer single.. dus ik kan weer tegen jou aan komen ligge :p.. Dus morge weer ouderwets hard traine in gym en zondag ben ik weer van de partij..

Gaan we dan steentje storten..?

Fausto.x

Terug
Naar boven