MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Dat is een mooie yoke geworden Alex. Mss wel wat licht qua startgewicht of niet? Dat is waarom ik die 2e er nog bij gebouwd heb.

Jongens, ik ben er morgen niet bij. Ik heb erg veel last van mijn scheen opeens, nog niks ernstigs geloof ik maar een strongman training zal me niet ten gunste komen.

greets

Max

• Topic Starter Topic Starter
Wie is er zondag van de partij? Ik ben er om 1200uur!!!

Iam in :cool:

Ik twijfel nog... ik moet echt nog veel voor school doen :o

ik ben present, waarschijnlijk samen met bas

Zoals t er naar uitziet kan ik volgende week zondag eindelijk 's echt komen.. Mits ik dus niet weer iets verrek of wat dan ook... Maar ik wil even een PR zetten op de log.. moet lukken.

Yeah buddy !

skool business;) de main chief wist er van ;) volgende week ben ik er weer bij

Dat is een mooie yoke geworden Alex. Mss wel wat licht qua startgewicht of niet? Dat is waarom ik die 2e er nog bij gebouwd heb.

Ik heb genoeg gewichten om erop te gooien, dus startgewicht vind ik prima zo! Het gaat erom dat hij stabiel is, en dat is ie!

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Komende zaterdag zal Strongest Man Team Limburg op de paardenmarkt in Nuth (ter hoogte van de trainingsschuur) drie strongman demonstraties verzorgen. Wie interesse heeft om te komen kijken, kan vanaf 10:00 uur terecht in Grijzegrubbe (straat tevens gehucht)

Max, Jeffrey, Maurice Janssen, Tauro's en het Moonen trio zullen hun spierballen laten rollen. (sorry voor de rest van de crew, maar 8 is echt de max). Vergeet niet het shirt van de stichting aan te trekken!

We zitten daar de hele dag, dus jongens die nog aan het klussen willen daar is de mogelijkheid toe. Ik heb beide mallen ter beschikking voor het maken van een stone, bovendien kan er nog geruimd en ingedeeld worden. Nog andere ideeën? Ik hoor het graag!

Ik hoor het wel!

groet Alex

barbeque !!!!!!! :P.. Cowboy spek ! :cool:

Indien wij met een auto aanwezig willen zijn zateradg a.s. dan wordt het een vroege! Om 0800 wordt de weg afgesloten in Grijzegrubbe. Betekend dus dat wij voor die tijd daar aanwezig moeten zijn. Aangezien onze eerste demo om 1030 start lijkt me dit geen strak plan. Een beter idee is het volgens mij om je af te laten zetten en op te halen. Dan kunnen we om half tien afspreken bij de schuur. Laat even weten wat je doet. We zijn met z'n achten dus 3 auto's heen en drie terug moet toch wel te doen zijn. De laatste is demo staat ingepland om 1515uur.

Wellicht is het leuk om na afloop onze kop in een emmer bier te steken. Ik hou een gaatje vrij het 's avonds!!

Moet ik even kijken hoe we dat gaan doen want ik moet rond half 3 weer weg...

Ik rij met Enzo mee.Dus het ligt geheel aan hem wat hij doet.

ik denk dat ik dan ook met enzo mee rijd, alleen moet ik dan even bellen als ik opgehaald moet worden.

Jongens, morgen om 0900uur verzamelen bij de sportschool. Ik ben vandaag al bij de schuur geweest en ze waren al druk aan het bouwen. Het is niet zo maar een rommelmarktje! Voor diegene die met de auto tot de schuur wil komen, SUCCES, maar die kan van mij een doorrijkaart krijgen. Ikzelf loop +/- 10min naar de stal toe. Ik heb de consumptiebonnen en toegangskaarten. Neem voor de zekerheid nog wat te eten en drinken mee.

De onderdelen in de demo's zullen bestaan uit:
-Wheelflip
-Stone-load
-Loglift
-Axle-deadlift
-OHD

Een lekkere training voor jullie dus! Ik geniet van jullie actie vanachter de microfoon:D

Voor iedere demo zijn 4 man nodig, de anderen zorgen dat de onderwdelen snel gewisseld kunnen worden. De verdeling kunnen we zelf een beetje maken. Spectaculair wordt het zeker, Maurice Janssen had beloofd 4 reps op de monster dumbbell te doen!

Tijdschema:

Demo 1: 10:30
Demo 2: 13:30
Demo 3: 15:15

Ook staan er wat klusjes op het programma:

Yoke:
-schuren, afwassen (ontvette) en spuiten
-wegen
Stones:
-18inch (120kg) en 20inch(130kg) geboorte geven
-1 Binnenwerkje maken
-165kg schuren en sealen
-140 sealen
Gaten in vloer:
-Puin eruit schuppen
-Vullen met betonmix en glad afstrijken
Stal:
-Troep in betonkuipen
Axle:
-Wegen

werk je toevallig als uitvoerder?
Iedereen aan het werk zetten en zelf niks doen?

Ik weet niet of je serieus bent maar een team doet meestal alles/veel samen ;) Als beheerder van de loods is het niet meer dan logisch dat alex aangeeft wat er nog moet gebeuren ;)

Terug
Naar boven