XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

Na de wedstrijd pak je minimaal een week rust... gaan we wel wat avondjes zwemmen maat ;)

Ik weet het Maurice het was dan ook als geintje bedoelt.ik zal de aankomende twee weken echt de broodnodige oefeningen doen.Op 4 september heb ik westrijd.Hierna zal ik eens kijken hoe het gaat.

Dat klinkt verstandig. Weet dat het af en toe moeilijk is om wat gas terug te nemen, maar dat maakt je uiteindelijk ook sterker.

Wie gaat er morgen allemaal trainen ??

Ik niet.

Ik wou wel indien Alex het goed vind.Met jou Enzo en Fausto een extra training op maandag doen.

Boom,stones,timberhold

• Topic Starter Topic Starter
Boys!! Zaterdag het volgende affiche:
-Wedstrijd arena opbouwen
-Buikje rondeten
-Buikje ronddrinken
-Sterkste man van NL
-Buikje rond houden
@my place
Tijd weet ik nog niet precies, maar wie is er bij? En niet alleen voor de laatste vier onderdelen melden!!!

Wie gaat er donderdag an t ijzer?

Kus Alex

Ik heb dezelfde planning man!

Ik moet werken helaas... Zondag ben ik er wel op tijd bij om te helpen... Donderdag rust... Als er meerdere gaan kom ik effe filmen indien gewenst...

groet

Yo LExi !!.. Donderdag ook rust voor mij.. woensdag zwaar Sqaute,,, !! Ik kom donderdag zoiezo wel na de stal voor vermaak. En over zaterdag als ik niet hoef te werken ben ik er !!!.. Ik weet het morgen of ik moet werken. !

Kus !

Lex als ik op jouw kosten kan eten en drinken dan ben ik er altijd bij dat weet je. Zaterdag ben ik dus van de partij, heb toch vrij.

Was wel van plan om donderdag naar de schuur te gaan voor de support, maar dan moet er ook iemand zijn die traint.

Wie zegt dat ik betaal?

zo te horen trainen bas en ik alleen donderdag:O

Oke man, prima!

kom je wel lex? niet dat die arme maurice weer een uur moet blijven voor ons...

@ Lex: wie betaalt er dan ???

@ Prosteenstoter: vind het geen probleem om langer in de schuur te blijven voor jongens die trainen.

Komt goed uit dat je naar de schuur gaat! Ik ben met je vriendin op stap!!!

Ik zal vanaf 8 oktober weer eens rustig aan beginnen in de loods.
Al is het om het de boys aan te moedigen.

Boys!! Zaterdag het volgende affiche:
-Wedstrijd arena opbouwen
-Buikje rondeten
-Buikje ronddrinken
-Sterkste man van NL
-Buikje rond houden
@my place
Tijd weet ik nog niet precies, maar wie is er bij? En niet alleen voor de laatste vier onderdelen melden!!!

Wie gaat er donderdag an t ijzer?

Kus Alex

Helaas, kan niet van de partij zijn. Heb die dag 'weer' een bruiloft waar ik heen moet.

Tot zondag dan!

Ik zal vanaf 8 oktober weer eens rustig aan beginnen in de loods.
Al is het om het de boys aan te moedigen.

Goed te horen Jef! <aar ik leg je aan de ketting ;-)

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Helaas, kan niet van de partij zijn. Heb die dag 'weer' een bruiloft waar ik heen moet.

Tot zondag dan!

Wanneer ga jij nou eens trouwen, dan kan ik een beetje van het feestje meegenieten! Tenminste...

Ben blij dat jij met haar op stap gaat, heb ik tenminste een vrije avond.

Goed te horen Jef! <aar ik leg je aan de ketting ;-)

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Wanneer ga jij nou eens trouwen, dan kan ik een beetje van het feestje meegenieten! Tenminste...

Haha, geen idee. Denk nu nog even niet.

Terug
Naar boven