XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
@mathieu: 1/2 betekend een halve kilo, het boompje in de schuur weegt 56 1/2 leeg. Ik had een enorme pomp in mijn onderarmen van de tyre op de één of andere manier. Kon dus gewoon niet meer knijpen! Ik moets ze niet neer zetten door slechte grip of pijn in handen (die laatste doen wij strongman natuurlijk niet) maar doordat mijn onderarmen het niet meer hielden. Ach ja, volgende keer moet ik maar wat seconden inhalen...

@fausto: jammer ik vond haar wel kinky met dat brilletje

@mistery: ik weet het! Heb er al jaren last van, ook toen ik nog judoode. Op de een of ander manier kan ik mijn lichaam niet echt activeren. Het moet nog op gang komen. Mijn beste trainingen zijn er wanneer ik een dag flink bezig ben geweest. In een vakantie en de hele dag rusten werkt voor mij ook niet. Maar ja, misschien moet ik op zondag om 06:00 uur mijn bed uit:o

's ochtends op gang komen duurt gewoon ff wat langer voor zwaargewichten ;)

haha, ja idd!

Ik zal vanavond niet aanwezig zijn in de stal. Ik heb flinke pijn in mijn nek/rechter trapezium en laat de training vandaag aan mij voorbij gaan!

Wat is er gebeurd lex ? Ik ben er zelf ook niet helaas, ben in voorbereiding voor morgenavond

Dinsdag nacht werd ik ineens wakker met stekende pijn in mijn traps en nek. Heb kennelijk iets verrekt met de spanning van de overhead presses en de squat en lifts de dag er na. Vannacht was de pijn echt niet te verdragen en heb niet geslapen. Vandaag met een scheve kop en als een robot door het schoolgebouw bewogen...

Ik ben bijna niet van de pijnstilling, maar nu heb ik wel een ibuprofen naar binnen gemikt. Ik moet zeggen dat het werkt. Maar had maandag Radar op NL1 gezien over wat het voor een rotzooi is, hahaha, lekker hoor!

beterschap Lex!

Wie is er zondag?
Ik wou weer rustig aan beginnen.

Ich bin Sontags schon wieder da

@ Lex:
Even rustig aan doen bro, niet te licht over denken iig !

Laatst bewerkt:
Dinsdag nacht werd ik ineens wakker met stekende pijn in mijn traps en nek. Heb kennelijk iets verrekt met de spanning van de overhead presses en de squat en lifts de dag er na. Vannacht was de pijn echt niet te verdragen en heb niet geslapen. Vandaag met een scheve kop en als een robot door het schoolgebouw bewogen...

Ik ben bijna niet van de pijnstilling, maar nu heb ik wel een ibuprofen naar binnen gemikt. Ik moet zeggen dat het werkt. Maar had maandag Radar op NL1 gezien over wat het voor een rotzooi is, hahaha, lekker hoor!

whaha ik zat het ook te kijken nadat ik net dagen op dat spul had overleefd, ik moet zeggen dat ik me niet prettig voelde:(

ik zweer et je volgens mij hebk die ook een keer gehad na een overhead press...ik ben toen naar de fysio gegaan...the fysio hit the spot met zown "alsof ie je nek gaat breken actie"...

iig beterschap...

Om hoelaat begint de actie morgen?

12.00u gaan we van start

Afgelopen zaterdag is er weer een kindje geboren. Trotse ouders Teun & Alex willen jullie alvast kennis laten maken...

DSCF5038.jpg

yeah!!!! Bruut! Eindelijk een degelijk en verstelbaar yoke!

Proficiat voor de ouders, ziet er een gezond en sterk kindje uit :D

het is een mooi kindje!

beschuit? :D

Sorry, heb ik allemaal zelf opgegeten!

morgen ben ik er samen met bas, om 12 uur

Terug
Naar boven