Shampoo83
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
@mathieu: 1/2 betekend een halve kilo, het boompje in de schuur weegt 56 1/2 leeg. Ik had een enorme pomp in mijn onderarmen van de tyre op de één of andere manier. Kon dus gewoon niet meer knijpen! Ik moets ze niet neer zetten door slechte grip of pijn in handen (die laatste doen wij strongman natuurlijk niet) maar doordat mijn onderarmen het niet meer hielden. Ach ja, volgende keer moet ik maar wat seconden inhalen...
@fausto: jammer ik vond haar wel kinky met dat brilletje
@mistery: ik weet het! Heb er al jaren last van, ook toen ik nog judoode. Op de een of ander manier kan ik mijn lichaam niet echt activeren. Het moet nog op gang komen. Mijn beste trainingen zijn er wanneer ik een dag flink bezig ben geweest. In een vakantie en de hele dag rusten werkt voor mij ook niet. Maar ja, misschien moet ik op zondag om 06:00 uur mijn bed uit
@fausto: jammer ik vond haar wel kinky met dat brilletje
@mistery: ik weet het! Heb er al jaren last van, ook toen ik nog judoode. Op de een of ander manier kan ik mijn lichaam niet echt activeren. Het moet nog op gang komen. Mijn beste trainingen zijn er wanneer ik een dag flink bezig ben geweest. In een vakantie en de hele dag rusten werkt voor mij ook niet. Maar ja, misschien moet ik op zondag om 06:00 uur mijn bed uit