Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

was meer als grapje bedoelt.

Dat dacht ik tog! BAM JONGE!:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Het was een mooie dag jongens! Ik denk dat we een aantal mooie demo's af hebben geleverd, we hebben met z'n allen de schouders onder de klussen gezet en niet te vergeten wat aan bierbuilding.... uhhh teambuilding gedaan. De schuur begint beetje bij beetje op mijn droomhuis te lijken!!!!

Lekkere training gehad jongens ;).

x

Es war schon ein super trainung !

Goed getraind mannen!

Gister avond een vergadering gehad om vanalles even op te helderen mbt diverse zaken rond de stichting. Ook hebben wij het over de Sterkste Limburger 2011. Misschien een beetje voorbarig, maar aangezien er een wintercompetitie voor onze jongens aan komt en wij die in het teken van de Sterkste Limburger willen doen, hebben we de onderdelen alvast vastgesteld. Bovendien kunnen we ons er lang genoeg op voorbereiden. De lat is voor sommigen dan ook wel redelijk hooggelegd. Maar ehhh, we're talking strength!!

1. Loglift Max (3 beurten/IFSA)
2. Carry & Drag (2 postzakken op verzwaarde slee laden - 10mtr / 20 mtr terugtrekken)
3. Medley: farmers 120kg/yoke 320kg/ tyre 360kg - 3flips
4. One Hand Dumbbell (70kg FIBO replica)
5. Raw Squat Max (belt/sleeves only - geen suit/wraps)
6. Stones (105-165 op 170cm -135cm)

Zijn er jongens buiten de stichting, maar wel Limburger, dan hoor ik het wel!

Groet Alex

Bruut dat er eens een max squat op een sterkste man wedstrijd is!

Lijkt echt een hele mooie wedstrijd. Ik kijk er al naar uit!

Wanneer begint die wintercompetitie dan ongeveer?

Als ik goed op heb gelet meen ik te herinneren 1 competitie in januari/februari. 1 competitie in februari/maart en dan de officiele wedstrijd maart/april..

30 January en 27 february

Niiiceee, mooie shit om naartoe te trainen!

erg vet word dit

alsk met zachte G ga praten magk dan meedoen?

wie is er allemaal morgen?

Ik ga eerst even naar Haefland om wat te squatten en deadliften en was van plan om daarna naar de schuur te gaan..

Heb het volgende op het programma:

Timbers
Yoke
Stones

Tot morgen.

Rubi ben bang dat er niet veel gegadigden voor morgen zijn omdat we besloten hebben om off-season alleen nog op de zondag te gaan trainen! Weet je nog... de vergadering....;)

Maar wil je gaan, dan is het geen probleem natuurlijk!

Ikzelf heb ouderavond en kan dus niet

Rubi ben bang dat er niet veel gegadigden voor morgen zijn omdat we besloten hebben om off-season alleen nog op de zondag te gaan trainen! Weet je nog... de vergadering....;)

Maar wil je gaan, dan is het geen probleem natuurlijk!

Ikzelf heb ouderavond en kan dus niet

Achja, dat klopt. Hmm, dat wordt dan niet veel. Dan maar gewoon de training in de gym afmaken!

Brutal training vandaag !

Dat ziet er prima uit kerel. Mooi werk!!!:cool:

Terug
Naar boven