MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Goed getraind mannen!

Gister avond een vergadering gehad om vanalles even op te helderen mbt diverse zaken rond de stichting. Ook hebben wij het over de Sterkste Limburger 2011. Misschien een beetje voorbarig, maar aangezien er een wintercompetitie voor onze jongens aan komt en wij die in het teken van de Sterkste Limburger willen doen, hebben we de onderdelen alvast vastgesteld. Bovendien kunnen we ons er lang genoeg op voorbereiden. De lat is voor sommigen dan ook wel redelijk hooggelegd. Maar ehhh, we're talking strength!!

1. Loglift Max (3 beurten/IFSA)
2. Carry & Drag (2 postzakken op verzwaarde slee laden - 10mtr / 20 mtr terugtrekken)
3. Medley: farmers 120kg/yoke 320kg/ tyre 360kg - 3flips
4. One Hand Dumbbell (70kg FIBO replica)
5. Raw Squat Max (belt/sleeves only - geen suit/wraps)
6. Stones (105-165 op 170cm -135cm)

Zijn er jongens buiten de stichting, maar wel Limburger, dan hoor ik het wel!

Groet Alex

kunnen we daar politiek asiel aanvragen?

• Topic Starter Topic Starter
Jij woont toch in Belgisch-Limburg!;)

Klopt, maar België hebben ze hier uit de atlassen gehaald. Ze witsen niet hoe lang het nog zou bestaan

Leuk filmpje, maar ik ben dus gedegradeerd tot special guest..?

;)

hahaha ik hoopte al stiekem dat je het niet zo opmerken hahaha :P nee is een foutje... maar ik had hem al online staan toen ik erachter kwam xD

Mooie training vandaag gasten. Goeie spirit weer! Mooi om te zien dat:

-krullebol Janssen gewoon de fat dumbbell 70kg boven zijn hoofd heeft gekregen, gelocked wel te verstaan.
-Deze jongeheer zich helemaal stuk beet op de stones maar niet op gaf
-Dat er nu naast de wheelflip op tijd ook een flip op MAX gezet is
-Dat Maurice Janssen de eerste drie onderdelen thuis heeft gedaan en daarna toch nog naar de stal is gekomen om de laastste twee te doen
-Het hoogwaardige maar zeldzame bezoek van de dikste armen van Nederland. We zijn er achtergekomen dat deze man vroeger de bijnaam "The Marlboro-man" had, maar tegenwoordig door het leven gaat als Rubiceps, Ruben "Guns" Scheepers of een andere toespeling op de zwelling in zijn armen
-Een nieuwe sloophamer het na 6 meppen begeeft
-Dat onze Jef toch weer wat steentjes kan laden, ondanks zijn vers herstelde lies

Laatst bewerkt:
De flip op Max was toch wel het meest spectaculaire moet ik zeggen. Ik hoop dat Max nu enigszins bekomen is van de schrik. :D

Mooie training vandaag gasten. Goeie spirit weer! Mooi om te zien dat:

-krullebol Janssen gewoon de fat dumbbell 70kg boven zijn hoofd heeft gekregen, gelocked wel te verstaan.
-Deze jongeheer zich helemaal stuk beet op de stones maar niet op gaf
-Dat er nu naast de wheelflip op tijd ook een flip op MAX gezet is
-Dat Maurice Janssen de eerste drie onderdelen thuis heeft gedaan en daarna toch nog naar de stal is gekomen om de laastste twee te doen
-Het hoogwaardige maar zeldzame bezoek van de dikste armen van Nederland. We zijn er achtergekomen dat deze man vroeger de bijnaam "The Marlboro-man" had, maar tegenwoordig door het leven gaat als Rubiceps, Ruben "Guns" Scheepers of een andere toespeling op de zwelling in zijn armen
-Een nieuwe sloophamer het na 6 meppen begeeft
-Dat onze Jef toch weer wat steentjes kan laden, ondanks zijn vers herstelde lies

Klopt helemaal... hahahaha the marlboro man! dat is een blijvertje!!

De flip op Max was toch wel het meest spectaculaire moet ik zeggen. Ik hoop dat Max nu enigszins bekomen is van de schrik. :D
Haha ik wel, maar mijn elleboog niet haha... wel een leuke kermisatractie inderdaad !

Männer,

Vandaag is de order doorgegeven en de centjes zijn overgemaakt. Zodra de transactie voltooid is stuurt hij ze naar me op. Ik zal de presents op een zondag in de stal uitdelen. Limburg is een aantal "Thors" rijker!

Daarnaast ben ik van plan de 18e naar de wedstrijd van Foaud te gaan kijken. Het is mooi om daar een delegatie Limburgers te hebben om onze mates aan te moedigen. Eén auto is al gevuld: Dominique, Tauro's en ik. Nog meer gegadigden?

Tsjüs!!

Volgens mij is die wedstrijd de 19de (toch?!) Bert en ik komen waarschijnlijk ook kijken

Yes bedoel ik ook! Goed zie ik je daar!

Männer,

Vandaag is de order doorgegeven en de centjes zijn overgemaakt. Zodra de transactie voltooid is stuurt hij ze naar me op. Ik zal de presents op een zondag in de stal uitdelen. Limburg is een aantal "Thors" rijker!

Daarnaast ben ik van plan de 18e naar de wedstrijd van Foaud te gaan kijken. Het is mooi om daar een delegatie Limburgers te hebben om onze mates aan te moedigen. Eén auto is al gevuld: Dominique, Tauro's en ik. Nog meer gegadigden?

Tsjüs!!

Dat is goed nieuws. Dus ik kan mijn cadeautje voor kerst verwachten?

Ik wil ook wel mee om te gaan kijken. Hoop dat er nog iemand wil gaan, want ik heb eens een keertje geen zin om te rijden.

Oliver, we zorgen ervoor dat je mee kunt rijden!

Even kijken wat die kosten bedragen van de sprit, December is altijd een dure maand voor mij ! maar inprincipe wil ik wel mee !

Ik heb uit vertrouwbare bron vernomen dat de Kerstman vroeg voor ons is dit jaar..

:D :hedbang:

Terug
Naar boven