XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

Ho Ho Ho, NICE !

• Topic Starter Topic Starter
Geachte boefjes,

Zondag a.s. is er geen training (voor niemand dus!!) Wij zijn dan op veldwerk in Hellevoetsluis. Zijn er mensen die toch nog willen trainen rondom dit weekend, daar is de mogelijkheid voor. Vrijdag avond/ zaterdag middag!

Laat me wat weten!

Alex

ik zal bas ff bellen of we morgen kunnen, want ik was wel van plan om te trainen dit weekend:)

Boefjes,

ons topic staat op pagina 2, DAT KAN NIET!!!!;)

Ik ben eens benieuwd wie vandaag samen met mij de eerste training van 2011 in de stal komt inluiden? Vanzelfsprekend ben ik om 1200uur aanwezig...

Ohh ja, de stal ziet er iets anders uit!

Kusje Alex

Ik ben echt hongerig man maar het vrouwtje gaat het niet waarderen als ik vandaag afkom, bummer

Ben bang dat ik pas over 3 weken weer op bezoek ben... volgende week zondag laat ik mijn plakplaatje afmaken en mag ik weer een week niks doen... de zondag na die zondag ben ik er dan weer !

Ik kan de gasbrander even aan je plaatje houden dan ben je zo van de problemen af!

Ohh ja, vergeet niet dat Zondag 30 JANUARY de eerste wintercompetitie is. Er kunnen zich 20 deelnemers inschrijven via dit log of via de mail (stichtingsmtl@gmail.com). De onderdelen zullen die van de Sterkste man van Limburg zijn. NML: Carry&Drag, Log for max, Medley (Farmers, Yoke, Tyre), One Hand Dumbbell 70kg 75 sec op hh, Squat for Max en Stones. Limburgers hebben voorrang!

Ook zullen op die dag wintercompetitie shirtjes voor een klein bedrag te koop zijn. De vergoeding komt ten goede aan de stichting. Voor de rest wordt er voor warme chocomel en eierkoeken gezorgd.

Daarnaast wil ik met klem verzoeken geen aanhang mee te nemen naar de stal omdat er gewoon geen plaats voor is.

De wintercompetitie is een soort veredelde training en bedoelt om het wedstrijd element te trainen zonder een echte wedstrijd te doen. De competitie bestaat uit 2 ronden. Waarvan de eerste dus 30 JANUARY plaats vind. Ook kunnen jongens die niet zeker zijn van het aan kunnen Sterkste Limburger hier de onderdelen eens serieus testen!

Tot nu toe:

1.Alex Moonen
2.Dominique Moonen
3.Sebastiaan Moonen
4.Maurice Janssen
5.Max Blezer
6.Enzo Tauro
7.Fausto Tauro
8.Jeffrey Meex
9.Johan Caenen
10.Bert Thoonen
11. Dominique Janssen

Laatst bewerkt:
count me in !

Jongens komende vrijdag ga ik trainen in de schuur omdat ik zondag niet kan. Wie nog meer zin heeft om te zwoegen en te zweten is van harte welkom, kan wel wat steun gebruiken. Nu ben ik eens benieuwd wie de echte teamspirit heeft;)

Zet mij er ook maar bij Alex!

@Maurice, om hoelaat dacht je te gaan vrijdag?

Het ligt eraan hoe de training van woensdag erin gaat slaan anders wil ik je misschien wel vergezellen !

Begin al redelijk vroeg, zal tussen 15:00-16:00 van start gaan met Alex. Weet dat het een lastige tijd is i.v.m. werken, maar wie zin heeft en in de mogelijkhied is om te komen, is van harte welkom.

dan gaat het zoiezo niet lukken, zit dan nog op school examens te maken =/

Ik dacht dat jij je strikdiploma al had!

Jup, ben nu bezig met mijn zwemdiploma !

En non de jus mnr. Moonen nu heb ik al een tattoo laten zetten met Blezer erop met één E schrijf je het nog met 2 !

aangepast!

Volgens mij wilt Bert ook meedoen meedoen de 30ste, weet alleen niet of ie hier nog veel komt kijken....

Begin al redelijk vroeg, zal tussen 15:00-16:00 van start gaan met Alex. Weet dat het een lastige tijd is i.v.m. werken, maar wie zin heeft en in de mogelijkhied is om te komen, is van harte welkom.

It's a date then :D

Dat vind ik mooi, ouwe piraat van me.

Terug
Naar boven