Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
Mooi Bert, je bent van harte welkom!

Ik heb even een apart topic over de competitie aangemaakt! Gelieve daar info in te posten

Om hoelaat gaan de deuren morgen open?

Maurice komt mij om 1430 ophalen, we zullen om 1500 uur een start maken.

Mooi dat je weer langs komt, aaaaarrrrrggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Jongens, ben er morgen helaas niet bij, is iets tussengekomen!

Volgende week ben ik er om los te gaan!

Morgen misschien iemand die na de training een uurtje vrij heeft om te klussen? Ben een uur eerder daar om het stones platform af te maken, maar na de training moeten ook de gaten schoongeschupt worden om ze daarna te vullen met beton.

kben er morgen, normale tijd?

1200uur soldaat!

yes sir, my companion private B. Krijntjes will be there as well luitenant, over!

This comando wil be there 2 Argh!!!

vanaf volgende week ben ik er weer bij mijn tortelduifjes xxx

Wie is er zondag allemaal ? Zoals het er nu uitziet heb ik een leuke verrassing voor jullie ;)

je hebt ook een tattoo op je pielie laten zetten..??

nee, iets motiverend(Denk ik) ;)

Boys, na heeeeel lang wachten heb ik deze week me eindelijk de moeite genomen om +- 30 uur te werken aan de DVD sterkste limburger 2010. Hij is eindelijk af !!! ( ben ik toch nog mijn belofte nagekomen :roflol:

De DVD bevat:
Voorstelling deelnemers
Alle onderdelen (Bijna iedereen staat op ieder onderdeel)
Prijsuitreiking

Deze zijn in het hoofdmenu te selecteren. bij het afspelen van de filmpjes kun je skippen tussen de deelnemers dus als jullie geen zin hebben om mijn kop te bekijken pressen jullie gewoon op skip totdat je bij jezelf uitkomt.

Er zitten een paar kleine foutjes in de dvd, niks ernstigs en het valt de meeste denk ik niet op. Ik ben zelf best tevreden over mijn eerste DVD! Ik hoop dat we voor 2011 ook nog een cameraman vinden zodat ik daar ook een dvd'tje van kan maken!

voor de Duidelijkheid: Er zijn geen kosten aan verbonden, tenzij ik het moet verzenden !

Ik ga er van uit dat zeker de deelnemers interesse hebben in de dvd. Mochten er nog outsiders interesse in hebben moeten ze het hier even zeggen.zodat ik niet onnodig dvd's ga branden

Laatst bewerkt:
Good job Max, volgende keer dat ik afkom neem ik er gelijk eentje over :)

Ik hoef er niks voor te hebben Sanca, tenminste zolang ik het niet hoef te verzenden. Heb het puur uit Hobby gedaan en het zijn gewoon mooie collector-items om je motivatie weer op pijl te krijgen

Ik zal zorgen dat er een paar @ de stal komen te liggen, neem je hem daar gewoon de eerst volgende keer mee ( eventueel ook voor bert ) ;)

Prachtig man :cool:

Zeer mooi max! Je hebt veel mensen blij gemaakt!

Stones platform

Nog niet helemaal klaar, maar het idee is duidelijk en het kan gebruikt worden!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven