- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zeer gecharmeerd van de DVD max!! Echt goeie zaak man! Kleine aanmerking. Het logo op de DVD gebruiken we niet meer!!!
. Ik heb nog 25 dvd's met dit logo erop, is zonde om ze dan niet te gebruiken hiervoor, toch?Heren, slecht nieuws m.b.t. de wheelflip. Vandaag aangekomen in de stal kregen we het verzoek niet meer buiten te flippen. De buren hebben geklaagd dat de muren trillen. Op zich is dit wel bruut, maar tegelijkertijd ****ing irritant!! Die mensen zullen waarschijnlijk niets anders te doen hebben en gaan achter onze rug om zeiken. A.U.B. hier rekening mee houden. Zondag a.s. ben ik niet in de stal. Heb net een stones geboorte gegeven. Die mag nog niet gebruikt worden
Liefs lexje -x-
Ja dat doen bijna alle mensen. Blijkbaar is het echt hard ofzo. Ze hebben het bij mij nog niet uitdrukkelijk verzocht maar ik heb ook laatst met de buren meeting (beetje broodjes ham vreten rond een vuurton) er wel wat over gehoord terwijl ze ook zeiden dat ze de trainingen juist heel tof vonden.
Hier hetzelfde probleem... Wees blij dat ze niet klagen over geluidsoverlast, zoals mijn buren doen![]()