MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

Yes, Morgen begint het brandproces en dan neem ik er zondag een stuk of 10 mee.. ik moet alleen nog een dvd hoes maken. dus moet even spoedcurcusje photoshop nemen :P

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=fejP-XlzzMQ

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

als ik nu de foto's niet geupload krijg snap ik het ook niet meer...

holy shit ! ik wordt er nu al duizelig van... staat dat zondag ook op het programma ?

Der DVD-cover:
117r68i.jpg

21osk1f.jpg

Ik ben zeer gecharmeerd van de DVD max!! Echt goeie zaak man! Kleine aanmerking. Het logo op de DVD gebruiken we niet meer!!!

nice optimaal gebruik van de ruimte tijdens de medley jongens :thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

mooie dvd ook!

Ik ben zeer gecharmeerd van de DVD max!! Echt goeie zaak man! Kleine aanmerking. Het logo op de DVD gebruiken we niet meer!!!

Hey Lex, thnx for the appreciation, i appreciate it :D. Ik heb nog 25 dvd's met dit logo erop, is zonde om ze dan niet te gebruiken hiervoor, toch?

Word er morgen getraind in de stal?

Ik ben er tussen 12 a 12u30, wie komt er meespelen?

sancie ik ben er

Great, tot straks D' !

Stal is superbruut geworden Lex! Hardcore to the bone!

Heren, slecht nieuws m.b.t. de wheelflip. Vandaag aangekomen in de stal kregen we het verzoek niet meer buiten te flippen. De buren hebben geklaagd dat de muren trillen. Op zich is dit wel bruut, maar tegelijkertijd ****ing irritant!! Die mensen zullen waarschijnlijk niets anders te doen hebben en gaan achter onze rug om zeiken. A.U.B. hier rekening mee houden. Zondag a.s. ben ik niet in de stal. Heb net een stones geboorte gegeven. Die mag nog niet gebruikt worden

Liefs lexje -x-

Pff die auw luuj dachten cker dat de 3e wereldoorlog was begonnen... Achja was wel te verwachten als ze een aantal jaren geleden ook zeurden om die carnavals muziek... Ik zal er rekening mee houden !

Heren, slecht nieuws m.b.t. de wheelflip. Vandaag aangekomen in de stal kregen we het verzoek niet meer buiten te flippen. De buren hebben geklaagd dat de muren trillen. Op zich is dit wel bruut, maar tegelijkertijd ****ing irritant!! Die mensen zullen waarschijnlijk niets anders te doen hebben en gaan achter onze rug om zeiken. A.U.B. hier rekening mee houden. Zondag a.s. ben ik niet in de stal. Heb net een stones geboorte gegeven. Die mag nog niet gebruikt worden

Liefs lexje -x-

Ja dat doen bijna alle mensen. Blijkbaar is het echt hard ofzo. Ze hebben het bij mij nog niet uitdrukkelijk verzocht maar ik heb ook laatst met de buren meeting (beetje broodjes ham vreten rond een vuurton) er wel wat over gehoord terwijl ze ook zeiden dat ze de trainingen juist heel tof vonden.

Hier hetzelfde probleem... Wees blij dat ze niet klagen over geluidsoverlast, zoals mijn buren doen :)

Ja dat doen bijna alle mensen. Blijkbaar is het echt hard ofzo. Ze hebben het bij mij nog niet uitdrukkelijk verzocht maar ik heb ook laatst met de buren meeting (beetje broodjes ham vreten rond een vuurton) er wel wat over gehoord terwijl ze ook zeiden dat ze de trainingen juist heel tof vonden.

Het zijn allemaal muurbloempjes die in een veel te groot huis wonen, een beetje actie in de straat verstoort het straatbeeld natuurlijk!!

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Hier hetzelfde probleem... Wees blij dat ze niet klagen over geluidsoverlast, zoals mijn buren doen :)

Gelukkig niet!!

Hey mannen,

Zou ik een x mee kunnen trainen?
Kom uit eindhoven en jullie zijn het dichts in de buurt.
Alleen mijn powerlevel is zwaar onder jullie niveau

groeten

****ed up Lex, toen ik hiervoor op straat met de yoke en farmers in de weer was stonden de buren zelfs al buiten vanwege allerhande trillingen (vandaar dat ik maar mn tuin uitgegraven heb, hehehe)

Maar in de stal kan wel nog gewoon tire gedaan worden?

Terug
Naar boven