XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
Hey mannen,

Zou ik een x mee kunnen trainen?
Kom uit eindhoven en jullie zijn het dichts in de buurt.
Alleen mijn powerlevel is zwaar onder jullie niveau

groeten

Natuurlijk, als je de juiste spirit maar hebt. Jezelf en wij helpen je sterker te worden. Laat me via PM wat weten wanneer je wilt komen. Komende zondag is wellicht geen goede optie, er zal weinig activiteit zijn

Groet Alex

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

****ed up Lex, toen ik hiervoor op straat met de yoke en farmers in de weer was stonden de buren zelfs al buiten vanwege allerhande trillingen (vandaar dat ik maar mn tuin uitgegraven heb, hehehe)

Maar in de stal kan wel nog gewoon tire gedaan worden?

Offcourse my pirate friend!!

Beste heren,

vandaag een prima training in de stal. Eindelijk met het zonnetje dat de vrieskist deed ontdooien. Gelukkig zelf ook weer een tevreden gevoel over de training. Toch wil ik jullie nog even stimuleren:

Vandaag waren vijf man aan de bak. Twee daarvan doen niet mee aan de Sterkste Limburger. M.u.v. Maurice en Teun is dit zo sinds de Wintercompetitie deel 1. En daar ging het toch niet voor eenieder crescendo... Met name klachten over de zware stones, medley en dumbbell. Beetje raar dat daarna niemand het meer traint. Ik zelf zou behoorlijk voor de dag willen komen op die wedstrijd. Nu snap ik dat eenieder een eigen manier heeft van trainen en dat respecteer ik, maar om sterker te worden op de onderdelen zul je ze zeker ook moeten trainen. En een lichte blessure...Hmmm... probeer jezelf niet voor de gek te houden. Bovendien zijn er tal van variaties te trainen. Ook verjaardagen, feestjes en werk. Daar kun je een oplossing voor vinden (train op een andere dag events). In ieder geval: 8 mei wordt je keihard met de waarheid geconfronteerd en daar zijn misschien wel 1000 mensen + TV getuige van!

Begrijp goed ik neem het je niet kwalijk en wil niet met de boze vinger wijzen. Dat is helemaal niet aan mij. Wat ik wel wil is je motiveren het beste uit jezelf te halen...

Oes

Laatst bewerkt:
Ik wilde eigenlijk vandaag komen maar heb a.t.m. andere dingen aan me hoofd, Privé gaat het even behoorlijk k*t met me, misschien dat Domie Janssen het al gezegd heeft?

Ik ben als het goed is vanaf volgende week er weer bij.

Edit:
Ben even aan het denken voor een nieuwe schema. Trainen we nu ook weer op donderdag avond of nog niet ?

Maxxie, heb het niet gehoord, maar dat zal ik vast wel. Hoop dat je er snel bovenop bent!!
De donderdag avond mag wat mij betreft weer terug, de vogeltjes beginnen te fluiten...

Heb vandaag van eenieder een beestachtige inzet gezien. Mooi opkomst ook! Nu volhouden zo, werkt stimulerend. Mijn lichaam was brak van gisteren, toch had ik echt zin om mee te doen. terwijl ik normaalgesproken voldaan zittend toe zou kijken ;)

Daarnaast hebben we een invulling gevonden voor het laatste lege hokje op het scoreboard. Farmers for max over 12 mtr!!!

Teuntje heeft de eer als eerste op het board te staan, een bescheiden 160kg ;)

Was weer erg gezellig Lex, mooi sfeertje altijd daar, heb me goed geamuseerd en lekker kunnen trainen, tot de volgende!

NSFW: domie after training @ SMTL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik voel me ook beter dan ik sinds een lange tijd niet meer ben geweest:P ging heerlijk vandaag :D

En domie, bespaar me zo'n foto's :P

Is er een mogelijk om zaterdag te trainen? Ik zou namelijk graag zaterdag even willen ravotten in de stal...

Lijkt me wel dik! Nog meer gegadigden? Ik zal er zijn om te klussen en je biceps te meten na de training!

lex ik wil liever gewoon zondag trainen...

nee maar ga ervanuit da zaterdag ipv zondag is..

niet van uit gaan ;)

Janssen, wat ben je toch een kip zonder kop! Alleen ruben gaat tot dusver zaterdag, waarom ga je er dan van uit dat zondag niet door gaat???

entschuldigung herr obensturmbahnfuhrer

Goed Mr.D ik ben er om 12:00!

Wat een heerlijk weer om te trainen vandaag

Terug
Naar boven