Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
Komende zondag is naar alle waarschijnlijkheid Leon Smeets (powerlift coach van NL en scheidsrechter op de squat) in de stal aanwezig. We willen een goedgekeurde powerlift squat hebben op onze wedstrijd en aangezien het gros van ons nog te discutabel op diepte squat lijkt het me verstandig om er eens naar te laten kijken. Wat een luxe he, bij stichting SMTL:D

Misschien is het een idee er deze week in je training rekening mee te houden dat er bij de normale events ook een kniebuig ( mijnsinziens toch een 80% van je 1rm) neergezet gaat worden...

Ik ben er bij a.s. zondag!

Gelijk maar even de squat laten keuren. En verder laadrace en stones op het programma.

oke nice... dan ga ik morgen alleen frontsquat doen en zondag de backsjkwaaat..

lex, ik ga weer eerder komen, maar zal zeker blijven om leon mn squat te laten keuren (afgezien van het feit dat ie dat al 100x heeft gedaan vroeger:P)

De stal gaat pas om 12.00u open :P

@Domi: De trainingen beginnen voor iedereen om 1200! Dus ook voor jou! Waarom moet je nu weer de uitzondering zijn?
@Algemeen: Vanaf komende week is het ook weer moeglijk om op donderdag te trainen vanaf 18:30. Laat het weten of je komt. Heb je niet genoeg aan die twee momenten dan is dat pech voor die week, volgende week nieuwe kansen. Wat denk dat er gebeurd als iedereen gaat wanneer het hem uit komt!

de stal is nu eenmaal niet erg groot, dus zie ik het probleem niet als ik een half uurtje eerder kom en mn setjes yoke loop... anders loop ik de hele zooi in de wegh en doe ik 2 uur over wat ook in een half uurtje kan

Het gaat nu niet om dat ene half uurtje! Je hebt in het verleden regelmatig buiten de trainingstijden afspraken willen maken. Het gaat om het principe. Ik ben verantwoordelijk voor het hele zooitje en wil er gewoon zijn wanneer mensen trainen. Het kost me enorm veel van mij vrije tijd maar een 3e soms een 4e keer in de week op en neer naar de stal rijden doe ik niet! Ik geef je daar twee maal per week de gelegenheid voor en dat moet maar voldoende zijn. Wanneer jij een beetje aanpast aan de rest van de groep is er totaal geen probleem om dan te trainen en loop je ook niet in de weg. Overleg, vraag en je komt er vanzelf uit. Daarnaast is het ook niet erg om eens samen te trainen met je kameraden ipv tegelijkertijd te trainen en toch niet samen. Ook dan kun jij je eigen plan trekken!! Zo is het nu eenmaal, lees je contractje nog maar even na...

Kan ik volgende week donderdag (14de) mee komen trainen?

Leuk man! Ik ben zelf op dat moment in London, maar dat kan natuurlijk. Ik zou voor de eerste keer alleen even afspreken met iemand!

Groet Alex

:( zijn wij allemaal zooi dan dominiq .? SMTL is alles behalve zooi . ! :cool:

gz

hoi faust
kzou niet durven
gz

Beste heren,

voor de sterkste Limburger moet nog wat werk verricht worden. Met name het pimpen van onderdelen is nodig. Ik ben op zoek naar 4-5 personen die me daarbij willen helpen. Het liefst de mensen die handig zijn en materiaal ter beschikking hebben (flex, boormachine, cirkelzaag). Als beloning gaan we na afloop flink bunkeren op mijn kosten bij een eetgelegenheid naar keuze.

Ik wil het weekend voor de wedstrijd doen. De opties zijn zaterdag 30 april en zondag 1 mei (Enzo en Maikel hoop dat jullie kunnen ;)

Lex Ik kan zondag 1 mei ook helpen.

Lex ik en enzo kunne altijd helpe dt weet je tog !> :cool:

Zondag 1 mei wil ik ook helpen alleen ben ik niet handig to be honest.. maar verven enzo moet ook wel lukken:P

30 april is niet handig ivm de bruiloft van Jules...

ik kom wel assistent spelen maar ik heb 2linkerhanden... dus dat eetgelegenheid verdien ik geenszins, maar kwil wel wat doen voor de stichting

Zondag 1 mei wil ik ook helpen alleen ben ik niet handig to be honest.. maar verven enzo moet ook wel lukken:P

30 april is niet handig ivm de bruiloft van Jules...

Hoi Max, maar ik ga trouwen 18 juni in Polen... Vantevoren zal ik hier ook voor de gemeente trouwen maar het feest zal later plaatsvinden... ;)

Mooi mannen dat er animo is!

Zondag 1 mei it's a date

-Enzo
-Fausto
-Max
-Jeffrey
-Dominique janssen
-Alex M.

Begin maar alvast te denken wat en waar jullie willen eten!

Terug
Naar boven