XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

Ik stem voor de griek... Als iedereen voor zichzelf betaald... 15 euro en je zit volgegeten en gedronken

Ik focus meer eerst over de iedeen op de onderdelen. Dat eten dat zal wel los lopen ;)..

terwijl jij je nou net het meest op eten moet focussen:trollface:

Inkoppertje ! :P

jup;) sexy foto trouwens

Haha dit was de eerste keer dat ik moest lachen om een grap van dominique :trollface:

Jongens, ik ga het morgen helaas niet redden om te komen :( komt de voorbereiding niet ten gunste maar helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Komende donderdag is eventtraining in de stal. Ikzelf ben er niet, Dominique M en Maurice J zijn er wel! Misschien een optie voor jongens die in de weekenden andere verplichtingen hebben! Seriel?

Yes, ik kom ook a.s. donderdag. Kan me iemand het adres doorsturen?

waar woonde je seriel? je hebt nog ritje van me te goed...

In principe ben ik donderdag aanwezig, maar moet wat zien te regelen op het werk. Gaat dit niet dan ga ik woensdag trainen. Laat het hier nog weten.

Ben donderdag present.

Mijn rug is nog altijd niet inorde :sad:

Hoop dat je snel weer de oude piraat bent maat!

Jonge(en)lui, De reservering is gemaakt.

Aanstaande zondag worden wij om 18.00u bij de lange muur in treebeek verwacht om daar een ongelooflijk vreetfestijn neer te zetten.
Meer info zie:
http://www.wokdelangemuur.nl/

Van te voren wordt er dus de groepsfoto gemaakt bij de schuur... na de training zodat we er lekker bruut uit zien!

Ik ga er van uit dat iedereen die mondeling toegezegd heeft gewoon mee gaat eten aangezien ik anders voor niks heb gereserveerd;)

dgknrt.jpg

Nu snap ik ook hoe het er in jou hersenpan aan toeg gaat! WTF

Lig dubbel hiero!!.. hahah word lache man ! hoeveel man verw8t je max.?

xx :)

Ik heb gezegt dat ze rekening moeten houden tussen de 15 en 20 man.. aangezien niemand via de mail heeft gereageerd moest ik maar een indicatie maken :p

Terug
Naar boven