XXL Nutrition

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
hahaha kurken mee, maurice is on a hunt!

Valt wel mee denk ik! Hij heeft een enorme zwak voor jou. Vooral omdat jij genetisch achtergesteld bent, en nog geen haargroei hebt. Dat pleit de meesten van ons vrij.
Daarnaast zul je alleen maar zijn klamme kaalgeschoren buik tegen je baby-billetjes aan voelen kletsen. Want zijn duitse knorrie mag dan wel 10 cm dik zijn, langer dan dat zijn buik vooruit steekt is ie niet.

Domie, i'am gonna get you!!!!!

Ik ga stuk hier !! haha met de pens tegen de billetje aan kletsen haha:cool: !

Een inventarisatie voor komende zondag a.u.b. Aangezien het de laatste training is in dit rurale oord, leek het mij gepast om dit op bourgondische wijze af te sluiten.

-Alex
-Maurice
-Sanca-man
-Dom J.
-Ritchhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
-Teun
-Enzo
-Joris

Laatst bewerkt:
Valt wel mee denk ik! Hij heeft een enorme zwak voor jou. Vooral omdat jij genetisch achtergesteld bent, en nog geen haargroei hebt. Dat pleit de meesten van ons vrij.
Daarnaast zul je alleen maar zijn klamme kaalgeschoren buik tegen je baby-billetjes aan voelen kletsen. Want zijn duitse knorrie mag dan wel 10 cm dik zijn, langer dan dat zijn buik vooruit steekt is ie niet.

:roflol: :roflol: :roflol:

ik ga kapot hier!

Een inventarisatie voor komende zondag a.u.b. Aangezien het de laatste training is in dit rurale oord, leek het mij gepast om dit op bourgondische wijze af te sluiten.

-Alex
-Maurice
-Sanca-man
-Dom J.

ritchie komt ook mee... weet alleen niet hoelang ik/we blijven dan...

Durf je nu nog wel, Domie?

ja tenzij jij maurice wil helpen? want je heet vast niet voor niet mr. d*ck

dan word het met toch wat beangstigend... maar ik kom toch...

tot zondag beast:)

Cockraises zondag in de stal?

Waarom heb ik nu ineens een beeld van allemaal naakte mannen in een dampende schuur met een handdoekje daar in Limburg.... gadver!

Kan niet veel aan dat beeld doen Gijs. Enige wat ik weet is dat Maurice met de broek op z'n knieen achter onze judodomie aan waggeld:eek:

@giro: goed antwoord!:D

Hahaha, gaat helemaal fout hier.

ik ben der ook zondag vooral nu ik dit lees.. twijfels zijn weg haha :D

Ik ben er ook bij :)

Enig idee wat er achteraf geconsumeerd gaat worden? :D

Wie heeft het over achteraf

Jaa deze man is er morgen ook !!! moet wel na me oma die is jarig!! maar ben om 12 uur daar !

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 18:52 ----------

Om afscheidt te nemen van onze geboorte plek

Terug
Naar boven