Fitness Seller

Strongman Training @ SMTL

Kzal er niet kunnen zijn, ben weer dom geweest en plannen gemaakt.:(

En? Alles gelukt heren?

Is JudoDomie er nog goed vanaf gekomen?

ik kan vanaf vandaag weer zitten

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil komende zondag om 13:00 uur starten ipv 12:00. Ik ben eerder aanwezig om alles te schikken en daar heb ik nogal wat tijd voor nodig. De overige trainingen zullen zoals gewoonlijk om 12:00 starten. Probeer allemaal om 13:00 aan te komen aangezien de atleten achterom door de poort moeten en ik geen zin heb om die poort om de 5 minuten te openen. Kusje

Ik zal er samen met joris 95%kans zijn. Sanca ga waarschijnlijk niet mee en ik weet het exacte locatie ook niet, dus als iemand van jullie zo vriendelijk zou willen zijn voor het adress te PM'n.

Gracias op voorhand :D

ja ik kan er helaas niet zijn, moet om 16:00 in roermond zijn om te coachen, volgende week ben ik er:)

hehe ik had het hem al gepmd:P

Ik zal er samen met joris 95%kans zijn. Sanca ga waarschijnlijk niet mee en ik weet het exacte locatie ook niet, dus als iemand van jullie zo vriendelijk zou willen zijn voor het adress te PM'n.

Gracias op voorhand :D

Ik neem dus aan dat je zaterdag niet komt... :D

Héél misschien ben ik er zondag bij, zal ik eigenlijk pas op het laatste moment weten

Lex, waar kunnen we morgen de auto zetten op de bazaar en waar kunnen we naar binnen?

Auto achterom bij de poort waar we ook de spullen naar binnen hebben gehaald. Mij even bellen en dan maak ik de poort open. Voor de rest. Verzamel om 13:00 achterom bij de poort en dan laat ik ook jullie binnen. Tot morgen. Heb er flink zin in, ook al heb ik me net nog even scheel getrokken (op de DL).

Auto achterom bij de poort waar we ook de spullen naar binnen hebben gehaald. Mij even bellen en dan maak ik de poort open. Voor de rest. Verzamel om 13:00 achterom bij de poort en dan laat ik ook jullie binnen. Tot morgen. Heb er flink zin in, ook al heb ik me net nog even scheel getrokken (op de DL).

O.k. duidelijk, zal er rond 11:00 zijn, I will call you.

Helaas

Heren, we hebben vandaag de spits mogen afbijten op de nieuwe training locatie. Ik was al om 10:30 aanwezig om alle rotzooi een mooi plekje te geven. Om 13:15 was ik klaar en gaar. Toch nog wat setjes met vikingpress, farmers en tyre gedaan. Kon het niet laten om de eerste training geen onderdelen getraind te hebben. Maar veel jus zat er niet in haha. Na maandag 5 uur gesleept te hebben met de onderdelen, vrijdag 5 uur geknutseld en vandaag 3 uur geordend, ben ik heel veel op de onderdelen bezig geweest. Maar niet op de manier dat het zou moeten. Gelukkig staat nu alles en zag ik de jongens met extra motivatie ertegenaan gaan. Dat doet me deugd. Vanaf nu ben ik er zelf weer helemaal bij. Binnenkort nog een dagje inplannen met wat handige mannen om platform en zandzakken te maken. Maar daarover later meer!

Cheers

Na eerst wat wennen aan de mensen massa toch al direct een degelijke training neer gezet!

Leuke locatie, gaan er nog veel plezier aan hebben. (+ stiekem de oren openhouden voor een goeie deal met de veilig te regelen!;))

Jaja, die veilingkoopjes! Dat ging er professioneel aan toe. In ieder geval wachten tot de laatste in zijn soort aan de beurt is. Die gingen meestal voor de helft van de prijs. Teun was ook al helemaal in zijn nopjes over de veiling. Schijnbaar in druk gemaakt. Mooi dat jullie er weer waren!

Jongens, heb begrepen dat er nog enige onduidelijkheid was over de trainingstijden etc. Voor de duidelijkheid even alles op een rijtje:

Aanvang 12:00

Hoe kom ik binnen? De grote ingang aan de voorkant. Bij de kassa zeg jij je naam en mag doorlopen. Aanhang (geen atleten) moeten betalen.

Doe me een lol en noem jezelf aan de kassa geen Dominique Janssen anders kom je niet binnen ;)

Daarnaast nog de vraag of jullie oude doeken, shirts etc mee kunnen nemen ivm afvegen hars/ WD40

Wanneer ik wat meer tijd heb zal ik de website en de openingspost updaten.

Kusje

Aight, erg chill dat het toch 12u blijft ! Zondag zijn Yannick en ik van de partij

xxx

Terug
Naar boven