MuscleMeat

Strongman Training @ SMTL

• Topic Starter Topic Starter
Denken jullie er aan dat de klok een uurtje vooruit gaat en dat we gevoelsmatig om 11:00 beginnen!

ritchie en ik zijn er niet, we hebben clubkampioenschappen judo, volgende week zijn we er!

Hahaha :D

Beste lezers,

voor de stichting ben ik op zoek naar plaatmateriaal (hout) om onze laad-platforms te completeren. Heeft iemand nog wat staan en wil ons uithelpen. Laat het me even weten!! Er moet behoorlijk nog wat materiaal aangeschaft en werk verricht worden. Alle kleine beetjes helpen. Indien gewenst wil ik er natuurlijk wel een gepaste prijs voor betalen.

Het volgende heb ik nodig:
-5 platen van 91,5cm * 45cm (dikte ongeveer 2cm)
-6 platen van 101cm * 120cm (dikte ongeveer 2cm)
-4 platen van 108cm * 120cm (dikte maakt niet uit)
-4 platen van 108cm * 103cm (dikte maakt niet uit)
-2 balken van 120cm * 15cm * 10cm

Groet Alex

BAM !!! Toplocatie, dit gaat alle SMTL leden naar een hoger niveau leiden imo, hell yeah !!

@Alex, ik wou dat ik je kon helpen met die platen, helaas

De voorwaarden zijn voor amateurs bijna optimaal. Conan's wheel, powerstairs, framecarry, wheelbarrow en een herculeshold. Dan is echt alles daar. Gooi dat in de mix met een flinke motivatie om sterker te worden en je zult verstelt staan van waar je grenzen liggen.

Je kunt toch een paar platen uit de bouw rippen Sanca ;)

ik kom binnenkort een keer langs alex;), laat het dan nog wel weten

Ghehehe, had ik al aan gedacht :D maar zulke soort platen gebruiken we amper (ruwbouw) en als we ze eens gebruiken schiet er nooit iets van over, enkel wat kleine stukken afval, omdat het zo strak geteld wordt ;)

Vandaag van 1 uur tot half 9 met zaken voor SMTL bezig geweest. Begint er een beetje op te lijken. Nog eventjes en we zijn Strongman Fest klaar. Morgen de bomen voor NK loglift afmaken met Timber Teun en zondag de laadplatformen in elkaar zetten.

Nogmaals het verzoek om oude loemelen mee te nemen voor de pootjes af te smeren na de stones!

Tot zondag 12:00 tijd om te knallen mannen! Zie jullie dan...

Good stuff en in met een surpriseguest als er niks tussenkomt :cool:

Manner, volgende week is geen Zondag training i.v.m. pasen. De markt is dan paasmaandag open. Dus het maandags trainen. We beginnen om 11:00 uur want ik moet vroeg weg. Ga met Teun een demo doen in Weert. Dus van 11:00 tot half drie ongeveer de mouwen opstropen.

Kusje alex

Manner, volgende week is geen Zondag training i.v.m. pasen. De markt is dan paasmaandag open. Dus het maandags trainen. We beginnen om 11:00 uur want ik moet vroeg weg. Ga met Teun een demo doen in Weert. Dus van 11:00 tot half drie ongeveer de mouwen opstropen.

Kusje alex

Dat wordt dan weer proberen om diensten te ruilen anders weer geen training voor mij. Krijg hier wel lauwe zeik van.

Kusje alex

gewoon zomaar een vraag:

Kunnen anderen niet langer doortrainen of dient de boel perse op slot gegooid te worden als jij er niet bij kan zijn..?

kusje ruben

Aangezien er, meestal in mijn afwezigheid, niet echt netjes met spullen wordt omgegaan ben ik er bij indien het niet anders kan. Ik heb te vaak spullen gerepareerd die anderen stuk hebben gemaakt. Omdat het mij veel kostbare tijd kost en vaak ook spullen betreft die ik uit eigen portemonnee betaald heb, kies ik er voor om een oogje in het zeil te houden. Ik weet dat dit niet op jou van toepassing is Ruben, maar ik moet duidelijk in afspraak zijn.

duidelijk, geen probleem.

Gaat de beste paasmaandag in jaren worden, ik voel het! :D

Vrolijk PAASHAAS !!! vandaag flink aan de eieren overal ontbijten en veel eten bij familie !! En morgen een baawze training neer zetten !!! ARG :cool:

zo nou ken ik teminste lezen hoe laat de training begint en kom ik niet op maandag om 1uur aan kakken :-)

Terug
Naar boven