AndroidHealthClinic

Studie/werk combineren met trainen

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Hey, ja ik ben lang weggeweest.. erg druk gehad. Maar, ik ben weer terug! :)

Even een vraag voor de mensen die accountancy studeren en/of bij een acc bureau werken:
in hoeverre kunnen jullie je eetschema/trainingschema combineren met je werk?

Ik studeer nu accountancy, volgend jaar ga ik dualeren (3dagen werk 2 dagen school) bij Deloitte, ik vraag me nu serieus af hoe ik dan mijn eten op peil kan houden. Ik geloof dat mijn collega's mij raar zullen aankijken als ik met een zak boterhammen aankom..

Iemand ervaring?
Mensen die niet de studie of richting van accountancy volgen, maar toch het zelfde probleem hebben, jullie mogen ook reageren :) ik ben benieuwd!

Hit it!

Hey, ja ik ben lang weggeweest.. erg druk gehad. Maar, ik ben weer terug! :)

Even een vraag voor de mensen die accountancy studeren en/of bij een acc bureau werken:
in hoeverre kunnen jullie je eetschema/trainingschema combineren met je werk?

Ik studeer nu accountancy, volgend jaar ga ik dualeren (3dagen werk 2 dagen school) bij Deloitte, ik vraag me nu serieus af hoe ik dan mijn eten op peil kan houden. Ik geloof dat mijn collega's mij raar zullen aankijken als ik met een zak boterhammen aankom..

Iemand ervaring?
Mensen die niet de studie of richting van accountancy volgen, maar toch het zelfde probleem hebben, jullie mogen ook reageren :) ik ben benieuwd!

Hit it!

Waarom? Gewoon doen, en probleem is opgelost.

op mijn werk sta ik bekent als iemand die het meest vreet van iedereen:D no problemos. zeg gewoon dat je honger hebt!

Dan eet je om de 3 uur, als het goed is heb je ook om de 3 uur pauze, probleem opgelost, dan maar ietsjes minder eten

• Topic Starter Topic Starter
Dan eet je om de 3 uur, als het goed is heb je ook om de 3 uur pauze, probleem opgelost, dan maar ietsjes minder eten