AndroidHealthClinic

Studie/werk combineren met trainen

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Hey, ja ik ben lang weggeweest.. erg druk gehad. Maar, ik ben weer terug! :)

Even een vraag voor de mensen die accountancy studeren en/of bij een acc bureau werken:
in hoeverre kunnen jullie je eetschema/trainingschema combineren met je werk?

Ik studeer nu accountancy, volgend jaar ga ik dualeren (3dagen werk 2 dagen school) bij Deloitte, ik vraag me nu serieus af hoe ik dan mijn eten op peil kan houden. Ik geloof dat mijn collega's mij raar zullen aankijken als ik met een zak boterhammen aankom..

Iemand ervaring?
Mensen die niet de studie of richting van accountancy volgen, maar toch het zelfde probleem hebben, jullie mogen ook reageren :) ik ben benieuwd!

Hit it!

Hey, ja ik ben lang weggeweest.. erg druk gehad. Maar, ik ben weer terug! :)

Even een vraag voor de mensen die accountancy studeren en/of bij een acc bureau werken:
in hoeverre kunnen jullie je eetschema/trainingschema combineren met je werk?

Ik studeer nu accountancy, volgend jaar ga ik dualeren (3dagen werk 2 dagen school) bij Deloitte, ik vraag me nu serieus af hoe ik dan mijn eten op peil kan houden. Ik geloof dat mijn collega's mij raar zullen aankijken als ik met een zak boterhammen aankom..

Iemand ervaring?
Mensen die niet de studie of richting van accountancy volgen, maar toch het zelfde probleem hebben, jullie mogen ook reageren :) ik ben benieuwd!

Hit it!

Waarom? Gewoon doen, en probleem is opgelost.

op mijn werk sta ik bekent als iemand die het meest vreet van iedereen:D no problemos. zeg gewoon dat je honger hebt!

Dan eet je om de 3 uur, als het goed is heb je ook om de 3 uur pauze, probleem opgelost, dan maar ietsjes minder eten

• Topic Starter Topic Starter
Dan eet je om de 3 uur, als het goed is heb je ook om de 3 uur pauze, probleem opgelost, dan maar ietsjes minder eten

Hmm, ik hoop het. Anders zou het wel gierig zijn. Het is serieus k*t als je het zo druk hebt dat je amper de tijd hebt om te eten. Lang leven f00d..
:hedbang:

Zoals Siroj al zegt; gewoon iedere pauze zoveel mogelijk eten. En eventueel een pak melk extra erbij.

Ironmind warmt ook gerust om 08.00 's ochtends zijn bordje rijst met kip op, op zijn werk, ze kunnen er geloof ik wel om lachen :D

om de 3 uur kun je toch wel wat eten?

Met een beetje creativiteit moet het wel lukken, gewoon ff afwachten hoe het straks in de praktijk gaat.

En welkom terug trouwens. :D

Met een goeie instelling kunnen ze er nog om lachen ook.
Een bedrijf lijkt van buiten altijd heel strak en formeel, maar als je eenmaal de mensen een beetje leert kennen zullen ze het snel accepteren en misschien ook wel gaan waarderen (is toch een zekere discipline voor nodig).
Ik zou me er niet te druk om maken in elk geval!

Zak boterhammen? :rolleyes:

Da's toch normaal? Zolang je geen vers gestoomde zalm (heerlijke geur :D ) + bak rijst gaat opwarmen zullen ze je écht niet raar aankijken denk ik zo.

Niets van aantrekken! Ik werk op een boekhouding. Ze bekeken me eerst ook raar met al m'n tupperware-dozen, en af en toe wordt er nog wel es een goedlachse opmerking gemaakt, but who gives a ****. En als je éénmaal echt groot bent, durven ze er helemaal niets meer van zeggen ;)

Niets van aantrekken! Ik werk op een boekhouding. Ze bekeken me eerst ook raar met al m'n tupperware-dozen, en af en toe wordt er nog wel es een goedlachse opmerking gemaakt, but who gives a ****. En als je éénmaal echt groot bent, durven ze er helemaal niets meer van zeggen ;)

Of juist wel, maar het maakt ook niet uit.. Tot nu toe hebben ALLE!!!! mensen die ik ken het kunnen waarderen, je houd je gewoon bezig met een gezonde levenshouding en bodybuilding, what the problem?

ik neem gewoon boterhammen mee, niemand die me raar bekijkt.
Met tupperware is het misschien wel anders

Als je maar groot genoeg bent snappen mensen wel dat je veel vreten nodig hebt toch :D? ...
Ik zou gewoon eten meenemen, zit zelf nu op architectenbureau en ze vinden wel dat ik veel eet, maar ik eet wel altijd gezond. Als je overkomt als iemand die er bewust mee omgaat zullen ze het ook wel snappen :)

Brengt tot uitdrukking dat jij een serieuse toewijding hebt in deze sport.

Op m'n werk is het een soort van ongeschreven regel dat ik af en toe zit en wat prop. Maakt daar ook geen misbruik van, ik zie het als een extra 'rookpauze'. I.p.v nicotine nuttig ik eiwit.

Idd als je 7keer op een dag vreet kijken ze je no matter what toch raar aan, ik heb ook een jaar lang op mijn werk commentaar gehad dat ik 's ochtends om 10uur al aan de makreel ging en dat ik smiddags om 1230 al warm at en 's avonds weer...

Ze wennen er snel genoeg aan en vinden het alleen maar grappig

Althans, ik werk bij een bank en heb er nul problemen mee.

Dus vooral doorgaan mijn zoon

Terug
Naar boven