AndroidHealthClinic

SUpeR lichaam met foto's !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zeg ik ook niej :( ik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..

maa goed.
kan je door fitness training ook vet verbranden o juist allen spieren opbouwen? zodat ik toch zo slank als hunkan worden en tegelijk ook eens gespierd net hun :)

btw fotos van mij is niet egtnodig.. heb late zien waar ik naar streef en vroeg ernaar WAT ZIJ HEBBEN GEDAAN ..om het zelfde te doen ookal bn ik 5 jaar bezig

Tjonge jonge. Je hebt je vraag al tig keer gesteld en al tig keer een antwoord gekregen.
Maar goed, ik snap dat je gepassioneerd bent om je doel zsm te bereiken. Alleen gaat het niet snel-snel. Dit kost tijd. Toch wel minstens een jaar denk ik.
Het meest eenduidige antwoord is denk ik toch wel: gewoon trainen, kijken naar je lichaam en zo nodig aanpassen. Wij kunnen niet voor jou puntsgewijs aangeven wat jouw vorderingen zullen zijn of wat er aan jouw lichaam zal veranderen. Iedereen heeft een andere bouw, bij iedereen heeft KT weer een ander effect.
Ik had een lijf vergelijkbaar (enigszins toch) met dat 3e vrouwtje en ben gewoon gaan trainen na de info op dit forum. Mijn lichaam veranderde naarmate ik langer bezig was. En ik heb ook ondertussen meerdere malen mijn doelen bijgesteld. Ik wilde eigenlijk ook slank en dun zijn. Maar dat past niet bij mij. Een beetje atletisch staat beter (had ik nooit bedacht toen ik begon). Dus staar je aub niet blind op die foto's. Kijk naar jezelf en wat je mooi bij jezelf vindt en werk daaraan.

Om een vergelijkbaar lichaam als die vrouwen op die eerste twee foto's te krijgen, zul je VET moeten verliezen. En als je ongeveer hetzelfde VETpercentage hebt, kun je kijken welke spieren je graag meer wilt ontwikkelen en welke juist niet. En om VET te verliezen, moet je veel gaan cardioën, maar als je er ook KT bij doet, gaat het sneller en het verhoogt buiten de training je stofwisseling (waardoor je meer VET verliest).
En trouwens, met spieren ontwikkelen bedoel ik geen gigantische biceps waarmee je een armomtrek krijgt van 46 cm. Dat krijgt een vrouw niet zomaar. Spieren zorgen ervoor dat je er 'strakker' uit gaat zien. Je vrouwelijke vormen komen er dan beter uit (vind ik althans).
Ik doe zelf al geruime tijd 3x pwk KT. En voor mijn gevoel goed zwaar. Mijn benen groeien naar mijn idee veel te snel, dus squat ik nu maar 1 keer per week en doe ik de SLDL ook 1 keer per week. Daarnaast veel cardio(achtige sporten). Bovenlichaam pak ik wel gewoon hard aan = weinig herhalingen, hoog gewicht. Ik ga persoonlijk uit van 3 setjes van 8-12 herhalingen. Als ik er 15 kan maken, verhoog ik de keer erop het gewicht. Eens in de zoveel tijd (om de 6 weken of zo) gebruik ik een weekje de legpress ipv het squatrek, doe ik de T-Bar row ipv de cable row, bicep curl met een barbell ipv dumbbell, etc, om mijn lichaam een andere prikkel te geven. En dan stap ik weer terug op mijn standaardschema. Dit geeft voor mij het beste resultaat.
Dus nogmaals: gewoon lekker trainen, kijken hoe je lichaam erop reageert en waar mogelijk aanpassingen maken.
En het belangrijkste: je resultaten vallen of staan met de juiste voeding (buiten hard trainen uiteraard). Als je niet de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt, kun je trainen wat je wilt, maar zie je over een half jaar nog geen verschil. Lees dus de sticky's in de voedingssectie eens door.

Succes. En laat zo nu en dan weten wat de vorderingen zijn, als je wilt.

Niks meer aan toe te voegen!

Die laatste vrouw heeft helemaal nooit goed getrained of is net begonnen.

Squats = billen, buikspieren en bovenbenen. 3 beste dingen aan een vrouw.
Strak word je door een laag VP te hebben = cardioen.

Dit krijg je door squatten: [afbeelding niet meer beschikbaar]

wie is zij? ze ziet er goed uit :D

• Topic Starter Topic Starter
WOOOOWWW hier heb ik dus ZEKer veel aan ..HARDSTIKE bedankt ALLEMAal

inderdaad ik trainde wel maar ik haakte af vanwege de vragen die rond dwarelden in mijn hoofd, maar ik ben er uit behalve 1 vraagje

(nee zolang je niet te laag gaat in je vet % verlies je niet je borstvolume) .. staat er in die link !

en dat je door trainen vet kwijtraakt..

als ik moet trainen verliez ik vet, dus ook borstvolume..niet ?

maar als ik dus geen vet verlies.. maar tegelijk wel spieren opbouw.. heb ik dan geen spier onder vet gecreerd wat dus een dik (of groot hoe je het ook wil noemen, maar idg niet slank) uiterlijk geeffd?????

maar als ik dus geen vet verlies.. maar tegelijk wel spieren opbouw.. heb ik dan geen spier onder vet gecreerd wat dus een dik (of groot hoe je het ook wil noemen, maar idg niet slank) uiterlijk geeffd?????

Uiteindelijk wel ja, daarom zoals ook al gezegt als je hoger in vetpercentage zit
zorg er dan ook voor dat je cardio gaat doen.
Als je echt wilt weten hoe jou lichaam op bepaalde manieren van trainen reageert
dan moet je die manieren van trainen maar is uit proberen, ga is een tijd zwaarder
trainen met minder gewicht, minimaal 8 weken en switch dan is naar meer herhaling
met minder gewicht.
Al zou ik wel beginnen met wat hoger in reps bv. 12 om de techniek onder controle
te krijgen bij bepaalde oefeningen, en dan overstappen op een pyramide systeem
12,10,8,6 of 10,8,8,6 om zo je kracht wat meer op te bouwen alvorens zwaar te gaan
trainen met minder herhalingen.

dat betekent wg borstvolume toch :(

Zo snel gaat dat allemaal niet ;) probeer het eerst eens uit. Misschien is dat wel
het gevolg wil je zo laag in vetpercentage staan zoals de dames in je begin post.
Dan valt er niks aan te behelpen dan toch weer hoger in vetpercentage te gaan zitten.
You'll never know until you try!!

Zo snel gaat dat allemaal niet ;) probeer het eerst eens uit. Misschien is dat wel
het gevolg wil je zo laag in vetpercentage staan zoals de dames in je begin post.
Dan valt er niks aan te behelpen dan toch weer hoger in vetpercentage te gaan zitten.
You'll never know until you try!!

yullie zijn geweldig :D LOve u SO much

euhhm maarree ik durf nie in een fitness zaal te beginne als begineling ..terwijl anderen lekker breed en met zware gewichten trainen en zowat van die machines afweten en ik NOg kei neuw ben daar ..hoe kijken die mensen op naar beginners ????? weten jullie dat of hoe doen de profs onder jullie dat :( ?

euhhm maarree ik durf nie in een fitness zaal te beginne als begineling ..terwijl anderen lekker breed en met zware gewichten trainen en zowat van die machines afweten en ik NOg kei neuw ben daar ..hoe kijken die mensen op naar beginners ????? weten jullie dat of hoe doen de profs onder jullie dat :( ?

Wij zijn niet allemaal zo "groot" begonnen ;)

Gewoon gaan trainen waar je wil, ook al is dat tussen de hardcore. Maakt toch niets uit. Als je maar bij je doel komt, toch.Succes

Gewoon gaan trainen waar je wil, ook al is dat tussen de hardcore. Maakt toch niets uit. Als je maar bij je doel komt, toch.Succes

dankje wel , ik begrijp het wel ..maar tis hoe zal de hardcore people me aan kijke :D ik als sullig meid, naast vet gevormde guy ore girls :D

Leer alstublieft eens normaal typen. De manier waarop jij zinnen maakt en worden schrijft is zeer vervelend te lezen.

Borst volume zal je alleen verliezen als je heel laag in je BF gaat zitten (nog lager dan de meiden in de door jou geposte foto's). Verder raad men krachttraining aan omdat spieren het lichaam vormgeeft, als je heel veel cardio doet, en géén of weinig krachttraining zul je spiermassa verliezen en hiermee vorm in het lichaam. Ook wordt het met weinig spieren heel lastig om vet te verbranden. Dit soort lichamen kom je vaak op de sportschool tegen, van die wat dikke vrouwen, zonder billen en schouders die echt elke dag urenlang cardio doen en er jaren later nog steeds het zelfde uit zien.

Veel krachttraining + Gezonde voeding + een beetje cardio doet wonderen.

dankje wel , ik begrijp het wel ..maar tis hoe zal de hardcore people me aan kijke :D ik als sullig meid, naast vet gevormde guy ore girls :D

nee helemaal niet. Die "hardcore men" zijn meer p*ssy dan je zou denken! Ze zullen je heus wel helpen als je erom vraagt!

dat betekent wg borstvolume toch :(

Zou kunnen. Dat weet je niet vantevoren.
Elk lichaam werkt anders. Sommige vrouwen hebben de meeste vetopslag op hun buik. Mijn lichaam slaat het meest vet op op mijn bovenbenen. Waar het vet het eerst en het laatst verdwijnt, is bij iedereen weer anders. Bij mij verdwijnt het het eerst op mijn bovenlichaam, daarna buik en als laatste bovenbenen (mijn probleemzone). Als ik dus per se slankere benen wil, moet ik accepteren dat mijn cupmaat drastisch slinkt. Bij jou kan dat juist andersom werken. Dat je bovenlichaam als laatste droog wordt. Maar dat weet je pas als je het uitgeprobeerd hebt. Vind je het niets, kun je altijd je vetpercentage weer omhoog laten komen (niet zo moeilijk, toch?)

En wat betreft trainen met de spierbundels...
Ik vond dat in het begin ook niks en voelde me totaal niet op m'n plek. De enige oplossing is: gewoon DOEN. Je komt er vanzelf overheen. En laat die mannen maar staren. Hebben ze tenminste iets anders (leukers?) om naar te kijken dan hun eigen spiegelbeeld. De meesten vinden het toch wel interessant om een vrouw te zien deadliften. Ze hebben ogen in hun hoofd, dus laat maar lekker kijken. Je hebt er altijd wel een paar tussen die echt op een vervelende manier gaan staren, maar je bent daar voor jezelf, dus niets van aantrekken. En als je hard genoeg traint, heb je helemaal niet in de gaten dat er iemand naar je kijkt.
Als je het echt heel eng vindt, ga dan eerst op een tijdstip waarop het heel rustig is. Je hebt van die piek- en daluren, dus vraag ernaar bij de instructeuren van je sportschool. Ik ga zelf het liefst om 8:00, want dan is er nog geen kip. De meesten komen pas om 9:00, dus kan ik lekker 'supersetten' met verschillende aparaten en barbells zonder met iemand rekening te hoeven houden. Jij als beginner zou op die tijdstippen kunnen wennen aan de oefeningen. Daarna voel je je meestal niet zo 'sullig', dus dan kun je gewoon op elk tijdstip tussen de spierbundels gaan staan.

Ik was bij ons een van de eerste vrouwen (van de 4 om precies te zijn) die zich begaf in het 'krachthonk' en nu zijn we toch met een stuk of 10. De overige vrouwtjes zijn nog steeds bang om zo gespierd te worden als die kerels, dus die zijn nog steeds (ik train al een jaar en zij ook minstens even lang) in de weer met gewichtjes van 2 en 3 kilo :headbang:
En ze zien er nog PRECIES hetzelfde uit. Dus tenzij ze trainen om hun fysiek te onderhouden (zou niet best zijn), was het a waste of time.

Zou kunnen. Dat weet je niet vantevoren.
Elk lichaam werkt anders. Sommige vrouwen hebben de meeste vetopslag op hun buik. Mijn lichaam slaat het meest vet op op mijn bovenbenen. Waar het vet het eerst en het laatst verdwijnt, is bij iedereen weer anders. Bij mij verdwijnt het het eerst op mijn bovenlichaam, daarna buik en als laatste bovenbenen (mijn probleemzone). Als ik dus per se slankere benen wil, moet ik accepteren dat mijn cupmaat drastisch slinkt. Bij jou kan dat juist andersom werken. Dat je bovenlichaam als laatste droog wordt. Maar dat weet je pas als je het uitgeprobeerd hebt. Vind je het niets, kun je altijd je vetpercentage weer omhoog laten komen (niet zo moeilijk, toch?)

En wat betreft trainen met de spierbundels...
Ik vond dat in het begin ook niks en voelde me totaal niet op m'n plek. De enige oplossing is: gewoon DOEN. Je komt er vanzelf overheen. En laat die mannen maar staren. Hebben ze tenminste iets anders (leukers?) om naar te kijken dan hun eigen spiegelbeeld. De meesten vinden het toch wel interessant om een vrouw te zien deadliften. Ze hebben ogen in hun hoofd, dus laat maar lekker kijken. Je hebt er altijd wel een paar tussen die echt op een vervelende manier gaan staren, maar je bent daar voor jezelf, dus niets van aantrekken. En als je hard genoeg traint, heb je helemaal niet in de gaten dat er iemand naar je kijkt.
Als je het echt heel eng vindt, ga dan eerst op een tijdstip waarop het heel rustig is. Je hebt van die piek- en daluren, dus vraag ernaar bij de instructeuren van je sportschool. Ik ga zelf het liefst om 8:00, want dan is er nog geen kip. De meesten komen pas om 9:00, dus kan ik lekker 'supersetten' met verschillende aparaten en barbells zonder met iemand rekening te hoeven houden. Jij als beginner zou op die tijdstippen kunnen wennen aan de oefeningen. Daarna voel je je meestal niet zo 'sullig', dus dan kun je gewoon op elk tijdstip tussen de spierbundels gaan staan.

Ik was bij ons een van de eerste vrouwen (van de 4 om precies te zijn) die zich begaf in het 'krachthonk' en nu zijn we toch met een stuk of 10. De overige vrouwtjes zijn nog steeds bang om zo gespierd te worden als die kerels, dus die zijn nog steeds (ik train al een jaar en zij ook minstens even lang) in de weer met gewichtjes van 2 en 3 kilo :headbang:
En ze zien er nog PRECIES hetzelfde uit. Dus tenzij ze trainen om hun fysiek te onderhouden (zou niet best zijn), was het a waste of time.

Super info van jou faja dankje wel.. echt !!!!!!
ik ga ervoor !!!!! hier heb ik dus heel veel aan gehad incl, reacties van de anderen

bedankt allemaal

Die laatste vrouw heeft helemaal nooit goed getrained of is net begonnen.

Squats = billen, buikspieren en bovenbenen. 3 beste dingen aan een vrouw.
Strak word je door een laag VP te hebben = cardioen.

Dit krijg je door squatten: [afbeelding niet meer beschikbaar]

mega lekker lichaam, hoofd mag er ook zijn natuurlijk;)

*kuch kuch*

ik als prof kan zeggen dat dat niet het geval is. Ik neem beginners zeer serieus want ik ben ooit ook zo begonnen.

maak eens een paar mooie pose's foto's van jezelf brontotrain

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven