Faja
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
dat zeg ik ook niejik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..
maa goed.
kan je door fitness training ook vet verbranden o juist allen spieren opbouwen? zodat ik toch zo slank als hunkan worden en tegelijk ook eens gespierd net hun![]()
btw fotos van mij is niet egtnodig.. heb late zien waar ik naar streef en vroeg ernaar WAT ZIJ HEBBEN GEDAAN ..om het zelfde te doen ookal bn ik 5 jaar bezig
Tjonge jonge. Je hebt je vraag al tig keer gesteld en al tig keer een antwoord gekregen.
Maar goed, ik snap dat je gepassioneerd bent om je doel zsm te bereiken. Alleen gaat het niet snel-snel. Dit kost tijd. Toch wel minstens een jaar denk ik.
Het meest eenduidige antwoord is denk ik toch wel: gewoon trainen, kijken naar je lichaam en zo nodig aanpassen. Wij kunnen niet voor jou puntsgewijs aangeven wat jouw vorderingen zullen zijn of wat er aan jouw lichaam zal veranderen. Iedereen heeft een andere bouw, bij iedereen heeft KT weer een ander effect.
Ik had een lijf vergelijkbaar (enigszins toch) met dat 3e vrouwtje en ben gewoon gaan trainen na de info op dit forum. Mijn lichaam veranderde naarmate ik langer bezig was. En ik heb ook ondertussen meerdere malen mijn doelen bijgesteld. Ik wilde eigenlijk ook slank en dun zijn. Maar dat past niet bij mij. Een beetje atletisch staat beter (had ik nooit bedacht toen ik begon). Dus staar je aub niet blind op die foto's. Kijk naar jezelf en wat je mooi bij jezelf vindt en werk daaraan.
Om een vergelijkbaar lichaam als die vrouwen op die eerste twee foto's te krijgen, zul je VET moeten verliezen. En als je ongeveer hetzelfde VETpercentage hebt, kun je kijken welke spieren je graag meer wilt ontwikkelen en welke juist niet. En om VET te verliezen, moet je veel gaan cardioën, maar als je er ook KT bij doet, gaat het sneller en het verhoogt buiten de training je stofwisseling (waardoor je meer VET verliest).
En trouwens, met spieren ontwikkelen bedoel ik geen gigantische biceps waarmee je een armomtrek krijgt van 46 cm. Dat krijgt een vrouw niet zomaar. Spieren zorgen ervoor dat je er 'strakker' uit gaat zien. Je vrouwelijke vormen komen er dan beter uit (vind ik althans).
Ik doe zelf al geruime tijd 3x pwk KT. En voor mijn gevoel goed zwaar. Mijn benen groeien naar mijn idee veel te snel, dus squat ik nu maar 1 keer per week en doe ik de SLDL ook 1 keer per week. Daarnaast veel cardio(achtige sporten). Bovenlichaam pak ik wel gewoon hard aan = weinig herhalingen, hoog gewicht. Ik ga persoonlijk uit van 3 setjes van 8-12 herhalingen. Als ik er 15 kan maken, verhoog ik de keer erop het gewicht. Eens in de zoveel tijd (om de 6 weken of zo) gebruik ik een weekje de legpress ipv het squatrek, doe ik de T-Bar row ipv de cable row, bicep curl met een barbell ipv dumbbell, etc, om mijn lichaam een andere prikkel te geven. En dan stap ik weer terug op mijn standaardschema. Dit geeft voor mij het beste resultaat.
Dus nogmaals: gewoon lekker trainen, kijken hoe je lichaam erop reageert en waar mogelijk aanpassingen maken.
En het belangrijkste: je resultaten vallen of staan met de juiste voeding (buiten hard trainen uiteraard). Als je niet de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt, kun je trainen wat je wilt, maar zie je over een half jaar nog geen verschil. Lees dus de sticky's in de voedingssectie eens door.
Succes. En laat zo nu en dan weten wat de vorderingen zijn, als je wilt.

ik bedoel mijn vraag gaat niet om het breder worden ..maar juist om er zo uit te zien als die pplaatjes..natuurlijk na wat reacties vraag je van ''wordt ik dan niet breder'' etc..

??
probeer het eerst eens uit. Misschien is dat wel
maar wat als ik naar een fitnes zaal ga waar hardcore men komen