AndroidHealthClinic

SUpeR lichaam met foto's !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
die squatchick is echt prachtig!

ok ontopic.

schijt aan die buffe beesten, dat zal alleen maar gerespecteerd worden als jij daar goed je best doet voor jou EIGEN doelen:)

heel veel succes

Blijf je nou nog lang doorzeuren of niet?? Je hebt op je vragen al zeker 5 keer antwoord gehad in dit topic!!!!

lees et nog maar een keer rustig door en trek je conclusies!

En wat betreft trainen met de spierbundels...
Ik vond dat in het begin ook niks en voelde me totaal niet op m'n plek. De enige oplossing is: gewoon DOEN. Je komt er vanzelf overheen. En laat die mannen maar staren. Hebben ze tenminste iets anders (leukers?) om naar te kijken dan hun eigen spiegelbeeld.

Dit heb ik dus ook nooit begrepen, vrouwen die dan gaan trainen om er beter uit te zien (met als doel bekeken te worden) maar het dan erg vinden als ze worden bekeken tijdens het trainen ??? :rolleyes:

yullie zijn geweldig :D LOve u SO much

euhhm maarree ik durf nie in een fitness zaal te beginne als begineling ..terwijl anderen lekker breed en met zware gewichten trainen en zowat van die machines afweten en ik NOg kei neuw ben daar ..hoe kijken die mensen op naar beginners ????? weten jullie dat of hoe doen de profs onder jullie dat :( ?

Iedereen moet ergens beginnen..
En net alsof ál 'die mensen' hetzelfde aankijken tegen beginners,
het is geen groep hoor, iedereen zit daar als individu,
&iedereen kijkt anders tegen iemand aan..

Antwoord ligt aan de hoeveelheid spiermassa die je al hebt.
Indien je veel spiermassa hebt en dan met een laag gewicht gaat trainen verbrand je veel sneller vet dan bij weinig spiermassa.
Snelste resultaat zul je als vrouw krijgen door zware gewichten en weinig reps. Over het algemeen hebben vrouwen niet de aanleg om zwaar gespierd te worden tenzij ze er 24 uur per dag mee bezig zijn. Dus mijn advies zou zijn eerst trainen met zware gewichten volgens de 5x5 methode, maar ja ik ben natuurlijk geen Goeroe

Oh yeah net alsof alle vrouwen als doel van hun training hebben om bekeken te worden..???

Ik wil net zeggen...
Waar haal je dat nou weer vandaan. Misschien is dat wel jouw doel baka boko?
Sommige mensen gaan sporten om zich beter te voelen (of het nou de adrenaline-shot door het sporten betreft, of het verbeteren van het fysiek en/of de conditie, kracht), dus wat is daar mis mee?
Trouwens, je hebt bekijken en bekijken. Maar misschien moet je wel een vrouw zijn om dat te begrijpen.
Hoewel ik daar niet mee wil zeggen dat 'de mannen die KT doen' niets beters te doen hebben dan staren naar een vrouw die aan het trainen is. Ik trek zelf regelmatig een wenkbrauw op als ik een newbie (zowel man als vrouw) zie trainen. Ik ben er nog steeds niet uit of ik mensen die kwart-Squats doen, moet vertellen dat ze iets dieper moeten zakken met die billen. Want wie ben ik nou om te zeggen hoe het 'hoort'. Maar ik dwaal af.

Als je nieuw bent, straalt dat er vaak vanaf en dan kijken mensen naar je. Een nieuw gezicht is altijd interessant natuurlijk. De een is daar gevoeliger voor (vaak onzekerheid) dan de ander.

Borntotrain moet gewoon gaan trainen, dan ziet ze dat het allemaal heel erg mee valt. Het is vooral de schroom die vrouwen zichzelf opleggen. Denk ik.

Dit heb ik dus ook nooit begrepen, vrouwen die dan gaan trainen om er beter uit te zien (met als doel bekeken te worden) maar het dan erg vinden als ze worden bekeken tijdens het trainen ??? :rolleyes:

Je zegt het zelf eigenlijk al, wie vindt het nou leuk om zuchtend en puffend tijdens de training bekeken te worden...? Je haar ziet er vaak niet meer uit, je zweet en trekt rare gezichten.. Die vrouwen willen er inderdaad beter uitzien (daarom trainen ze ook althans, dat denk ik) maar graag niet tijdens de training die keurende blikken .....:D

Je zegt het zelf eigenlijk al, wie vindt het nou leuk om zuchtend en puffend tijdens de training bekeken te worden...? Je haar ziet er vaak niet meer uit, je zweet en trekt rare gezichten.. Die vrouwen willen er inderdaad beter uitzien (daarom trainen ze ook althans, dat denk ik) maar graag niet tijdens de training die keurende blikken .....:D

Pfft, maar bij het uitgaan is het dan wel ok als skiny ecto's naar je kont of t**ten zitten te staren? :rolleyes:

@Faja: je maakt mij niet wijs dat 99% van de sportende vrouwen dat niet doet om het uiterlijk. Ze zijn er de hele ****ing dag mee bezig (kleding, makeup, whatever) maar gaan naar de sportschool om aan hun conditie te werken? Yeah right.

heb een aantal berichtjes gelezen en je vraagt me af wat die meiden gedaan hebben om er zo uit te zien, die meiden trainen waarschijnlijk 5 keer in de week en volgen een streng dieet, ik weet niet of je op dieet bent? ook al ben je niet dik dieeten in samenwerking met trainen is de sleutel tot success groetjes astrid.

Pfft, maar bij het uitgaan is het dan wel ok als skiny ecto's naar je kont of t**ten zitten te staren? :rolleyes:

@Faja: je maakt mij niet wijs dat 99% van de sportende vrouwen dat niet doet om het uiterlijk. Ze zijn er de hele ****ing dag mee bezig (kleding, makeup, whatever) maar gaan naar de sportschool om aan hun conditie te werken? Yeah right.

Hoe bedoel je je scheert iedereen over één kam..

99% = niet iedereen. Uitzonderingen bevestigen de regel btw ;)

Heb ik cijfers genoemd dan? Sommige vrouwen vinden misschien dat ze er wel prima uitzien en doen het idd voornamelijk voor de conditie of kracht. Dat ze in vorm blijven is dan mooi meegenomen. Een groot deel van de vrouwen doet het vast om een beter fysiek te krijgen. Ik heb geen empirisch onderzoek gedaan, dus ik kan geen cijfers noemen.
Maar ja, so what als ze het doen om er beter uit te zien. Niks mis mee toch?
En ik stel het nooit op prijs dat er ongenegeerd naar m'n t**ten en kont wordt gestaard (binnen, noch buiten de sportschool) zoals jij het zo bloemrijk zegt, dus ik weet niet met wat voor soort vrouwen jij omgaat (of waar je uitgaat)?

• Topic Starter Topic Starter
Blijf je nou nog lang doorzeuren of niet?? Je hebt op je vragen al zeker 5 keer antwoord gehad in dit topic!!!!

lees et nog maar een keer rustig door en trek je conclusies!

jh dat heb ik al gedaan , vandaar dat ik eerder heb gereageerd van : Super info van jou faja dankje wel.. echt !!!!!!
ik ga ervoor !!!!! hier heb ik dus heel veel aan gehad incl, reacties van de anderen

bedankt allemaal

:) nogmaals bedankt :cool:

trainen om er beter uit te zien KLOPT

maar om bekeken te worden ? alles wat je doet doe je voor jezelf..

btw..... ik zei niet ''ik vind het erg bekeken teworden !!'' (tis juist een ego boost :P maar ik vroeg hoe andere ''die hardcore trainen '' opkijken naar men die Net begint als vrouw ;) maar daar heb ik ook bruikbare reacties op gehad :)

Ik wil net zeggen...
Waar haal je dat nou weer vandaan. Misschien is dat wel jouw doel baka boko?
Sommige mensen gaan sporten om zich beter te voelen (of het nou de adrenaline-shot door het sporten betreft, of het verbeteren van het fysiek en/of de conditie, kracht), dus wat is daar mis mee?
Trouwens, je hebt bekijken en bekijken. Maar misschien moet je wel een vrouw zijn om dat te begrijpen.
Hoewel ik daar niet mee wil zeggen dat 'de mannen die KT doen' niets beters te doen hebben dan staren naar een vrouw die aan het trainen is. Ik trek zelf regelmatig een wenkbrauw op als ik een newbie (zowel man als vrouw) zie trainen. Ik ben er nog steeds niet uit of ik mensen die kwart-Squats doen, moet vertellen dat ze iets dieper moeten zakken met die billen. Want wie ben ik nou om te zeggen hoe het 'hoort'. Maar ik dwaal af.

Als je nieuw bent, straalt dat er vaak vanaf en dan kijken mensen naar je. Een nieuw gezicht is altijd interessant natuurlijk. De een is daar gevoeliger voor (vaak onzekerheid) dan de ander.

Borntotrain moet gewoon gaan trainen, dan ziet ze dat het allemaal heel erg mee valt. Het is vooral de schroom die vrouwen zichzelf opleggen. Denk ik.

heey faja je reacties zijn geweldig om te lezen jij begrijpt mij tenminste :thumbs: :) en idd niet idereen traint om bekeken te worden... en tja je hebt bekijken en bekijken

sommige kijken omdat je nieuw bent , van ''hey een niewerd:P ''
sommige kijken van 'eeyy een vrouw bestond dat nog op aarde :P ''
en tja sommige van '' eyy chikki :P weer iemand om te versieren ''
en jammer genoeg de '' die lulo bakt er niets van :S wat doet ie hieer '' blikken heb je :) tja en omdat je niet weet wrm ze nou naar je kijken , raak (ik tenminste )wel onzekr van :O

muhahua jaaa en wat als er allemaal lekkere dingen rond lopen daar en jij , de bovengenoemde acties uithaald hahaha :D wil je daar weer komen denk je :rolleyes: heheheh ... jij gekke bekken trekken en half kreunend daar sporten terwijl anderen lekker jou mogenbewonderen :P meiden wat denken jullie hiervan .. vind het wel eng nu hoor :(

tuurlijk doen ze dat om hun uiterlijk TUUUURRRLIJKK :D maar niet iederen doet dat voor de ''bekijkende mannen'' ;) ieder doet natuurlijk wat aan haar/zijn uiterlijk .jij ook !! (bijv gel in je haar , kleeren aan doen bepaalde style kiezen noem maar op.

ik ga naar de sportschool om er lekker sexy sportief en mooi uitte zien... alles voor m uiterliujk das ook belangrijk..maar doe het wel voor mij zelf en denk dat faja het met me eens is ;)

muhahua jaaa en wat als er allemaal lekkere dingen rond lopen daar en jij , de bovengenoemde acties uithaald hahaha :D wil je daar weer komen denk je :rolleyes: heheheh ... jij gekke bekken trekken en half kreunend daar sporten terwijl anderen lekker jou mogenbewonderen :P meiden wat denken jullie hiervan .. vind het wel eng nu hoor :(

Maak je niet druk joh ;) Het valt reuze mee..! Probeer het eens uit en als je je niet comfartabel voelt kan je er altijd nog mee kappen of de optie overwegen om naar een sportschool alleen voor Lady's te gaan....De meeste mensen die daar trainen zijn er om hen eigen doelen te realiseren en als ze af en toe naar je kijken (aangapen), ach we zijn allen menselijk... Niks mis mee, mits ze niet overdrijven....:D

borntotraaaiiiiin !!! herinner je mij nog? met mn bedtimestories :D asociaal mens die nix meer van zich laat horen pff je hebt me teleurgesteld hoor. Als je nog steeds niet weet wat het verschil tussen een rep en een set is. een rep is namelijk een herhaling en je zegt dat je 3 reps van 10-15 herhalingen doet ... :p Heb niet heel dit topic doorgelezen maar wens je alsnog veel succes voor je doelen te halen :D al lijkt het alsof je niet wil bijleren. Lezen !!! en dan pas vragen stellen. *kusje*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven