AndroidHealthClinic

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Merk duidelijk extra energie tijdens de training.

Maar helaas ook lang na de training...Ik neem Super Charge Xtreme kwartier voor mijn training in met 400/500ML water. Training start om 19:00u. Maar ik heb gisternacht erg slecht geslapen. Hele tijd draaien, behoorlijk zweten en dus hooguit 1 uur vast geslapen. (Uiteraard het laatste uur, zodat je alsnog verrot wakker word.....
Ben nu ook klaarwakker, alsof ik net 12 uur heb geslapen. Ik neem nooit koffie dus zou het kunnen dat ik gewoon even moet wennen aan de toegevoegde caffeine?

Nu met mijn 2e pot bezig. Ik kan alleen maar zeggen wen er maar aan. Dit is gewoon mega strong spul en ik heb nog altijd dagen ertussen dat ik ook royaal niet kan slapen. Draaien, zenuwachtig gevoel borst ed. Maar ach ik ben al lang blij dat de training lekker gaat. Met bijvoorbeeld RPM werd ik behoorlijk opgefokt en niet geconcentreerd tijdens mijn training. Met Super Charge kan ik mij prima concentreren en heb ik keer op keer lekkere energie.

En ja ik heb hem nu 2 maal met lauw warm water ingenomen. Merk weinig verschil. Maar het blijft lekker smaken! ;-)

Als dit nog een week zo blijft stop ik er direct mee. Ik vind mijn rust belangrijker dan extra energie tijdens de training, dan maar mentaal een extra prikkel en gewoon doorzetten. Leuk dat het helpt bij de training, maar als je dan niet aan je slaap komt herstellen je spieren ook niet goed en werkt het averechts lijkt mij. (Nog altijd klaarwakker)

same here kan er ook slecht van slapen. Ik ga proberen smorgens te trainen (thuis)

@ René (XXL Nutrition): René, misschien is er wel een of ander stofje op de markt welke de werking van Caffeine in preworkout-boosters kan remmen. Ik denk dat dit bij flink wat gebruikers van deze sups zal aanslaan!

@ René (XXL Nutrition): René, misschien is er wel een of ander stofje op de markt welke de werking van Caffeine in preworkout-boosters kan remmen. Ik denk dat dit bij flink wat gebruikers van deze sups zal aanslaan!

voor mij niet.. ik neem 1 uur van tevoren 500 mg cafeine in en 3 scoops supercharge een half uur van tevoren en 1 uur na het trainen slaap ik prima (ik ga altijd na het trainen lekker uurtje slapen ;))

voor mij niet.. ik neem 1 uur van tevoren 500 mg cafeine in en 3 scoops supercharge een half uur van tevoren en 1 uur na het trainen slaap ik prima (ik ga altijd na het trainen lekker uurtje slapen ;))

Ja maar jij hebt denk ik in al die jaren flink wat weerstand opgebouwd ;-)

ik ben pas een paar weken bezig met supercharge en het is best "rustig" spul als je het vergelijkt met nox pump daar gebruik ik beslist geen extra caffeine bij

Nou dan ben ik wel eens benieuwd hoe ik op de Nox Pump zal reageren. Is het mogelijk om via een of andere weg een sampletje aan te vragen?

je mag er van mij wel een hebben.. waar woon je?

Hmm, ik lees dat veel mensen het enigzins vergelijken met Nano Vapor... Ik vond het maar de slapste zooi wat ik ooit gehad heb. 1e keer ja WOW 2e keer hmm en drna kon k zuipe wat k wilde merkte er geen bal van...
Neem dan NOX PUMP knal je tenminste goed van. Supercharge klinkt cker nice, maar lijkt het zoveel op NANO VAPOR dan???????

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, ik lees dat veel mensen het enigzins vergelijken met Nano Vapor... Ik vond het maar de slapste zooi wat ik ooit gehad heb. 1e keer ja WOW 2e keer hmm en drna kon k zuipe wat k wilde merkte er geen bal van...
Neem dan NOX PUMP knal je tenminste goed van. Supercharge klinkt cker nice, maar lijkt het zoveel op NANO VAPOR dan???????

Neen, nano vapor kan niet tippen imo, treed idd veel te snel gewenning op, bij nox pump ook trouwens en bij supercharge niet, that's why I luv it

Hoe zit het met de nervositeit van dit spul? Van Superpump 250 kreeg ik dus echt een angstig/beklemmend gevoel dat ervoor zorgde dat mijn focus helemaal verdwenen was tijdens het trainen aangezien ik constant het gevoel had dat ik neer ging.

Vandaag voor het eerst Supercharge gebruikt.. NOxplode deed niet veel, dit ook niet echt. Echt k*t, energie is net wat nodig heb.. en als zoiets dan niet werkt.. :(
Nouja het deed wel iets maar niet echt wauw.
zucht

Hoelang na jullie maaltijd wachten jullie met het innemen van dit spul?
Er wordt gezegd dat je dit op een nuchtere maag moet innemen voor de beste resultaten, maar dat is helaas niet te doen voor mij.

Ik eet meestal 2 uur ervoor een maaltijd, dan superchardge, 15 minuten later 75minuten knallen op de gym.

Denk wel dat als je maag vol is, je niet meteen erachteraan superchardge moet pakken, omdat dit dan veel langer duurt voordat het in je bloed terecht komt EN en er weer uit is. (vandaar dat sommige mischien niet kunnen slapen)

Ik heb gisteren voor eerste keer Supercharge gebruikt. Heeft echt enorm goed gewerkt voor mij. Ik kon blijven doorgaan en werd niet moe voor ongeveer 75-90min. Ik train altijd 's avonds, heb 2 scoops genomen, maar had geen problemen met slapen zoals sommigen hier.

Wat ik me wel afvraag, is hoeveel tijd er best tussen de maaltijd en het gebruik van supercharge moet zitten.

Als préworkout meal eet ik altijd, havermout/brinta/whey/mel, half uur erna supercharge en kwartiertje erna trainen

Ik heb de SuperCharge prewo ook aangeschaft, zocht al enige tijd een product om wat meer focus te krijgen, ook als ik me een dag wat minder relaxt voel. ( je weet wel slechte nachtrust, maar wel zin om te trainen:P).
Ik heb het nu 2 keer geprobeerd, 1 en 2 scheppen, maar wel een uur na mijn middagmaaltijd, standaard maaltijd dus daar verspil ik geen tekst aan.
Ik vraag me af hoe jij er gebruik van hebt gemaakt Sanca?
Het opschrift op de verpakking zegt: Take on an empty stomach.
Aangezien mijn dag om 7:15 begint en ik om 7:30 zit te bunkeren leek het mij bijna onmogelijk om '' on an empty stomach'' gebruik te maken van SC, tenzij ik om 5 uur in de Gym zou staan OF maaltijden zou overslaan. Nummer 1 is niet erg reëel en nummer 2 .. ook niet!:P
Sanca, hoe heb jij dit opgelost?

Laatst bewerkt:
Ik heb de SuperCharge prewo ook aangeschaft, zocht al enige tijd een product om wat meer focus te krijgen, ook als ik me een dag wat minder relaxt voel. ( je weet wel slechte nachtrust, maar wel zin om te trainen:P).
Ik heb het nu 2 keer geprobeerd, 1 en 2 scheppen, maar wel een uur na mijn middagmaaltijd, standaard maaltijd dus daar verspil ik geen tekst aan.
Ik vraag me af hoe jij er gebruik van hebt gemaakt Sanca?
Het opschrift op de verpakking zegt: Take on an empty stomach.
Aangezien mijn dag om 7:15 begint en ik om 7:30 zit te bunkeren leek het mij bijna onmogelijk om '' on an empty stomach'' gebruik te maken van SC, tenzij ik om 5 uur in de Gym zou staan OF maaltijden zou overslaan. Nummer 1 is niet erg reëel en nummer 2 .. ook niet!:P
Sanca, hoe heb jij dit opgelost?

Bij elk product dat op een lege maag gebruikt moet worden doe ik hetzelfde, 2 uur na laatste maaltijd innnemen, en dan 30 minuten daarna een wheyshake erin, evt met havermout.

Terug
Naar boven