MuscleMeat

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

ik vind supercharge ook beter dan no-explode, ik neem hem wel op nuchtere maag, train zwaar gedurene 1,5 uur, ik vind dat goed te doen, ik train s,morgens, dus geen proteineinname voor de training, merk geen verschil tussen vorige versie supercharge en de extreme no versie, superrrrrrrrrrrrproduct

goed product

K*tzooi dan maar eerst mn no-xplode opmaken eergisteren gekocht.

Hoeveel van zijn werking heeft dit product te danken aan de hoge dosis caffiene? Voor een beetje pomp en wat caffiene kan ik wel een goedkopere oplossing bedenken, doet het meer, helpt het met je gains?

Hoeveel van zijn werking heeft dit product te danken aan de hoge dosis caffiene? Voor een beetje pomp en wat caffiene kan ik wel een goedkopere oplossing bedenken, doet het meer, helpt het met je gains?

De energie en pomp werken motiverend, dus beter en harder trainen = indirect meer spiergroei of toch een betere prikkel

Ik ben na inname altijd zeer goed gefocust en heb zin om zwaar te gaan. Zonder dit spul voel ik mij soms een lege lap en wil het trainen vaak niet perfect gaan na een zware werkdag.

Ik ben na inname altijd zeer goed gefocust en heb zin om zwaar te gaan. Zonder dit spul voel ik mij soms een lege lap en wil het trainen vaak niet perfect gaan na een zware werkdag.

Hmm, ik train dagelijks (behalve zondag en woensdag) en altijd smorgens, zit altijd vol energie, wat ik zoek is een prewo die proteine-synthese verbeterd en een zieke NO-pomp geeft. Toch maar EEA's en losse Arginine tabs kopen dan.

2uur bezig zijn zonder energie verlies en nog aardig wat kracht behoud...klinkt goed. Kan ik me work-out tijd wat meer uitbreiden voor meer assist werk. Heb het gisteren besteld en ben benieuwd.

Ik ga ook maar een nieuwe pot bestellen...dan maar wat minder zuipen in het weekend...die RPM die ik nu al preworkout gebruik maakt me veel te onrustig tijdens het slapen gaan...

Ik wilde graag weten of er suiker in zit? Of andere complexe koolhydraten ?! Zoetstoffen ?!bedankt !

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde graag weten of er suiker in zit? Of andere complexe koolhydraten ?! Zoetstoffen ?!bedankt !

ngredienten per 2 maatscheppen (~28g)
Servings Per Container: 25
Hoeveelheid Per Serving:
Total Calories 70
Sodium 10 mg 1%
Potassium (Phosphate) 200 mg 5%
Total Carbohydrates 17 g 1%
Sugars 0 g
Protein 4 g 8%

800 Grams Fruit Punch
Supplement Facts
Serving Size 1Scoop(16g)
Servings Per Container50
Calories 35
Sodium 100mg
Total Carbohydrate 8.5g <1%
Sugars 0g †
Protein 2g 4%
SUPER CHARGE® PROPRIETARY BLEND 7g †

Phase 1- Energy/ Hemo-Dilation Complex
Methylxanthines (Caffeine) 150mg †
Nitrous Malate™ (Di-Arginine Malate) 3g †
Taurine 1g †
N-Acetyl L-Glutamine <1g †
Pikatropin™ (Picamilon) 25mg †

Phase 2- Strength & Endurance Complex
2CM™ (Di-Creatine Malate) 1500mg †
Beta-Alanine/l-Histidine Complex (Carnosine Precurser) 750mg †
Vinitrox™ (Polyphenol Complex) 100mg †

Phase 3- Post-Workout Recovery Complex
Humanofort™ 50mg †
Embryonic Peptide Matrix Yielding Naturally Occurring IGF-1, IGF-2, FGF (Fibroblast Growth Factors), NGF (Nerve Growth Factors), EGF (Epidermal Growth Factors), CTGF (Connective Tissue Growth Factors).

ik zie geen suikers maar wel 800 gram fruit punch .... wat is dat ?

Oke maar mijn vraag, als de smaak fruitpunch is....?
Dan zitten er dus suikers en/of zoetstoffen in toch ?

Er zitten meestal wel smaak stoffen, maar geen zoetstoffen in dus een geweldige smaak hoef je meestal niet te verwachten:)

gister mijn ervaring met het goedje:

had die dag al weinig geslapen, dus ik had eigenlijk geen zin en weinig fut om te trainen, maar ja ik moest! ging in de avond trainen en had daarvoor een een bord brinta met melk, 2 eieren en 2 kopjes thee naar binnen gewerkt. ik wachtte een uur en ik vond dat ik maar moest beginnen met 1 schepje labbie met water (300 ml). na een half uur begon ik me eigenlijk best wel lekker te voelen en ondanks dat ik mij nog steeds moe voelde, had ik toch wel zin om te trainen. maar ja het kan tav labbie altijd beter en maakte nog een shakie met schepje van het chemische goedje. (ik vind het trouwens naar kauwgum smaken en ik vind het ontzettend makkelijk weg drinken). bij nader inzien had ik dat dus niet moeten doen, want ik begon mij misselijk te voelen en dacht: niet aanstellen clein, het is maar een mindtrick. dus ik dronk een kopje thee, hopend dat mijn misselijkheid zou verdwijnen. maar nee hoor, niet lang daarna kwam met een noodgang mijn tweede shakie eruit. ik liep mij daar boven de wc toch een potje te kokken, dat wil je niet weten!
daarna begon mijn training (=> homegym baby). ik kan hier heel kort over zijn en het is geen gelul: ik wilde fb gaan doen, maar ik deed ub en kon bijna alle oefeningen zwaarder pakken en bij sommige oefeningen kon ik meer reps pakken bij hetzelfde gewicht. het enige nadeel was dat ik honger had tijdens mijn training. ik had echt het gevoel dat ik alles uit mijn training kon halen. voelde me soms wel een beetje vaag, gejaagd, maar dan op een positieve manier. en mijn tanden voelden raar. bij sos heb je een verdoofd gevoel aan je tanden als je het laatste restje oplikt (kenners snappen het wel), maar dit was geen verdoofd gevoel, maar gewoon anders, ik weet ook niet hoe ik het moet omschrijven. iig bevalt labbie mij zeker!! en ik weet gewoon dat ik ff moet wennen aan dit suppie.

Er zitten meestal wel smaak stoffen, maar geen zoetstoffen in dus een geweldige smaak hoef je meestal niet te verwachten:)

In tegenstelling tot andere pwo's smaakt Labraba echt lekker. Maar ik had een tijdje terug ook een pot gekocht van die nieuwe versie. Voor mij viel dit product zeer tegen. Alleen in het begin merkte ik er iets van en na de 5de of 6de keer begon de gewenning al op te treden.

Terug
Naar boven