Fitness Seller

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Neem me niet kwalijk Sanca, heb die laatste post van je gemist :P.

@Shugga : bedankt voor de reactie!

Ik ga jullie methodes eens proberen, bedankt jongens.

Mijn borsttraining gisteren ging uitstekend.

Smorgens. Ik had alleen 40gram brinta met 300ml magere melk op. uurtje erna 2 scoups Superchardge en daarna75 geknalt!

Neem me niet kwalijk Sanca, heb die laatste post van je gemist :P.

@Shugga : bedankt voor de reactie!

Ik ga jullie methodes eens proberen, bedankt jongens.

YW, ben nu trouwens sinds 3 weken overgestapt, dee altijd na 30 minuten een wheyshake met havermout, nu doe ik 30 minuten na de NO-xplode 40 gram Waxy Maize, echt wezelijk verschil, ik train kort, 60 minuten, maar keihard, en die WMS is echt een superbooster voor je training, echt een aanrader, wel wat duur. (XXL heeft hem voor 35,- voor 2,5 kilo)

Merk sinds de WMS ook veel meer van de pomp van de NOXplode.

Ik heb net een 2de pot van dit spul besteld...werkt super eigenlijk, trainen is zoveel intenser op dit SC.

Wat ik me wel afvraag, is dit... is dit niet het zoveelse NO-product....Ik zie dat er een ernome hoeveelheid caffeine in zit...lijkt me uren wakker blijven. Het gaat me eigelijk om of dit niet gewoon alleen pomp is, maar dat wat je hiermee krijgt blijft zitten als de pot op is... Niet dat ik steeds weer kopen om het effect te blijven houden zoals de meeste NO-producten

Krijg je van Supercharge nou ook meer kracht of is het enkel een energiebooster?

Ik merk nu steeds meer dat ik belabberd slaap. Ik lig vaak tot 02.00 uur nog wakker. Neem Super Charge in rond 19.00 uur. Heb er even geen zin meer in want de training loopt niet meer lekker en mentaal voel ik me ook zwak.

best schrikken van die pump met dit product hehe

no-xplode begon zijn werking te verliezen, had steeds meer nodig. daarom overstap en deze slaat aan als een gek, echt stuiterend door de sportschool

Vandaag weer met dit spul getraint, moet zeggen.. Half uur voordat ik het innam voelde ik me verlept en had net best wel lang geslapen en was dus nog best slapjes. Toen ging ik trainen. Ik had echt zin erin (voor het eerst zo'n beetje). PR op benchpress gedaan en daarna nog een triceps oefening gedaan. Toen was ik had ik al zoveel kracht gebruikt dat ik incline db press 10 kilo lichter per hand moest doen :eek:
Verder wel relaxe training.

Supercharge besteld en wordt verwacht...
Cant wait :)

Gisteren het spul voor de eerste keer gebruikt. Aangezien ik nogal gevoelig ben voor cafeine-producten had ik maar 1,25 +- schepje een kwartier voor de training genomen.

Het eerste wat me opviel was dat ik niet meer hoefde te gapen tijdens de training. Verder doorliep ik alles sneller dan voorheen en zag het er inderdaad naar uit dat ik gewoon meer energie tot mijn beschikking had. Zelfs NA de krachttraining nog even cardio gedaan. Normaal gesproken heb ik daar absoluut geen zin in.

Nu zal het placebo-effect ook wel aanwezig zijn geweest, maar ik kan niet ontkennen dat ik me energierijker voelde. Vandaag ga ik wat meer innemen. :)

Ik merk nu steeds meer dat ik belabberd slaap. Ik lig vaak tot 02.00 uur nog wakker. Neem Super Charge in rond 19.00 uur. Heb er even geen zin meer in want de training loopt niet meer lekker en mentaal voel ik me ook zwak.

snap wat je bedoelt, ik heb het ook. ik zit ff in dubio. trainingen gaan lekker en blijf constant gaan, maar het slapen is klote.

Ik heb nu 3x dit product gebruikt en eigenlijk merk ik vrij weinig....???

Ik neem het 2 uur na me laatste maaltijd en dan 15 min voor de training ongeveer...

Kan het zijn dat ik niet lang genoeg train en daardoor niet DE voordelen lijk te merken? Mijn training duurt maximaal een uur.

Kan ik dit product ook gebruiken wanneer ik in de cut zit?

Ik heb nu 3x dit product gebruikt en eigenlijk merk ik vrij weinig....???

Ik neem het 2 uur na me laatste maaltijd en dan 15 min voor de training ongeveer...

Kan het zijn dat ik niet lang genoeg train en daardoor niet DE voordelen lijk te merken? Mijn training duurt maximaal een uur.

Probeer eens 1,5 uur te traininen zou ik zeggen. En by the way; neem je 1 of 2 scoups? Indien je 1 neemt, probeer eens 1,5 scoup.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, jongens toch, staar je aub niet blind op die 'nuchtere maag', ik mag er niet aan denken 2u voor mn training niet te eten :eek:

Jongens, jongens toch, staar je aub niet blind op die 'nuchtere maag', ik mag er niet aan denken 2u voor mn training niet te eten :eek:

haha daar moet ik je zeker gelijk op geven! :D had dat met superpump ook gehad, op den duur werd ik licht in mn hoofd omdat ik te lang voor de training niet gegeten had!

ben ook benieuwd naar labrada supercharge.. zie alleen dat wakker liggen niet zo zitten, ben ook best gevoelig daarvoor!! nog even nadenken dus..

Vandaag weer 2 schepjes genomen maar t*ring krijg echt grote pupillen van dit spul en een soort steek in mijn hoofd. Lijkt wel of ik een pilletje op heb..

Terug
Naar boven