MuscleMeat

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Van wat ik em herinner zitten er wel 27gr koolhydraten in, maar 0gr daarvan is suiker. Wat die koolhydraten dan wel zijn kon ik er uit niet uit halen.

• Topic Starter Topic Starter
gister mijn ervaring met het goedje:

had die dag al weinig geslapen, dus ik had eigenlijk geen zin en weinig fut om te trainen, maar ja ik moest! ging in de avond trainen en had daarvoor een een bord brinta met melk, 2 eieren en 2 kopjes thee naar binnen gewerkt. ik wachtte een uur en ik vond dat ik maar moest beginnen met 1 schepje labbie met water (300 ml). na een half uur begon ik me eigenlijk best wel lekker te voelen en ondanks dat ik mij nog steeds moe voelde, had ik toch wel zin om te trainen. maar ja het kan tav labbie altijd beter en maakte nog een shakie met schepje van het chemische goedje. (ik vind het trouwens naar kauwgum smaken en ik vind het ontzettend makkelijk weg drinken). bij nader inzien had ik dat dus niet moeten doen, want ik begon mij misselijk te voelen en dacht: niet aanstellen clein, het is maar een mindtrick. dus ik dronk een kopje thee, hopend dat mijn misselijkheid zou verdwijnen. maar nee hoor, niet lang daarna kwam met een noodgang mijn tweede shakie eruit. ik liep mij daar boven de wc toch een potje te kokken, dat wil je niet weten!
daarna begon mijn training (=> homegym baby). ik kan hier heel kort over zijn en het is geen gelul: ik wilde fb gaan doen, maar ik deed ub en kon bijna alle oefeningen zwaarder pakken en bij sommige oefeningen kon ik meer reps pakken bij hetzelfde gewicht. het enige nadeel was dat ik honger had tijdens mijn training. ik had echt het gevoel dat ik alles uit mijn training kon halen. voelde me soms wel een beetje vaag, gejaagd, maar dan op een positieve manier. en mijn tanden voelden raar. bij sos heb je een verdoofd gevoel aan je tanden als je het laatste restje oplikt (kenners snappen het wel), (:roflol:)maar dit was geen verdoofd gevoel, maar gewoon anders, ik weet ook niet hoe ik het moet omschrijven. iig bevalt labbie mij zeker!! en ik weet gewoon dat ik ff moet wennen aan dit suppie.

Zorg dat je volgende keer voldoende eet, dan heb je die misselijkheid normaal niet ;)

Idd. Voldoende eten maar wacht toch 2a3u voor je aan uw training begint.
Ik train s'morgens op nuchtere maag&als ik de vroegen heb om te werken
zorg ik dat mn laatste maaltijd 2,5u voorbij is om het goedje in te nemen.
Werkt voor mij het beste,nu ieder lichaam is andrs natuurlijk..probeer het eens.

Idd. Voldoende eten maar wacht toch 2a3u voor je aan uw training begint.Ik train s'morgens op nuchtere maag&als ik de vroegen heb om te werken
zorg ik dat mn laatste maaltijd 2,5u voorbij is om het goedje in te nemen.
Werkt voor mij het beste,nu ieder lichaam is andrs natuurlijk..probeer het eens.

Ik zou met alle sups ter werdeld niet fantoenslijk kunnen trainen als ik 2a3u zonder eten zit

2a3u + 1a2u trainen = 3a5(!)u zonder eten :eek:

Inderdaad. Ik eet 45-60mins voor het sporten en 30-45mins er na. Zou flauw vallen tijdens het sporten als ik langer zou wachten na een maaltijd om te beginnen met sport. Dan heb je niet echt bepaald voldoende voeding om met fatsoenlijke intensiteit te kunnen sporten en val je terug op het tempo van een bejaarde.

Vanmiddag voor het eerts gebruikt.

+ Smaakt lekker. (smaak doet me denken aan die rode kauwgom lolly's :D)
+ Toen ik het gedronken had, 10 minuten later begon ik het al te ''voelen''
+ Tijdens training verzuurde ik minder snel. Tevens merkte ik ook dat ik meer herhaling kon verrichten tijdens het squaten.

Klein minpuntje; er zat geen maatschepje in de beker

Vanmiddag voor het eerts gebruikt.

+ Smaakt lekker. (smaak doet me denken aan die rode kauwgom lolly's :D)
+ Toen ik het gedronken had, 10 minuten later begon ik het al te ''voelen''
+ Tijdens training verzuurde ik minder snel. Tevens merkte ik ook dat ik meer herhaling kon verrichten tijdens het squaten.

Klein minpuntje; er zat geen maatschepje in de beker

Die maatschep duikt nog wel op

Waarom merk ik nou nooit wat van die handel? :(

Supercharge voel ik niks van. Nos Ether merk ik ook niks van.
Supercharge + Nos Ether heeft ook geen effect...

Ik merk 't toch wel degelijk de energie,uithoudingsvermogen en slapeloosheid:P.

2 maten van mij hadden t ook gebruikt (2scoops) allebei misselijk en geen fut meer. Met 1 scoop knalde ze wel.

Vind 't goed spul iets krachtiger dan n.o. x-plode.

Heb het ook maar besteld, voel me echt altijd moe en k*t tijdens het trainen. NOxplode deed wel wat maar niet echt indrukwekkend.. Hoop dat dit wat beter werkt :)

Mede BB-ers,

ik weet niet of het hier helemaal past maar wil de vraag even stellen ! ik wil gaan beginnen met deze supercharge gecombineerd met de whey protein van XXL nutrition en nu vroeg ik me af wat ik er eventueel nog bij kan voegen om een nog betere stack te krijgen. hoe zit het bijvoorbeeld met de creatine in deze supercharge ? is het wijs er bijvoorbeeld nog extra creatine aan toe te voegen of zit er genoeg in ? ik wil een stack samenstellen waar ik van knal in de sportschool en groot van kan worden ! ik hoop snel een reactie te krijgen.

Grt Jim (train 3 jaar dus dat zit goed)

Mede BB-ers,

ik weet niet of het hier helemaal past maar wil de vraag even stellen ! ik wil gaan beginnen met deze supercharge gecombineerd met de whey protein van XXL nutrition en nu vroeg ik me af wat ik er eventueel nog bij kan voegen om een nog betere stack te krijgen. hoe zit het bijvoorbeeld met de creatine in deze supercharge ? is het wijs er bijvoorbeeld nog extra creatine aan toe te voegen of zit er genoeg in ? ik wil een stack samenstellen waar ik van knal in de sportschool en groot van kan worden ! ik hoop snel een reactie te krijgen.

Grt Jim (train 3 jaar dus dat zit goed)

Lijkt mij dat als je echt al 3 jaar traint, je wel wat zou weten van supps.
Maargoed, ik denk dat een extra creatine product absoluut handig is, en zou je GreenMAGnitude aanraden. Eventueel zou je ook kunnen gaan voor een BCAA/EAA product, zoals Xtend van Scivation, dat bevordert herstel en proteine synthese.

okee bedankt man ga ik ff voor kijken, nou ik weet ook wel wat van producten maar heb pas 2 keer een simpele crea gebruikt en verders niks alleen whey. dus ga nu voor een leuke stack. vandaar ! ;)

Heb het ook maar besteld, voel me echt altijd moe en k*t tijdens het trainen. NOxplode deed wel wat maar niet echt indrukwekkend.. Hoop dat dit wat beter werkt :)

Ben benieuwd. Ik ben de allereerste keer gestart met 1 scoop. Nu zit ik op 2 scoops. Het futloze gevoel is bij mij zo weg door de Super Charge.

Nu las ik vandaag op bb.com het volgende over het gebruik van Super Charge:

Now remember, I was exhausted after seeing so many patients prior to my leg workout. I took the SuperCharge, according to the directions; I needed to take it 15 minutes before my workout. I took it using warm water, since it absorbs better in your body when you do that.

" I took it using warm water, since it absorbs better in your body when you do that."

Nooit ergens gehoord dat warm water het absorbatie proces versneld. Ga het vanavond wel een keer proberen!

en heeft de inname met warm water nog verbeterd ? lijkt me wel appart ! hoor het wel grt jim

Nu las ik vandaag op bb.com het volgende over het gebruik van Super Charge:

Now remember, I was exhausted after seeing so many patients prior to my leg workout. I took the SuperCharge, according to the directions; I needed to take it 15 minutes before my workout. I took it using warm water, since it absorbs better in your body when you do that.

" I took it using warm water, since it absorbs better in your body when you do that."

Nooit ergens gehoord dat warm water het absorbatie proces versneld. Ga het vanavond wel een keer proberen!

Interressant, heb er nog al over gelezen, weet niet of warm water een meerwaarde zou zijn :dunno: Zou leuk zijn als je hier meer over vond

Merk duidelijk extra energie tijdens de training.

Maar helaas ook lang na de training...Ik neem Super Charge Xtreme kwartier voor mijn training in met 400/500ML water. Training start om 19:00u. Maar ik heb gisternacht erg slecht geslapen. Hele tijd draaien, behoorlijk zweten en dus hooguit 1 uur vast geslapen. (Uiteraard het laatste uur, zodat je alsnog verrot wakker word.....
Ben nu ook klaarwakker, alsof ik net 12 uur heb geslapen. Ik neem nooit koffie dus zou het kunnen dat ik gewoon even moet wennen aan de toegevoegde caffeine?

Terug
Naar boven