Fitness Seller

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

Ik gebruik het nu al enige tijd en het is erg goed spul!
Het is al erg lang geleden voor me dat ik zonder superchardge heb getrained.
Me mental focus gaat enorm omhoog en ik ben niet kapot te krijgen.

Ik neem het zelf alleen niet meer in op maandag. Omdat ik dan pas rond 19:30 train en ik dan snachts echt niet voor 1 uur kan slapen.

Helaas!

Dit is niet mijn spulletie :( Waar ik bij NOX-pump als een wezeloos in een soort van roes door de sportschool train als een tierelier... merk ik van supercharge zo goed als niets.

En met zo goed als niks bedoel ik... het enige waar het erg goed voor is (bij mij dan), is je niet-nachtrust :P Oftewel, een aanrader voor mensen in de continu, dus operators, hier kom je de nacht wel mee door :D

Een vriend van me merkte weer niks van Nox pump en gaat als een tierelier op supercharge... nouja mooi, kunnen we ruilen :)

Helaas!

Dit is niet mijn spulletie :( Waar ik bij NOX-pump als een wezeloos in een soort van roes door de sportschool train als een tierelier... merk ik van supercharge zo goed als niets.

En met zo goed als niks bedoel ik... het enige waar het erg goed voor is (bij mij dan), is je niet-nachtrust :P Oftewel, een aanrader voor mensen in de continu, dus operators, hier kom je de nacht wel mee door :D

Een vriend van me merkte weer niks van Nox pump en gaat als een tierelier op supercharge... nouja mooi, kunnen we ruilen :)

datzelfde heb ik ook...alleen niemand om mee te ruilen :(

Mja ieder lichaam raegeert andrs op supl. jammer genoeg.
Heb tijdje WTF van Alri genomen en daar ben ik tevreden over.
Vandaag voor de 1ste keer 2scoop SL en merkte er weinig van.
Had vandaag wel benen getraint..deed het wel goed 8xmaal 110 en vorige week 10x100kg.
Als het daaraan ligt betwijfel ik :-).Na benen deed ik buikspieren gemengt met bicep
had wel opt eind gevoel van een pump.

Er staat op de verpakking 15min voor het trainen.. ik heb vandaag 1st 100gr havermout met honing gegeten&1u erna LS ingenomen om 15min later te gaan trainen..is dit goed volgens jullie??

Grtz

vandaag voor de 2e keer supercharge genomen (2scoops) en ik voel er werkelijk geen klote van. in ieder geval niet wat ik moet voelen. wordt er onrustig en een beetje dol van.

vandaag eerste x labrada supercharge xtreme n.o genomen en ik vond het wel meevallen.
Ik werd er wel onrustig van en kreeg een snelle bpm, soms ook in rust maar dit hield niet zo lang aan. verder pakte ik meer gewicht met meer reps. Ik ben ecto dus heb er geen cardio bij gedaan, maar dit lijkt me echt wel iets om te doen in de cut, na je training nog een halfuurtje te cardio'en zonder helemaal op te zijn. ga het zondag nog eens proberen als het wat minder warm is..

Goede avond,

Ik ben 18 jaar 70 kg en fitness al bijna een jaar serieus. Een maat van mij waarmee ik fitness schafte als eerste dit product aan en was er zeer te spreken over! Dus kocht ik het ook maar.

Ik ben vorige week 4x gaan fitnessen met 2 scoops in 500ml water. het wertke uitstekend kracht groeide enz.

Alleen kreeg ik de 4 de keer last van steken bij mijn hart. Dit had die maat van mij ook waarmee ik fitness. Dus het lijkt mij dat het wel door dit spul komt.

Nu is mijn vraag, moet ik er direct mee stoppen? of neem ik te veel? (ik drink ruim 2,5 liter water dus daar licht het punt niet)

Ik hoor het wel of iemand er een antwoord op heeft en misschien dit ook heeft mee gemaakt?

Goede avond,

Ik ben 18 jaar 70 kg en fitness al bijna een jaar serieus. Een maat van mij waarmee ik fitness schafte als eerste dit product aan en was er zeer te spreken over! Dus kocht ik het ook maar.

Ik ben vorige week 4x gaan fitnessen met 2 scoops in 500ml water. het wertke uitstekend kracht groeide enz.

Alleen kreeg ik de 4 de keer last van steken bij mijn hart. Dit had die maat van mij ook waarmee ik fitness. Dus het lijkt mij dat het wel door dit spul komt.

Nu is mijn vraag, moet ik er direct mee stoppen? of neem ik te veel? (ik drink ruim 2,5 liter water dus daar licht het punt niet)

Ik hoor het wel of iemand er een antwoord op heeft en misschien dit ook heeft mee gemaakt?

nog nooit van gehoord, ik neem zelf 3 scoops voor de training.

• Topic Starter Topic Starter
Ook nog nooit last van gehad of van gehoord :dunno:

Sanca!!!

Zag die review van jouw en dacht :hedbang: maar tis dikke flop voor mij... heb nog zo goed als een hele pot staan waar ik gewoon niet op reageer.

Ik zocht nog een supp en ik denk dat ik het gevonden heb ..

Nu zocht ik eigenlijk een PWO voor alsk terug ga bulken maar momenteel zit ik in de cut .. dit lijkt me ook geweldig voor de cut? Kzie hier hogere hartslag staan .. en extra knallen tijdens de cardio kan nooit kwaad zeker (zolang ik niet overdrijf :p )???

Ik heb dit product nog enkele keren geprobeerd, en deze keer beviel het me wel beter, gewoon zien dat je voor gebruik niet te vol zit met eten.
8/10

Is dit in combinatie met Nos ether te gebruiken?

Is dit in combinatie met Nos ether te gebruiken?

Jazeker, de NOS Ether werkt het beste na de training.

Verder vind ik de Supercharged nog altijd wel een knaller. Ik combineer hem nu doordeweeks met Nox. Ik merk dat het slapen met Nox beter gaat dan Supercharge. Van Supercharge ben ik na de training een beetje vaag eraan...je merkt het wel in het koppie...dat heb ik met Nox een stuk minder.

Wat ik wel moet zeggen is dat de NO waarden in Supercharge bij mij beter merkbaar zijn (dikke aders, dikke pomp). Vandaar ook dat ik de Supercharge vaak op mijn borst/biceps dag neem.

Gegroet, de enige echte Xamderzone.

Vandaag voor het eerst gebruikt en merkte er totaal niks van helaas, totaal geen pomp of kracht winst:( Kwam misschien wel omdat ik het 20 minuten na me ontbijt had ingenomen en ik maar 4 uur had geslapen had vannacht, overmorgen volgende training dus hopen dat het dan beter werkt en zal ik ook tot uurtje na het eten w8en met innemen

edit:

Vandaag weer gebruikt bij me rug/biceps training, merkte er bij me rug vrij weinig van maar bij me biceps krijg ik toch een goede pomp! En leek ook ietsje zwaarder te kunnen trainen. Kreeg er echter niet echt veel energie van ofzo.
Wat is trouwens dat zakje wat er bij zit, staat pillow pak op? zitten soort kleine ronde dingetjes in...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven