XXL Nutrition

Review Supercharge - Labrada

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Knal je training door!!!!
Nieuwe Super Charge Nitric Oxide geeft je energie, gevulde spieren, kracht en uithoudingsvermogen vanaf de allereerste dosis!

Neem een dosering van de nieuwe Super Charge Nitric Oxide en 15 min later loop je als een dolle stier door de gym.....messcherp, geestelijke focus gecombineerd met ongekende kracht en volle spieren! Het is geen pre-workout drank wat je aan je kleine broertje geeft............. dus wees er voorzichtig mee.

Super Charge geeft je precieze hoeveelheden van belangrijke, actieve ingrediënten om je mentaal te scherp te zetten, je spiercellen een maximaal volume te geven, een superpomp te beleven en om je herstel te zoveel te versnellen zodat je kan groeien en sterker kan worden voor je volgende belachelijke training.

Super Charge zet je spieren in vuur en vlam met een uniek 3-fase afleversysteem wat zich richt op Energie, Doorbloeding, Kracht, Uithoudingsvermogen en Herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? even wennen maar valt daarna goed meeWelke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen pré-workoutWaar heb je het supplement gekocht? www.muscle2muscle.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? 60euro (paar euro korting gekregen)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Eindelijk een pré-workoutbooster die blijft werkenMijn review:

Vanaf de 1ste inname wist ik al meteen dat ik geen miskoop gedaan had, ik kreeg het gevoel of ik de wereld aankon, ik stond gewoon te popelen om erin te vliegen, daarna keihard getraind, verschillende pr's op gezet op volume en kracht en voor ik het doorhad was ik 2u bezig zonder energieverlies

Het leukste eraan is dat het de trainingen erna bij mij gewoon blijft werken waar andere préwo na een aantal keren gebruik hun effect verliezen

Deze is echt een blijvertje!

supercharge_zoom.jpg

nam je het de 2e keer op nuchtere maag?

Ja ongeveer 50/60 minuten na een maaltijd.

Bij mij deed het geen hol gisteren ..

ik heb een uur gewacht na het eten , maar kweet niet of het wel verteerd was :)
Vandaag weer proberen maar ik heb nu last van mijn maag terwijl ik een uur terug heb gegeten (kvoel het eten gewoon nog liggen) kga over een half uur trainen, ik vrees voor de nuchtere maag

Bij mij deed het geen hol gisteren ..

ik heb een uur gewacht na het eten , maar kweet niet of het wel verteerd was :)
Vandaag weer proberen maar ik heb nu last van mijn maag terwijl ik een uur terug heb gegeten (kvoel het eten gewoon nog liggen) kga over een half uur trainen, ik vrees voor de nuchtere maag

nuchtere maag ook niet :(

Ik heb dit ook thuis staan, volgens mij werkt het minimaal.

En ik doe 2a3 volle scoops.

Beetje overrated spul..

Nou ik wissel em af met Nox Pump en knallen doe ik er op...ik voel me er tijdens de training ook een stuk vrolijker en geconcentreerder door...

Tis ook heel lekker trouwens:) het werkt af en toe wel bij mij vooral als ik borst/triceps train en bij me biceps krijg ik ook wel flinke pomp.

Waarom werkt die shit niet bij mij, ik lig altijd half te slapen tijdens het trainen ik kan wel wat energie gebruiken.

ik snap er ook geen moer van heb de pot ook aangeschaft vanwege de goede reacties maaar het doet totaal niks. opslot zelfs 4 scoops geprobeert. volgas aan de schijt maar trainen werd niet beter. superpump geprobeerd en doet hetzelfde. ga weer lekker over op horsepower, van deze ging ik helemaal trippen en werd gek in me kop. heb er wel van geleerd zal voortaan niet zomaar meer 45 eu uitgeven zonder het geprobeert te hebben. maatje van mij heb m nu die gaat er wel hard op :S heb nog half potje staan geen idee wat ik ermee moet.

grt Jim

Hallo allemaal

ik heb nu een tijdje noxpump gebruikt wat bij mij goed werkt , ik denk dat super charge ook zoiets is maar toch nieuwschierig geworden zal het eens bestellen als de noxpump op is , groetjes.

ik snap er ook geen moer van heb de pot ook aangeschaft vanwege de goede reacties maaar het doet totaal niks. opslot zelfs 4 scoops geprobeert. volgas aan de schijt maar trainen werd niet beter. superpump geprobeerd en doet hetzelfde. ga weer lekker over op horsepower, van deze ging ik helemaal trippen en werd gek in me kop. heb er wel van geleerd zal voortaan niet zomaar meer 45 eu uitgeven zonder het geprobeert te hebben. maatje van mij heb m nu die gaat er wel hard op :S heb nog half potje staan geen idee wat ik ermee moet.

grt Jim

ik kan het wel vanje overnemen :p hoeveel wilje ervoor laat pb achter!!!

Goede avond,

Ik ben 18 jaar 70 kg en fitness al bijna een jaar serieus. Een maat van mij waarmee ik fitness schafte als eerste dit product aan en was er zeer te spreken over! Dus kocht ik het ook maar.

Ik ben vorige week 4x gaan fitnessen met 2 scoops in 500ml water. het wertke uitstekend kracht groeide enz.

Alleen kreeg ik de 4 de keer last van steken bij mijn hart. Dit had die maat van mij ook waarmee ik fitness. Dus het lijkt mij dat het wel door dit spul komt.

Nu is mijn vraag, moet ik er direct mee stoppen? of neem ik te veel? (ik drink ruim 2,5 liter water dus daar licht het punt niet)

Ik hoor het wel of iemand er een antwoord op heeft en misschien dit ook heeft mee gemaakt?

niets van gemerkt

Blijft voor mij een toppertje dit. Heb ook even de Ready too drinks ervan besteld eens kijken hoe die zijn.

gister voor het eerst op echt veel energie en kracht
een dikke 9

• Topic Starter Topic Starter
Sanca, gebruik je supercharge ook voor het kickboksen? en hoe bevalt dat?

Kickboksen doe ik ondertussen al een hele poos niet meer maar daar gebruikte ik iig geen boosters zoals deze, is niet zo relaxt bij conditietraining imo, pumps zit je dan ook al zeker niet op te wachten ;)

wel af en toe zo'n gelzakje dat wielrenners ook vaak gebruiken

....en redbull :D

Kickboksen doe ik ondertussen al een hele poos niet meer maar daar gebruikte ik iig geen boosters zoals deze, is niet zo relaxt bij conditietraining imo, pumps zit je dan ook al zeker niet op te wachten ;)

wel af en toe zo'n gelzakje dat wielrenners ook vaak gebruiken

....en redbull :D

Ok, ja bij NOX had ik daar op een gegeven moment geen last meer van. Ik ben dus opzoek naar een vervanger van die NOX. Nu twijfel ik toch weer. Overdreven pomps tijdens (kick)boksen zit ik dus ook absoluut niet op te wachten. Schiet ook allemaal niet op joh, als je kijkt op die sites, er zijn zoveel producten dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Terug
Naar boven