Fitness Seller

Superslow met licht gewicht geeft meer groei

lijkt me wat saai voor altijd te doen

Agh het ene onderzoek zegt dat je alles zo snel en zwaar mogelijk moet doen en het andere onderzoek zegt dat je het "superslow" met licht gewicht moet doen.

Gewoon trainen op de manier die jij het leukste/prettigste vind.

Agh het ene onderzoek zegt dat je alles zo snel en zwaar mogelijk moet doen en het andere onderzoek zegt dat je het "superslow" met licht gewicht moet doen.

Gewoon trainen op de manier die jij het leukste/prettigste vind.

+1.. goed gemotiveerd zijn is meer dan het halve werk. de rest is altijd nog secundair!

Écht super-slow is imo geen fl**ker aan, lekker trainen dan op die manier! ;)

Ik denk dat super slow zijn plaats heeft binnen een afwisselend trainingsregime (maw= een periode snel en explosief, een periode enorm zwaar, een periode concentreren op de uitvoering, etc...). Zolang je maar periodes gaat afwisselen is alles effectief.

Ik vind het toch één van de beste manieren om massa aan te zetten.
gewoon chill rustig trainen af en toe is kijken in de spiegel :D zo moet het toch hahahaha

Sloom trainen met lichte gewichten..

Het staat er eigenlijk al.. SLOOM, LICHT..

daar word je ook gewoon sloom van en je blijft er slap van!

Ik vind het toch één van de beste manieren om massa aan te zetten.
gewoon chill rustig trainen af en toe is kijken in de spiegel :D zo moet het toch hahahaha

Slo-Mo heeft niets te maken met je trainingstempo op zich.

Bij kracht leveren uitademen en bij het excentrische gedeelte inademen...

Lekker dan als je 10 sec. lang moet inademen en daarna weer 10 sec. moet uitademen ;)

ik ben gek aan het worden door all die meningen, geloof mezelf dan alleen maar nu, de een zegt dit de ander dat, wtf is het nou ??

Door een langdurige schouderblessure train ik mijn bovenlichaam al enige maanden op deze manier.
Hiervoor heb ik UB totaal 2 maanden helemaal niet kunnen doen en had daardoor wel spierverlies, maar gelukkig met behoudt van de juiste contouren.
Ik groei niet echt op deze manier omdat het gewicht wat ik kan gebruiken echt te laag ligt, maar ik heb toch een mega pomp en geen spierverlies meer.
Hiervoor trainde ik wel regelmatig met met gehalveerd gewicht in tellen, dat werkte prima.
Vond ik eigenlijk zwaarder dan een normale training met idd top resultaat!

Terug
Naar boven