Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Ken zo ook niet. Ik doe alle compounds zo snel en explosief mogelijk, met resultaat![]()
+1 Ook imo is snel en explosief het beste.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ken zo ook niet. Ik doe alle compounds zo snel en explosief mogelijk, met resultaat![]()
Agh het ene onderzoek zegt dat je alles zo snel en zwaar mogelijk moet doen en het andere onderzoek zegt dat je het "superslow" met licht gewicht moet doen.
Gewoon trainen op de manier die jij het leukste/prettigste vind.

Ik vind het toch één van de beste manieren om massa aan te zetten.
gewoon chill rustig trainen af en toe is kijken in de spiegelzo moet het toch hahahaha
Ik vind het toch één van de beste manieren om massa aan te zetten.
gewoon chill rustig trainen af en toe is kijken in de spiegelzo moet het toch hahahaha
ik ben gek aan het worden door all die meningen, geloof mezelf dan alleen maar nu, de een zegt dit de ander dat, wtf is het nou ??
Sloom trainen met lichte gewichten..
Het staat er eigenlijk al.. SLOOM, LICHT..
daar word je ook gewoon sloom van en je blijft er slap van!
Bij kracht leveren uitademen en bij het excentrische gedeelte inademen...
Lekker dan als je 10 sec. lang moet inademen en daarna weer 10 sec. moet uitademen![]()
heb je t al eens geprobeerd dan. zo'n training is veel zwaarder dan op n normaal tempo. plus dat je je ontzettend focust op de beweging
ik ben gek aan het worden door all die meningen, geloof mezelf dan alleen maar nu, de een zegt dit de ander dat, wtf is het nou ??