XXL Nutrition

Suplement Bij massatraining

Fouadooo

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu bezig met massatraining, Ik heb al weight gainer van Mamouth en ik vraag me af of ik niet nog meer supllementen nodig heb dan alleen die?

zoja welke kan ik gebruiken? Ik had eerst een creatine gekocht maar dat was toen ik op vakantie was en stond gewoon achter niet getest en kan slecht zijn voor je ballen :P haha maar dan heb je als je iets koopt in derde wereldland zonder de achterkant te lezen :P

hoeveel/kcal/eiwit eet je nu dan? als je onder de 4000 zit hoef je nog geen weightgainer te pakken

• Topic Starter Topic Starter
Veel minder op dit moment, vooral met de ramadan eet s; avonds ook niet zo heel veel omdat je dan vlug vol zit :P dus die heb ik nu op dit moment wel nodig:p

iemand nog suggesties?

Ja idd ik merk van mamouth 2500 ook vrij weinig.

Dus explode plus crea is een goede combi om snel spiermassa aan te komen?

Van Mammoth zal je ook nix voelen!
Mommoth is een weightgainer en een aanvulling op je dagelijkse voeding, als je 1 shake drinkt per dag en nix eet zal je ook niet aankomen.

Meeste mensen die willen aankomen en een weightgainer gaan gebruiken, blijven gewoon hetzelfde eten alleen dan met een shake weightgainer erbij. Dat gaat inderdaad geen zoden aan de dijk brengen.

Dus eigelijk alleen cell mass erbij en no explode?

mensen die denken iets te "merken/voelen" van een weightgainer kunnen beter stoppen met supplementen.

Terug
Naar boven