XXL Nutrition

Supreme Pharmacy Labs (sust/mast/primo)

  • Topic starter Vonk
  • Startdatum
  • Reacties 17
  • Weergaven 8K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.617
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Schijnt nieuw te zijn, zullen wel geen fakes van zijn, maar toch even checken. Krimpfolie is wel een bitch om eraf te krijgen. Verder hoop ik dat aan de inhoud evenveel aandacht is gegeven als aan de verpakking..

SPL1.jpg


SPL2.jpg
 
Shiny :) Ik ken het niet.
 
Het wordt eens tijd dat we hier een goede UG lab krijgen. In het buitenland hebben de goede merken over het algemeen wel professionele verpakkingen.

Ik kan hier alleen weinig zinnigs over zeggen.
 
Het wordt eens tijd dat we hier een goede UG lab krijgen. In het buitenland hebben de goede merken over het algemeen wel professionele verpakkingen.

Ik kan hier alleen weinig zinnigs over zeggen.

Blij dat met dit merk eindelijk een goed UG lab hebben dan, hoeven we het niet meer uit het buitenland te bestellen.

Graag on topic weer: real!
 
Ze hebben in ieder geval een goede verkoop club. Zoveel pm’s van mensen die het proberen te verkopen... :roflol:

Nee hoor het is gewoon heel goed, we hebben de laboratorium uitslagen alleen nog niet. En dat we het allemaal toevallig ook verkopen doet er niks aan af hoe goed het wel niet is .

Zo gaat het nou eenmaal, gelukkig kan iedere partij er om lachen toch. Buitenland, binnenland, allemaal lekker druk
 
Hoeft niet gekker te worden. Verkoop pm's melden aub, dit wordt discreet verwerkt dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven