AndroidHealthClinic

Sust injectie zetten

dannyoorschot

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Ik had laatst een topic geopend(half dood?) in het medisch vak maar ik had toch niet alle reacties waar ik op had gehoopt, had gevraagd of me topic gemoved kon worden aan een mod maar niks op terug. daarom dat ik even hier ff iets erover vraag.

Ik moet vandaag me sust injectie zetten maar na de vorige keren heb ik eigenlijk schrik gekregen op dat ik het weer krijg.

zit nu in mijn 8ste week van me kuur week 1tm 6 dianabol 50mg p/d week 6tm 16 sust 500ml p/w 2 keer zetten.

Nu had ik laatst een hyperventilatie aanval,(denk ik dan) at na me inject een kop soep met zout, dronk hem binnen paar seconden op, en daarna ging ik op bed liggen en toen kreeg ik in een keer geen lucht meer. werd zo rood als een vuurtoren en was echt helemaal in paniek. voelde me zwaar slap en me hart ging ongelofelijk hard tekeer. ik heb de hele tijd rondjes gelopen en onder de koude douche gehangen maar dat had geen nut, na 5 min ben ik in mijn ondergoed buiten op de stoep gaan liggen op mijn buik.(ik de achtertuin dan:p) en zo gewacht dat het beter ging. dacht dat ik dood ging. me ogen werden moe en kon ze niet meer open houden.
Daarna heb ik moeten overgeven en gewoon blijven liggen.

Toen het weg was had ik last in mijn borst, dat blijkt door te komen dat je je spieren in je borst hard aanspant en daardoor zeer gaan doen.

Ik was naar de huisarts geweest maar ik was gewoon kern gezond en alles was goed. hij raadde me natuurlijk AAS af maar dat doet elke huisarts denk ik.

Toen had ik 2 dagen later weer 1 inject gezet en alles ging goed maar daarna kreeg ik het weer alleen niet zo heftig. toen ging me hart wel mega snel kloppen en moest ik echt ff uit die auto want ging echt niet goed. toen heb ik paar keer moeten kokhalzen en daarna zakte het iets.

Ik ben thuisgekomen en op de bank geploft en niks meer gedaan, en opgelet op me ademhaling om rustig te worden.

Nu vandaag had ik ook ff zoiets. dronk een slok redbull en mee toen ik die slok weghad ging me hart tekeer en werd ik duizelig en werd moe. ik ging toen rustig ademen en daarna was het binnen 1 min weer weg.

Iemand die deze ervaringen ook meegemaakt heeft?

Danny.

Als je dat krijgt zou ik nix gebruiken. De testen bloedtesten die dokters doen willen nix zeggen over je reacties op bepaalde stoffen.

En je moet geen dokter zijn om te weten dat zulke reacties een signaal is dat er een verkeerde reactie in t lichaam gebeurd.

Lijkt me dat dit niks met de inject zelf te maken heeft. Ook omdat de dokter zegt dat je gezond ben. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk van psychologische aard zijn. Hyperventilatie zal heel goed kunnen dan krijg je precies de dingen die jij beschrijfd. Waarschijnlijk ben je onbewust toch enorm geschrokken van je injectie en werkt dat door in je hoofd, en dan ga je denken dat er van alles mis gaat en word je aanval alleen maar erger.

Is dit trouwens je eerste kuur met prikken?

Zojah dan zal het waarschijnlijk vanzelf minder worden als je aan het prikken gewend raakt en met de schrik om kan gaan.

• Topic Starter Topic Starter
He, ja het is me eerste kuur, maar dat is het grappigst, de 1ste 4 inject had ik nergens last van, het kwam pas daarna.

Lol, testosteron veroorzaakt meteen reacties in het lichaam. Wat vrijkomt is stuk hoger dat je op een dag aanmaakt. Het hecht aan receptoren (en enzymen) en zet vanalles in gang. Daaruit komen weer verschillende reacties op andere hormonen van verder (het ene hormoon beinvloed t andere).

Dus kan vanalles aan het product zelf zijn wat het veroorzaakt. Luisteren naar je lichaam zou ik zeggen en niet meteen op de psyche steken.

Weet je zeker dat je geen bloedvat hebt geraakt met prikken?
Prik jij zelf of doet een maatje het voor je? En word er wel geaspireerd?

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 18:10 ----------

Lol, testosteron veroorzaakt meteen reacties in het lichaam. Wat vrijkomt is stuk hoger dat je op een dag aanmaakt. Het hecht aan receptoren (en enzymen) en zet vanalles in gang. Daaruit komen weer verschillende reacties op andere hormonen van verder (het ene hormoon beinvloed t andere).

Dus kan vanalles aan het product zelf zijn wat het veroorzaakt. Luisteren naar je lichaam zou ik zeggen en niet meteen op de psyche steken.

Dat is wel waar, maar wel opvallend dat hij direct na zijn injectie last heeft. Als het door de testo zelf zou komen zou die er dan niet voordurend last van hebben.......

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat je geen bloedvat hebt geraakt met prikken?
Prik jij zelf of doet een maatje het voor je? En word er wel geaspireerd?

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 18:10 ----------

Dat is wel waar, maar wel opvallend dat hij direct na zijn injectie last heeft. Als het door de testo zelf zou komen zou die er dan niet voordurend last van hebben.......

Er is een directe reactie (half u nadien) eenmaal je hebt geinjecteerd. En is daarmee niet voortdurend aanwezig, want de eerste reacties kunnen heftiger zijn. Mensen die gevoelig zijn en injecteren voelen meestal een directe invloed na injectie.

De laatste keer had ik 10 min later dan de inject. De andere keer 3 dagen later.

En ik zet ze zelf, aspireer ze ook goed.

mm, ok. Betekent toch dat er wat mis is. Zoals ik al zei naar je lichaam luisteren. Zulke reactie betekent dat het teveel voor je lichaam is.

Hoeveel mg per week zet je?

Zit op 500 mg per week, wil eigenlijk niet stoppen, heb niet eens de lange esters meegemaakt.
Heb ook altijd t gevoel dat me hart zeer doet. Maar dat hoor bij de hyperventilatie.

Ja, niet willen stoppen is wat je wilt De vraag is wat je het belangrijkste vind.

En wat veroorzaakt de hyperventilatie? Dat kan een van de vele processen zijn dat test in gang zet. Op 500mg is er een heel deel meer aanwezig dan normaal. En verschillende hormonen worden erdoor gestimuleerd die t kunnen veroorzaken. En met als gevolg zeer aan je hart.

Laatst bewerkt:
Ja de vraag is of t schadijk is?

Besluit gewoon zelf of je doorgaat of stopt, met alle (narigheden) die je nu meemaakt.

hmmmm cools kan best wel gelijk hebben. Ik zou toch beter naar me lichaam luisteren, zeker met zulke klachten, lichaam is belangrijker als die extra kilootjes die je er mogelijk bij kan krijgen......

hmmmm cools kan best wel gelijk hebben. Ik zou toch beter naar me lichaam luisteren, zeker met zulke klachten, lichaam is belangrijker als die extra kilootjes die je er mogelijk bij kan krijgen......

Inderdaad, als je teveel van je lichaam vergt verlies je t toch terug en misschien meer.

He, ja het is me eerste kuur, maar dat is het grappigst, de 1ste 4 inject had ik nergens last van, het kwam pas daarna.

Ik zeg niet dat je een allergie hebt maar bij een allergie zou dat goed kunnen. Allergie is een activering van een afweer reactie en soms is dat direct maar soms moet je eerst een paar keer blootgesteld zijn aan een stof waarna je lichaam steeds beter (lees slechter) reageert en steeds sneller en heftiger reageert. Dat kan een enorme zwelling zijn maar ook jou symptomen. Welke stof....dat kan de AAS zijn maar ook de toevoegingen zoals benzylalcohol ethyl eolaat....Je zou een keer een ander merk kunnen pakken.

Het kan ook heel goed iets anders zijn als allergie, wilde alleen aangeven dat het niet heel gek is dat je de eerste keren geen last had.

Maar als ik jou was ging ik niet door, just my 2 cent. Kies zelf.

Oke nu ik jullie reacties heb gehoord zal ik maar stoppen dan, wanneer zal ik beginnen met de nolvadex? Me vorige inject is donderdag gezet.

Zal ik een keer een ander merk proberen. Wel jammer, heb de sust niet vollop bezig gezien

Er is ook niemand geweest die hetzelfde had als mij.

Mischien te proberen met ander merk? Of kan ik er niet iets anders voor gebruiken? Test e ofzo of deca? Met niet tevreden met me dboll only. Heb er niet zoveel kg opgepakt als ik dacht.

Edit:

Ik weet zeker dat het hyperventilatie was,
Symptomen van Hyperventilatie

Er zijn vele symptomen van hyperventilatie, maar de meest voorkomende zijn:

- kortademigheid
- versnelde ademhaling
- duizelingen
- tintelingen in de handen of andere delen van het lichaam
- gevoelloosheid in de vingers of elders
- hoofdpijn
- het gevoel wat te zweven
- pijn in de borst
- denken dat je zal flauwvallen
- het gevoel dat je een hartaanval hebt
- angstige gevoelens
- het gevoel dat er een tekort aan zuurstof is
- frequent geeuwen (in combinatie met andere symptomen uit deze lijst)
- jeuk (opnieuw in combinatie met andere symptomen uit deze lijst)
- zwarte vlekken voor de ogen
- zweet - aanvallen - ernstige last om je te concentreren

Had ik bijna allemaal last van. mischien toch doorgaan dan en proberen onder controle te houden?

En flauwte.

Als het slachtoffer de flauwte voelt aankomen, laat hem dan plat op de grond liggen. Zo wordt de bloedtoevoer naar de hersenen verbeterd
Zorg ervoor dat het slachtoffer voldoende frisse lucht krijgt
Maak kleding die de ademhaling hindert los

Moest ik ook allemaal doen.

Laatst bewerkt:
De vraag is waar die hyperventilatie vandaan komt. Dat kan door verschillende hormonen geactiveerd worden die door testosteron gestimuleerd worden. Of zelfs oestrogeen, want die productie gaat ook sterk omhoog bij test gebruik.

Mensen durven nogal een signalen negeren en redenen zoeken om toch door te gaan als ze echt wat willen doen. Deed ik vroeger ook met als gevolg slecht functionerende lever en lage immuniteit.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ymir
Terug
Naar boven