AndroidHealthClinic

Sust injectie zetten

• Topic Starter Topic Starter
ja dat is wel weer zo, maar zal ik dan maar niet doorgaan, vind het echt sonde van me geld en gain. doe het samen met een maat van me, zie ik hem dalijk groeien als een malle. haha
Kan ik niet een vervanger nemen voor de sust? maar heb je ook nog nooit iemand op het forum gezien die t ook kreeg?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb toch besloten om nog 1 te zetten omdat ik mezelf nu echt heel goed voel. Ben nu alleen 2 dagen te laat en vanavond kan ik m pas zetten, is het dan al te laat of gaat het dan nog net?

Lol, ja dat is de keuze tussen geld en wat je wil en je gezondheid. Choose well.

hyperventilatie is iets psychisch... kan duiden op depressie, stress, angst enz enz

heb er zelf ook soms last van en heb al tig tests laten doen maar komt nix uit

hyperventilatie heeft ook een tal van symptomen die je nooit daarvan zou verwachten soms de raarste dingen... je hebt 2 soorten HV, accute HV en chronische HV

accute HV is een aanval en je hebt ook chronische HV dus het altijd verkeerd ademhalen.... beide IP niet schadelijk maar kan hele nare klachten veroorzaken omdat je constant een te hoog zuurstofgehalte in je bloed hebt..

hyperventilatie is iets psychisch...

Graag bewijs dat jou stelling altijd waar is. Ja het kan en vaak zal het psychisch zijn maar kan jij een allergische reactie bijvoorbeeld uitsluiten terwijl je TS niet kent? Ik niet en ik heb toch een paar jaar verpleegkunde gestudeerd. Vooral de combinatie van symptomen zou heel goed een somatische oorzaak kunnen hebben. Maar als je het beter weet graag argumenten.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 19:39 ----------

Lol, ja dat is de keuze tussen geld en wat je wil en je gezondheid. Choose well.

Exact! Als ik TS was dan zou ik (omdat ik toch wil kuren) de durf hebben om eens een middel te nemen met een ander oplosmiddel zoals die bekende Chinees met EO maar never!!! nog een keer met hetzelfde middel. Je weet wat er waarschijnlijk gaat gebeuren. Succes met ademhalen....

Laatste bericht was vanmorgen voordat hij het wilde zetten, rip ts?? :(

Ik had zelf overigens de kuur beeindigd, nakuren natuurlijk nog wel en na een tijdje off gewoon een 2de kuurtje gepland met andere gear/merk. :)

lijkt me gewoon tijd voor een bloedtestje ipv zo te gissen als het psygisch is dan zie ik niet in waarom je het aan kan kijken was de eerste keer dat ik prikte ook zo bang als de t*fus

Blijft natuurlijk apart dat je dit pas bij de 5e inject hebt..

Graag bewijs dat jou stelling altijd waar is. Ja het kan en vaak zal het psychisch zijn maar kan jij een allergische reactie bijvoorbeeld uitsluiten terwijl je TS niet kent? Ik niet en ik heb toch een paar jaar verpleegkunde gestudeerd. Vooral de combinatie van symptomen zou heel goed een somatische oorzaak kunnen hebben. Maar als je het beter weet graag argumenten.

als jij bewijs wilt mag je zelf even wat onderzoek gaan doen naar hyperventilatie ik heb dat al genoeg gedaan.. ik ga hier geen hele lappen tekst neer kladden om jou tevreden te houden ;)

ik zeg dus niet dat de ts hyperventilatie heeft dat zegt hij zelf, althans dat denkt hij en in dat geval zeg ik ja hyperventilatie is uit mijn ervaring en wat artsen en internet mij vertellen 95% van de gevallen psychisch.. ik ga puur af op wat hij zegt.. en alle symptomen die hij noemt komen verdacht overeen met HV

HV is vaak psychisch, echter kreeg hij het pas na 4/5x, dat kan dus ook een allergie zijn die zich aan het opbouwen is.............
Blijft lastig, kan wel roepen stoppen (dat zou hij moeten doen), maar als ik eerlijk ben zou ik zelf doorgaan en kijken hoe het verder gaat..

TS geeft ook aan door te willen gaan, dus adviseer ik; let goed op, worden de klachten dusdanig erger dat het echt gevaarlijk wordt, stop dan alsnog en ga later verder met een andere kuur, andere middelen, ander merk etc..........

Good luck!

Ik zeg niet dat je een allergie hebt maar bij een allergie zou dat goed kunnen. Allergie is een activering van een afweer reactie en soms is dat direct maar soms moet je eerst een paar keer blootgesteld zijn aan een stof waarna je lichaam steeds beter (lees slechter) reageert en steeds sneller en heftiger reageert. Dat kan een enorme zwelling zijn maar ook jou symptomen. Welke stof....dat kan de AAS zijn maar ook de toevoegingen zoals benzylalcohol ethyl eolaat....Je zou een keer een ander merk kunnen pakken.

Het kan ook heel goed iets anders zijn als allergie, wilde alleen aangeven dat het niet heel gek is dat je de eerste keren geen last had.

Maar als ik jou was ging ik niet door, just my 2 cent. Kies zelf.

hoe kan je dat te weten komen ? Kan je je hier op laten testen ?
ik heb dit namelijk ook na het zetten van testosteron,me ademhaling wordt dan onmiddellijk een stuk moeilijker,had dit in het begin niet.

Dit is gewoon hyperventilatie kerel. Heb er zelf sinds 2 maanden plots last van. 1e keer wist ik zeker dat ik een hartaanval kreeg. Nu 3x gehad, de andere 2 zijn minder heftig. Hoe meer je er aan denkt, des te sneller het gebeurt.

Zorg dat je genoeg slaapt en weinig stimulansen binnen krijgt, dit zijn de grootste veroorzakers. Zelf merk ik dat je eerder last heb op hyperventilatie als je wat teveel zout eet in een kuur. Dank dat de oorzaak daarvan het vocht is. Wellicht knel je iets af.

2011 wilt zijn topic terug

K*t btimb!

maakt toch niet uit,heb hetzelfde probleem ,dan hoef ik toch geen nieuw topic aan te maken. En het is zeker geen hyperventilatie,het lijkt er idd op dat het een allergie is die je opbouwt tegen een bepaalde stof in de vloeistof.
Kuur al jaren en had het nooit in het begin,maar nu laatste tijd wordt het erger en erger.

Maar is er een bepaalde manier om dat te testen ?

kan meneer "Cools" of meneer " Ymir" me hier mss eens op antwoorden?

Er kunnen allergische reacties optreden tegen de olie of oplosmiddelen (benzyl alcohol en benzyl benzoaat) of zelfs tegen de stof zelf.

Is immuunsysteem gerelateerd. Vroeger had ik ook van niets last en nadien kreeg ik verhardingen, uitslag en jeuk. Dit is dan een lokale reactie waarbij het immuunsysteem de stof inkapselt als tegenreactie. Heb ik vroeger nog bij een paar personen tegen gekomen. Maar als dit niet gebeurd kan op andere plaatsen in het lichaam reacties ontstaan.

OOk kan het wel zijn dat er in een bloedvat ginjecteerd wordt. Dus aspireer je?

Er kunnen allergische reacties optreden tegen de olie of oplosmiddelen (benzyl alcohol en benzyl benzoaat) of zelfs tegen de stof zelf.

Is immuunsysteem gerelateerd. Vroeger had ik ook van niets last en nadien kreeg ik verhardingen, uitslag en jeuk. Dit is dan een lokale reactie waarbij het immuunsysteem de stof inkapselt als tegenreactie. Heb ik vroeger nog bij een paar personen tegen gekomen. Maar als dit niet gebeurd kan op andere plaatsen in het lichaam reacties ontstaan.

OOk kan het wel zijn dat er in een bloedvat ginjecteerd wordt. Dus aspireer je?

bedankt voor je reactie alvast.

En ja,ik aspireer altijd,doch zonder bloed op te trekken en in n bloedvat te zitten .

wat is er gebeurt met TS? zat t zo te lezen en zag net pas 2011 maar geen reactie meer van die dude na ze laatste inject....????

Terug
Naar boven