MuscleMeat

Sust injectie zetten

NVM, is al van 2011

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

en laatst login was ook in 2011, waarschijnlijk dood. maarja als je hier om advies vraagt zal het je bijna nooit worden afgeraden om te stoppen...

Dan is het allergische reactie op de stof zelf, olie of een (of beide) van de oplosmiddelen.

Nee je kan niet testen of je mogelijk een allergische reactie gaat vertonen. Dat merk je op een gegeven moment.

Dan probeer je dit eens; en dan vind je een merk dat wel bij je past. Merken noemen zou niet eens nut hebben, het is niet een kwestie van dat het ene merk zoveel beter is maar hoe je persoonlijk reageert op een middel. En dan hopen dat alles elke batch hetzelfde blijft.....

ok,bedankt.

Merk ook wel dat ik ,sinds ik geswitch ben naar lyy, het feller ben beginnen krijgen. Met gg had ik het bijna niet.

als je hartkloppingen/pijn krijgt is t dan niet n beetje krom dat je ook nog redbull gaat drinken...?

Ander merk eens proberen. Soms werkt dit, maar tegenwoordig gebruiken ze allemaal zelfde olie en oplosmiddelen.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Nee je kan niet testen of je mogelijk een allergische reactie gaat vertonen. Dat merk je op een gegeven moment.

Dan probeer je dit eens; en dan vind je een merk dat wel bij je past. Merken noemen zou niet eens nut hebben, het is niet een kwestie van dat het ene merk zoveel beter is maar hoe je persoonlijk reageert op een middel. En dan hopen dat alles elke batch hetzelfde blijft.....

Wie heeft het over testen?

Terug
Naar boven