Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat van die 9000 calorieen is iets genuanceerder volgens dit artikel:
http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/174
Dit stelt dat je 9000 calorieen aan energie haalt uit 1KG vet, maar dat het je lichaam 7.777 calorieen kost om 1KG vet af te vallen.
---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 15:36 ----------
Uit het artikel
Dit zeggen ze erg goed, alleen wil het dat je alleen de lipiden verbrandt, niet het weefsel ansich etc. dat blijft. Hun conclusie is verkeerd.Nu zul je wellicht afvragen hoe dat mogelijk is? Dat komt omdat vetweefsel voor 87% uit lipiden, de bouwstenen van vet, bestaan.
Hmm wellicht tot 100mcg/d maar dat doe ik op de tast. Als ik me er niet lekker bij voel doe ik een stap terug.

@Cotjuh: Ja, maar dus niet te veel. Ik denk overigens wel dat je nog steeds zou afvallen als je precies op je (normale) onderhoud zou gaan zitten, omdat je metabolisme nu natuurlijk verhoogd is door de T3 en/of clen. In principe moet je ALTIJD onder je onderhoud zitten om af te vallen, en erboven om aan te komen.
Cotjuh is duidelijk een ectomorf.
Is het dan wel zo verstandig om met T3 te gaan rotzooien?
Vraagje tussendoor..
Moet jij bij een supplementie van T3 en of clenbutrol en of eca..
Altijd onder je onderhoud gaan zitten om af te vallen..?
Stel je moet 4000kcal als onderhoud hebben, kan je dan ook beter rond de 3700kcal gaan zitten..?
Of kan je het tekort beter dmv cardio vergroten.. Dus ed 4000kcal eten en 300 kcal verbranden
Of heeft dit alleen met de snelheid vd progressie te maken?
En geldt dit dus ook voor clen en eca ?

Kan jij me vertellen waar staat dat ik T3 gebruik?
Want ik zie het nergens staan..!!
Stakker