Fitness Seller

T5 Vs Clen

• Topic Starter Topic Starter
nvm derp

Laatst bewerkt:
T3 how to use protocol

Mensen met T3 ervaring, hoe erg waren de sides van T3?

Denk wel dat ik eerst een clen kuur af wil maken voordat ik T3 ga proberen. Als ik al p*ssy out doe bij clen, dan p*ssy ik ook wel out bij T3 :roflol::roflol:

Hoeveel mcg clen gebruiken jullie?

Vanochtend eerste tab 40mcg op. Ben wat warm maar voor de rest nergens last van

T3 how to use protocol

Mensen met T3 ervaring, hoe erg waren de sides van T3?

Denk wel dat ik eerst een clen kuur af wil maken voordat ik T3 ga proberen. Als ik al p*ssy out doe bij clen, dan p*ssy ik ook wel out bij T3 :roflol::roflol:
T3 merk je bijzonder weinig van.
Alleen bij hogere dosering (ikzelf op 100mcg Hg) merk je wat verhoogde hartslag/hartkloppingen.
Verser misschien wat warmer maar verder merkte ik helemaal niks.
Ik zou t niet nemen zonder aas ernaast. Zeker niet op hogere dosering.
Aas + t3 + goed voedingsschema is gegarandeerd succes.

Maar is natuurlijk weer een hele andere klasse als eca.

T3 merk je bijzonder weinig van.
Alleen bij hogere dosering (ikzelf op 100mcg Hg) merk je wat verhoogde hartslag/hartkloppingen.
Verser misschien wat warmer maar verder merkte ik helemaal niks.
Ik zou t niet nemen zonder aas ernaast. Zeker niet op hogere dosering.
Aas + t3 + goed voedingsschema is gegarandeerd succes.

Maar is natuurlijk weer een hele andere klasse als eca.
Jaa zo een vermoeden had ik al :p Aas gaat hem helaas voor mij (nog) niet worden. Hou het dan wel op clen.
Hoeveel mcg clen gebruiken jullie?

Vanochtend eerste tab 40mcg op. Ben wat warm maar voor de rest nergens last van
op 25mg ging ik al loco. Nam hem direct na het opstaan op een lege maag.

Heb je clen wel rustig opgebouwd?
Ik vind t sowieso geen fijn spul

Zelf persoonlijk als je goede ECA stack hebt vind ik dat beter tegenover clen.. Clen heeft gewoon klote sides. Alsof je achtervolgt word en dat trillen is vreselijk, wil je een leuk praatje met mensen houden maar je kan gwn niks stil houden haha

Goede echte clen kom je echt niet hoger dan 1mg.. de sides vreselijk. Zeker bij je eerste inname rustig opbouwen. 2 dagen op en af werkte perfect bij mij.

Wat een gejank zeg over clen.
Je wilt toch iets bewerkstelligen? Accepteer de sides dan.
Ik heb nergens last van op clen. Heerlijk wakker gevoel. Thats it.

t3 is vrij katabool zonder aas als ik me niet vergis.

Ik snap je uitgesproken mening, maar denk ook dat het wel wat persoonlijk is. Schreeuw zelf ook altijd te snel dat mensen p*ssy zijn als ze over bijwerkingen praten :p. Maar als ik dan mensen al half waus zie worden van een halve schep pwo vraag ik me af of ik niet gewoon dood van binnen ben ofzo, beetje zoals jij :rolleyes:

Ik snap je uitgesproken mening, maar denk ook dat het wel wat persoonlijk is. Schreeuw zelf ook altijd te snel dat mensen p*ssy zijn als ze over bijwerkingen praten :p. Maar als ik dan mensen al half waus zie worden van een halve schep pwo vraag ik me af of ik niet gewoon dood van binnen ben ofzo, beetje zoals jij :rolleyes:
Een punt.

Je hebt hem.

t3 is vrij katabool zonder aas als ik me niet vergis.
Jaa dat klopt. Schildklierhormonen kunnen Katabool werken. T3 staat er namelijk om bekend dat het gebruik ervan resulteert in een verhoogde proteïne afbraak.

Denk wel dat als je je proteine verhoogd het katabool effect minimaal zal zijn.
Heb al toegegeven dat ik p*ssy out deed. Dusja heb me idd als een p*ssy gedragen. Volgende zomer nieuwe kansen nieuwe sides :flexbiceps:

Terug
Naar boven