Fitness Seller

t5

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo.

Heeft er iemand ooit problemen ondevonden met t5? Heb al tijdje potje staan maar durf me er niet aan te wagen. Heb 2 jaar geleden ecg fietstest gedaan en niks uit gekomen.
Bloeddruk (bovendruk) is soms 10 te hoog .

En ik.volg ub/lb schema en soms met borst oefeningen 1 min rust tussen setjes, dan voel ik.me hart al goed bonken. Maar dit lijkt me normaal??

Of word dit product zwaar overschat kwa schadelijkheid. Weet dat er veel topics over zijn maar wil het toch nog even vragen.

t5 is geen aas ik heb iig tot nu toe geen problemen ondervonden met t5, ga er goed op:)

• Topic Starter Topic Starter
Nee klopt. Maar suplement is het ook niet.
Ik ga het morgen is een gok wagen. Maar ik naai mezelf nogal snel op haha. En denk nogal snel dat ik ergens last van heb.

Neem jij het ook op zware trainingsdagen en high intensity cardio?

ECA is weliswaar geen AAS, maar het is ook geen speelgoed. Begin met 1 cap en kijk hoe het gaat. Ik ken iemand die zeer heftige hartkloppingen kreeg.

Je kunt die capsules uit elkaar halen. Dan kun je de helft eruit halen als je het echt rustig aan wil proberen.

Je kunt die capsules uit elkaar halen. Dan kun je de helft eruit halen als je het echt rustig aan wil proberen.

Zat ik ook aan te denken,

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

[/COLOR]
ECA is weliswaar geen AAS, maar het is ook geen speelgoed. Begin met 1 cap en kijk hoe het gaat. Ik ken iemand die zeer heftige hartkloppingen kreeg.

Klopt. Ben ik ook bang voor, en door het stressen krijg ik nog meer hartkloppingen.

Edit: had ook verhalen gelezen dat iemand na 1 capsule al dood was gegaan omdat ie een hart afwijking had wat hij zelf niet wist.

Wat is veiliger? Cutten op eca stack of 4 weken cutten op anavar?

---------- Toegevoegd om 23:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Mijn hartslag is in rust nu op bed 45
En bloeddruk 116/51

Lijkt me niet echt oke of wel?

Laatst bewerkt:
Of ga even langs de dokter en vraag of je hart oké is... Gewoon iets verzinnen dat je laatste tijd ergens last van hebt ofzo.

Ben ik 2 jaar geleden al geweest. Was stress zei ze. Heb ook ecg fietstest ondergaan en alles was in orde.

Toen ik eenmaal naar werk was gereden had ik hartslag gecontroleerd en was 62. Bloeddruk was 110/60. Dus alles lijkt me gewoon goed. Op bed shavond beweeg ik niet. Vandaar dat hartslag natuurlijk laag word.

Als je nu al zo loopt te piepen zou ik er helemaal niet aan beginnen.
Mocht je dan wat voelen als je bezig bent wordt je helemaal panisch...

N halve tabl samen met anavar is ok
Goed resultaat...

Als je nu al zo loopt te piepen zou ik er helemaal niet aan beginnen.
Mocht je dan wat voelen als je bezig bent wordt je helemaal panisch...

Valt wel mee hoor. Heb al aangegeven dat ik speed gebruik en mdma op festivals. Dus als ik iets voel ga ik niet dood van

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Ik ga de pil eerst halveren als ik m ga nemen, zit alleen een beetje met me hartslag in me maag. 52 gaf die net aan. Maar me conditie is afgelopen maand uitzonderlijk verbeterd. Kan wel uur stampen op de cross fiets en dat met flinke snelheid.

Laatst bewerkt:
Speed en mdma? Wat jank je dan over T5?

jonge hartslag van 52 is fucking laag,wat doe je moeilijk.

ik ga op mdma harder dan op t5, alleen jammer altijd van die koplampen ..ziet er niet uit:loony:

OT:
gewoon in de ochtend starten met 1cap, is prima te doen

Ja meet best veel me hartslag ja, omdat ik overdag soms duizelig ben, en als ik zit zakt me hartslag tot 47 ongeveer. Maar als ik aan het werk ben word die rond 55
En ik had gelezen dat efedrine veel slechter is als je hart als speed en mdma. Haha

En heel de dag op mdma is ook niks nee, gaan ze op me werk mij raar aankijken :p

En flexx daarom. Omdat het laag is vroeg ik me af of alles wel goed zat haha, in bed is die 42. Maar ik zal morgen beginnen met 1 capsule

Laatst bewerkt:
Je bent echt veel en veel te veel gefocusd op die hartslag. Ik doe 35 slagen als ik lig, ben niet duizelig of wat dan ook. Voel me top. Dus ik denk dat je jezelf druk maakt om niks, en misschien ligt daar wel de aard van je 'klachten'.

Anders toch ff bij de huisarts langs, jezelf ziek denken bestaat namelijk ook.
http://www.gezondheidsnet.nl/angst-en-fobie/hypochondrie-of-ziektevrees

Zou er van afblijven als ik jou was, wat een paniek...

Oke denny. Vind het geruststellend dat bij jou je hartslag ook laag is. Het komt ook gewoon door goed sporters hart icm goede conditie. Ik zal morgen 1 proberen en laat wel even weten hoe het is gegaan haha

Terug
Naar boven