MuscleMeat

Tank's log

Maar waarom vind je jezelf vet met 12%? Is toch best prima?

• Topic Starter Topic Starter
Squat
5 x 40
3 x 55
2 x 70
5 x 77,5
5 x 77,5
5 x 77,5

MP
5 x 20
3 x 30
2 x 42,5
5 x 47,5
4 x 47,5
7 x 40

Lat R
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5

BO Latr
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8
8 x 8

Eindelijk komt mn squat weer een beetje op het oude niveau en heb ik mn 5RM voor de MP weer aan weten te tikken.

Net een cardiosessie erop zitten, 1,74km hardlopen. M'n conditie is niet heel best, maar gelukkig zit er vooruitgang in: afgelopen vrijdag 1,4km en de zondag daarvoor 1,15.

Maar ik moet nog even: 10 oktober moet ik 4 mijl (=6,4km) lopen :D

Net een cardiosessie erop zitten, 1,74km hardlopen. M'n conditie is niet heel best, maar gelukkig zit er vooruitgang in: afgelopen vrijdag 1,4km en de zondag daarvoor 1,15.

Maar ik moet nog even: 10 oktober moet ik 4 mijl (=6,4km) lopen :D

dus je meer en meer loopt en... duurt het ook zeker langer en langer

en trouwens hoe lang ga je met dat k%$ fullbody schema zitten? waarom ga je geen splitscheema maken? te moeilijk?

en trouwens hoe lang ga je met dat k%$ fullbody schema zitten? waarom ga je geen splitscheema maken? te moeilijk?

Ja dat is wel de bedoeling! Natuurlijk houd ik hier rekening mee qua voeding.

En tja ik doe eigenlijk een 3 daagse split (benen/schouders, rug/biceps, borst/triceps), dit doe ik nu 2 maanden lang. Suggesties voor iets nieuws? Volgens mij is er niet heel veel meer gericht op massa wat beter zou werken dan een split.

DL
5 x 60
3 x 80
2 x 100
5 x 117

BOR
8 x 30
8 x 30
8 x 40
8 x 40
8 x 50

BB Curl
8 x 20
8 x 20
8 x 25
8 x 30

Hammer curl
8 x 8
8 x 8
8 x 8

+nog wat dumbbell curls

hoe vaak weeg je jezelf? en hoe heeft je gewicht veranderd in laatste 2 manden?

hoe vaak weeg je jezelf? en hoe heeft je gewicht veranderd in laatste 2 manden?

Ik weeg me een paar keer per week. Ik weeg op het moment 75kg. Laatste maanden ben ik wel minder aangekomen omdat ik een tijdje mn kcals niet geupt had en ook vakantie had. Sinds vorige week heb ik een paar honderd kcals erbij gedaan en vanaf nu ben ik ook weer van plan me strict aan m'n schema te houden. Ik ben dan ook van plan goed te gainen komende tijd.

Ik vind je deadlifts erg sterk ik vergelijk met je bor? Of zijn het ultra strikte rows?

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Wat een gezeik weer dat split beter is dan fullbody :rolleyes:
Ik ben nog nooit zo goed vooruit gegaan als sinds ik fullbody train.

Overigens volgt hij niet eens een fullbody schema, dit is toch duidelijk split? :roflol:

Ik vind je deadlifts erg sterk ik vergelijk met je bor? Of zijn het ultra strikte rows?

Deadliften doe ik meer op kracht en daar probeer ik zoveel mogelijk uit te halen. Mn rows doe ik met hogere reps en ik let daarnaast meer op de uitvoering dan het gewicht inderdaad, dus wel redelijk strict. Mn DL was vandaag ook een PR en BOR doe ik meestal ook op 60 maar voelde dat 50 vandaag genoeg was.

Damn al mn broeken beginnen te klein te worden :p Benen meten nu 60cm, dat is ook niet heel groot toch?

Gister ook nog 2km @10km/h gelopen. Zaterdag zou ik borst/triceps trainen, maar dat is er bij in geschoten. Daarom vandaag benen/schouders + borst zonder verder isolatiewerk.

Squat
5 x 40
3 x 55
2 x 70
5 x 80
5 x 80

Bench
5 x 35
3 x 50
2 x 65
4 x 70
8 x 50
8 x 50

MP
5 x 25
3 x 30
2 x 42,5
4 x 47,5
8 x 35
8 x 35

Hoe kan je nou maar 10kg minder dan je squat benchen :P Sterke triceps ofzo? Ook die MP's zijn flink.

Geen idee Mac, vanaf het begin had ik de minste kracht in m'n benen. Ik heb ook wel es last van m'n voet en knie gehad en daardoor een tijdje de oefening niet kunnen doen. Daarnaast heb ik ook een periode een aversie tegen squatten gehad (Rippetoe, go figure out :p). In theorie zou ik 100+ moeten squatten, maargoed krachtstats zeggen me niet zo heel veel, hoewel het wel leuk is om op kracht te trainen.

Terug
Naar boven