simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe DL als laatste omdat ik na een goede DL sessie behoorlijk gaar ben. Ik heb wel eens geprobeerd deadlifts eerder in de workout te doen, maar dat vond ik niet zo geslaagd. Te kapot voor de rest. Hier zijn overigens meerdere discussies over geweest op het forum met voor en tegenstanders
Zodra ik meer gewichten heb, wil ik nog eens proberen te beginnen met deadlifts, gewoon om te kijken of het me dan misschien wel bevalt en om m'n 1RM te testen.
neej, sorry, men pc was vastgelopen.
in men rippetoe tijd altijd als eerste squat, dan de DL.
Maar ik doe nu bij rug ook altijd eerst de compound, dus de DL. Dan ben ik uitgeput, maar geeft niets. De rest is bijzaak

Ik kan thuis niet zo heel veel meer doen, ik heb hier geen legpress apparaat ofzo
Verder ben ik na een paar setjes squatten ook wel klaar met met mn benen eigenlijk. Tja, ik zou lunges kunnen doen. Ga ik misschien een keertje toevoegen.
Hoezo je hebt thuis geen legpress apparaat staan? Ik dacht dat je H4RDK00R was?
Lunges, maar dat is vermoeiend na de squat, doe anders Standing Calf Raise zoals mij?
Hoezo je hebt thuis geen legpress apparaat staan? Ik dacht dat je H4RDK00R was?
Lunges, maar dat is vermoeiend na de squat, doe anders Standing Calf Raise zoals mij?
Je doet enkel squat voor de benen. Voor de rest zie ik geen beenoefening staan. Vind je zelf de squat genoeg voor je of wat is het probleem?
Squat is in principe ook genoeg, als je het maar vaak en intensief genoeg doet. Kuiten mag je natuurlijk niet vergeten. Maar een legpress heeft iig niet zoveel meerwaarde.

[Sarcasm-mode]
Oh! Echt? Nou, dat wist ik nog niet ...
[/Sarcasm-mode]
![]()

Squat is in principe ook genoeg, als je het maar vaak en intensief genoeg doet. Kuiten mag je natuurlijk niet vergeten. Maar een legpress heeft iig niet zoveel meerwaarde.

Ik ga toch liever tot fail in een legpress dan in een squatrek![]()
.Ik ga toch liever tot fail in een legpress dan in een squatrek![]()
Zolang je binnen het squatrek blijft lukt dat toch best? Doe dat best veel xD. Dan moet je wel onder de bar kruipen maar who cares in mijn gym squat er een 5-6tal man hoger dan mij( nogal zielig idd!) dus zo'n afgang maak ik niet.