- Waardering
- 32.557
- Massa
- 160kg
Dit kan eigenlijk haast niet, daar waar je kcal om stabiel te blijven qua bw al bijna 4k is icm 3/4x sporten pw. Maw als je structureel onder de 4k kcal zit val je 100% af. Zou je nu dus jou kcal tekort zo gigantisch groot maken (-1500 per dag!) dan ga je dit niet lang volhouden en zal je echt een jojo effect krijgen.Ik heb zaterdag en zondag meer gegeten, respectievelijk de 3400 en de 3500 Kcal. aangetikt en de rest van de tijd op 3000 Kcal of eronder gezeten. Alles wat ik eet houd ik echt zorgvuldig bij en ik rond de doseringen vaak af naar boven. Kreeg gister nog commentaar van familie dat ik zelfs 1 blokje chocolade nog noteerde en uit ging zoeken welk merk en hoeveel gram per blokje etc.
Honger heb ik geen last van eigenlijk, ik voel me juist de meeste tijd van de dag gewoon verzadigd en anders neem ik een appel of iets om ook de stofwisseling aan te blijven zwengelen ipv uren niks eten.
Prep je dagelijks al jou voeding of hoe ziet jou exacte voedingsschema eruit elke dag, als ik moet gokken snaaien je bewust/onbewust hier en daar wat extra. Als je een dagelijks plan hebt dan neem je al die stress weg en weet je exact wat je dagelijks kan eten en hoef je niet meer druk te maken mbt kcal/macros etc. Met 140kg bw heb je zo gigantisch veel ruimte dat je echt wekelijks nog pizza friet en mac donalds kan eten, maar je moet een plan van aanpak hebben.