BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een Noord-Afrikaans uiterlijk
Wie komen daar vandaan dan, dat hoor ik ook vaak bij Opsporing verzocht.
Een goed taxibedrijf betaald soms je opleiding. Heb toentertijd alleen het pasje zelf betaald (54euro).
---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------
Marokkanen.
Nee, maar imo is de chauffeur hier wel het meest in de fout gegaan. Slaan kan onder geen enkele omstandigheid natuurlijk. Zelfverdediging tegen spugen gaat natuurlijk ook niet op.http://www.at5.nl/artikelen/19494/ooggetuige-beide-mannen-sloegen
Beiden zijn niet echt slim geweest.
Ik denk dat je die juist niet weigerd, kunnen ze lekker starttarief betalen.
lijkt mij..
Spugen naar iemand is vragen om problemen. Ik ben geen vechtersbaas maar wie mij bespuugt zou ik ook tikken geven.
Ja true. Maar ik denk dat er meer aan de hand is geweest. Ooggetuigen verklaringen zijn maar een deel van het verhaal.
Das zo, en de ooggetuigen zijn misschien (waarschijnlijk) collega's.
Nee, maar imo is de chauffeur hier wel het meest in de fout gegaan. Slaan kan onder geen enkele omstandigheid natuurlijk. Zelfverdediging tegen spugen gaat natuurlijk ook niet op.
Het gaat hier over een klant vs bedrijf, niet over iemand die je zomaar op straat tegen komt. Je gaat toch geen klanten op hun hoofd meppen man denk eens na. Tuurlijk word je boos en ga je klacht indienen, maar gaan slaan is typisch gedrag voor agressieve idioten die totaal hun grenzen niet kennen.Spugen is walgelijk. Als ie dat bij mij had geflikt had ik hem ook verrot geslagen. Wat nou niet slaan, als je spuugt vraag je gewoon om een ram voor je bek.
Verder weten we natuurlijk niet of de waarheid gesproken wordt door de ooggetuigen, en zoals gewoonlijk ziet de politie weer niets (behalve als je 3 km te hard rijdt, natuurlijk).
Het gaat hier over een klant vs bedrijf, niet over iemand die je zomaar op straat tegen komt. Je gaat toch geen klanten op hun hoofd meppen man denk eens na. Tuurlijk word je boos en ga je klacht indienen, maar gaan slaan is typisch gedrag voor agressieve idioten die totaal hun grenzen niet kennen.
Het is sowieso niet slim. Want wat gaat er gebeuren, dat spugen is volgens de wet veel minder erg dan het slaan. Slagen en verwondingen kan je al voor gaan zitten of zware taakstraf krijgen, met wat pech kan je je taxibedrijf sluiten of nemen ze je licentie af (ik weet niet hoe dat gaat). Die spuger wint dus als jij gaat slaan. Maar goed ik ben sowieso geen geweldadig persoon en gebruik altijd eerst mijn hersenen en dan pas mijn vuisten.T come on beest idealiter zou je zo reageren. Maar als iemand je in je bek spuugt slaan de stoppen door. Sorry maar ik had 100% zeker hetzelfde gedaan. Meest vernederende wat er is iemand in zijn bek spugen