- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die laaste 2 wel erg diep, wel full rom maar zo ver hoeft tog niet? wel respect ik zou niet zo diep kunnen
Nog een voorbeeld van wat ik full ROM vind: Klokov met 250kg paused front squat
http://www.youtube.com/watch?v=tDVNM9Yto7E
Kost wat maar dan heb je ook wat: Eleiko Olympic WL Training Bar - 20 kg € 736Effe offtopic, goede barbell, met dat gewicht buigt/beweegt hij amper
Maar jij doet ook wel eens high bar squats toch? Die zie ik er niet bij. Doe je die dan met zo veel mogelijk rom of houd je het altijd bij IPF diepte?
Het halverwege vertragen en daarna omkeren van de beweging is veel belastender voor je knieeen dan doorzakken tot onder par en vervolgends de bounce gebruiken om uit the hole te komen
Als je meer uit de sq wilt halen kan je leren bouncen vanuit de hamstrings. Vooral vanaf parallel en lager zal de hamstring actief verlengen en dat is qua tensie een goede positie voor de stretch reflex. Je dient te voorkomen dat er enige verende activiteit in het kniegewricht zelf voorkomt, of dat er een voorwaartse beweging van de knie ontstaat.
Dat is bouncen. Hoe jij het lijkt te doen is gewoon slecht squatten en technisch falen.

dat zijn dan ook echte ATG squats, een squat zoals die van eddine is gewoon net onder parrallel
Dat is bouncen. Hoe jij het lijkt te doen (d.m.v kniegewricht) is gewoon slecht squatten en technisch falen.
wat is dit een ongelovelijk onzinnige topic.
je kan niet te diep squatten.
dus hoezo een discussie houden over iets wat niet mogelijk is.

wat is dit een ongelovelijk onzinnige topic.
je kan niet te diep squatten.
dus hoezo een discussie houden over iets wat niet mogelijk is.
De instructeur bij mij zij ga zo diep als mogelijk om de rek in de beenspieren te houden aangezien je spieren korter worden van trainen en met diep squaten hou je ze lang.
De instructeur bij mij zij ga zo diep als mogelijk om de rek in de beenspieren te houden aangezien je spieren korter worden van trainen en met diep squaten hou je ze lang.

nooit, maar dan ook nooit naar fitness instructeurs luisteren.