Anoukjuh
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 49kg
- Vetpercentage
- 19%
Hey mensen!Ik ben het met de anderen eens dat je waarschijnlijk snelle stofwisseling hebt en/of schildklierafwijking.
De basis is inderdaad dat je meer moet eten, maar opmerkingen zoals ‘meer eten’ heb je natuurlijk niet veel aan. Ik hebt gewerkt in een supplementzaak waarbij ik ook afval en aankom schema’s voor klanten maakten (afhankelijk van hun doel). Ik heb toen lange tijd een vrouw in de winkel gehad die met hetzelfde probleem als jou zat. Haar probleem was dat ze grote maaltijden (aardappelen, vlees, pasta etc.) probeerde te eten, om haar calorieën te bereiken, maar daardoor snel vol zat en niet meer verder kon eten. Ik raadde haar aan om de maaltijden goed te spreiden (dezelfde hoeveelheid maar meer verspreid over de dag zodat je alles opkrijgt), en tussendoor kleine dingen te eten die veel gezonde vette bevatten, omdat die vaak ook hoog in de calorieën zitten, en niet zo zwaar op de maag vallen. Je kunt aan de volgende dingen denken:
- Avocado’s (super gezond, veel calorieën) (boterham met avocado en kaas is een van mijn favorieten!!)
- Vis (bijv. zal,)
- Over alles schep olijfolie gooien (1 lepel is ongeveer 90 calorieën)
- Pindakaas
- (ongezouten) Noten (100 gram bevat ongeveer 600 cal., afhankelijk van het soort) (een handje noten heb je zo naar binnen gewerkt)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Sorry, was een tijdje megadruk..
schaam me rot.. Doe een studie, twee kleine kids, en zo veel mogelijk trainen, eten en daarnaast nog proberen om een sociaal leven te hebben.. Werkt ook niet mee aan mijn doel om aan te komen ben ik bang..
Ik heb nu een nieuw eetschema gekregen en een trainingsschema waarbij ik 3 x per week train.
Mijn eetschema is nu dat ik 6 keer per dag eet, zal jullie niet vervelen met het hele schema, maar het komt erop neer dat ik vooral heel veel eiwitten binnenkrijg, veel havermout, noten, avocado, pindakaas, kwark, wheyshakes, ei etc
En verrek!! Ik ben sinds de laatste keer 4 kg aangekomen!!! Maa nu komt het gekke... Ik heb nu een lager vetpercentage... Zat eerst op 21 procent en nu 19,7.. Mijn spierpercentage is wel 4 procent omhoog gegaan, dus het gewicht zal daar wel aan liggen.. Oh, mijn vochtgehalte was ook omhoog, is dat normaal?
Mijn broeken beginnen al krap te worden, dus qua schema met trainen zit het denk ik wel goed, ik wissel om de zes weken met schema's om mijn spieren te verrassen.
Nou vroeg ik me alleen nog af, ik wil dus echt verder gaan met BB, dus dat je mijn spieren goed ziet. Nu zeiden ze op mijn nieuwe sportschool dat het dus niet de bedoeling was dat mijn vetpercentage omlaag gaat, maar is dat met bb niet juist de bedoeling..? Aankomen wil ik dus alleen op spieren..
Alvast bedankt! Vanaf nu check ik elke dag! Wist niet dat ik geen meldingen op mijn emailadres kreeg... Oeps..
---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 13:23 ----------
Jaaaa, meer eten werkt idd! Thnx nog allemaal! Nog wel ff een vraag.. Naar mijn idee gaat het nog te langzaam, dus naast dat ik idd maar eens mijn bloed laat controleren (internist heeft dit niet gedaan!?) wil ik naast de whey ook weightgainers gaan gebruiken... 1 voor ik ga slapen, goed plan of toch nog een beter eetschema maken..?
---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 13:24 ----------
Dit is voor mij vooral belangrijk omdat ik dus niet zomaar aan bb wil doen, maar graag uiteindelijk ook wedstrijden zou willen gaan doen..
---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 13:25 ----------
Ik denk niet dat de TS je bericht zal lezen aangezien er 1 post is in 3 weken...
Sorry...schaam.... Zal het niet meer doen..

dus het begin is er!