ahmet
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ronniej
dat is het probleem
men wil dingen die anders zijn niet begrijpen, ik weet wel dat jij het als een grap bedoeld maar zo zit het wel. Men verwerpt hetgene dat niet hetzelfde is als hij/zij zelf, dit is het probleem in dit land.
Heb je nou serieus gisteren google.nl bezocht en alle zoektermen als "Allochtoon slecht, turk slecht" uitgeprobeerd?? het leuke van dat soort zoekmachines is, je vindt er wat je zoekt.. zoek je voordelen van suiker dan vind je ze.. zoek je de nadelen.. dan vind je ze ook.. maar hoe zinloos :S
Lol, Nu.nl is een heel normale nieuwssite waar ik ook regelmatig op kijk.
ik heb echt medelijden met je, kind
ben je vroeger vaak gepest? heb je nooit goede cijfers kunnen halen op school? heb je problemen met je uiterlijk?
of heb je gewoon het IQ van een deur en roep je maar wat?
maakt niet uit hoor, je bent niet de enige hier op het forum
dat heb ik ondertussen wel gemerkt![]()

Kijk, "Ahmet" daagt Gorrilor uit omdat hij zegt dat er geen verschil zou mogen zijn.
But heeeey, dat is uw cultuur dus ga ervoor en begin maar te rellen, ik ben tenslotte geen rascist.![]()
Jij bent niet de meest snuggere is het wel ? Ik zeg niet dat de bron verkeerd is o.i.d. Ik zeg dat hij heel selectief heeft uitgezocht wat hij wilde hebben.. Zie topic van gisteren "Turkije - Tsjechie" en opeens krijgen we dit.. toeval bestaat he..
Haha, ik vraag me af hoe je tot deze conclusie komt? Heb je bewijs voor de bewering dat hij heel google selectief heeft afgezocht?
Haha, ik vraag me af hoe je tot deze conclusie komt? Heb je bewijs voor de bewering dat hij heel google selectief heeft afgezocht?
Meen je dit nu serieus?Heb je nou serieus gisteren google.nl bezocht en alle zoektermen als "Allochtoon slecht, turk slecht" uitgeprobeerd?? het leuke van dat soort zoekmachines is, je vindt er wat je zoekt.. zoek je voordelen van suiker dan vind je ze.. zoek je de nadelen.. dan vind je ze ook.. maar hoe zinloos :S

jonge, je weet nergens van af en komt zo maar meedoen in een forum.. gedraag je er dan ook naar en hang nou niet de detective uit.. Ik geef subtiel aan wat ik denk over dit forum dus wat ben je nou aan het mierenneuke?

Meen je dit nu serieus?
Ik volg dagelijks het nieuws. Nu.nl is een vrij bekende site.
Dat krijg je met die linkse leraren. (+ linkse rechters, linkse politie, linkse politici, linkse journalisten etc). Het is 1 groot links complot.

Ik heb het heel het topic gelezen, daarna een normale reactie op je reply gegeven.
Verder niets aan de hand, lijkt me?
Maar je klinkt vrij agressief, nergens voor nodig![]()

Jij bent niet de meest snuggere is het wel ? Ik zeg niet dat de bron verkeerd is o.i.d. Ik zeg dat hij heel selectief heeft uitgezocht wat hij wilde hebben.. Zie topic van gisteren "Turkije - Tsjechie" en opeens krijgen we dit.. toeval bestaat he..

Ik bespeur anders ook vrij weinig intelligentie in jouw posts.P.s. Ik weet ook wel dat NU.nl een bekende nieuwssite is .. dus je hoeft je niet zo intellingent te gaan voelen nu..

jup, ik deed ongeveer hetzelfde als het je is opgevallen.. ik las je reactie en vermeldde erbij hoe onzinnig ik het vond.. Ik heb ook gezegd dat dit topic betrekking had op dat van gister .. genaamd "Tsjechie-Turkije" .
En daar jij alleen dit topic hebt doorgenomen weet je niet wat ik bedoel .. zodoende heb ik gemeld.. je weet niet waar het over gaat.. gedraag je dan ook daarnaar.. ik hoop dat je het nu wel begrijpt![]()

Ik bespeur anders ook vrij weinig intelligentie in jouw posts.
Maar om er even verder op in te gaan.
Ik zie dat je vrij nieuw bent op dit forum. Als je me wat langer zou kennen wist je dat ik hier regelmatig nieuws van nu.nl post. Jouw redenering slaat dus nergens op.
pff..jonge, je weet nergens van af en komt zo maar meedoen in een forum.. gedraag je er dan ook naar en hang nou niet de detective uit.. Ik geef subtiel aan wat ik denk over dit forum dus wat ben je nou aan het mierenneuke?