XXL Nutrition

Te snel oppakken van nieuwe kuur

Niet aanstellen man. Gewoon beginnen wanneer je dat graag wilt
Als het zo simpel was dan ging ik nooit langer dan 3 weken off :p haha

Hier ook gekuurd van februari tot midden september. wacht zelf minimaal tot maart voor ik weer begin. wat me bloed test in januari ook zegt.

Zelfde reden als jou, niet nu maar wel kinderwens

Hier ook gekuurd van februari tot midden september. wacht zelf minimaal tot maart voor ik weer begin. wat me bloed test in januari ook zegt.

Gewoon hCG blasten en evt hMG als hCG alleen geen succes is, kun je zelfs ON nog vruchtbaar zijn.

Kun je zomaar naar de dokter gaan voor een bloedtest of hoe werkt dit?

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon hCG blasten en evt hMG als hCG alleen geen succes is, kun je zelfs ON nog vruchtbaar zijn.
Vind de theorie allemaal heel leuk.

Ik ga alleen mezelf niet voor de gek houden van : ben je vruchtbaar dan blijf je vruchtbaar.

Zoveel onderzoek is er niet nagedaan en iedereen hier roept elkaar na.

Als getxxl zegt dat je gyno krijgt van bruine suiker dan duurt het 2 weken voordat het er hier vol mee staat

Ik ga alleen mezelf niet voor de gek houden van : ben je vruchtbaar dan blijf je vruchtbaar.

Als getxxl zegt dat je gyno krijgt van bruine suiker dan duurt het 2 weken voordat het er hier vol mee staat
Lol er is wel veel gepapegaai inderdaad

Voor mij is dat niet het geval. Bij mij hielp hcg minimaal terwijl ik enkel trt nam toen.
Helemaal off en dan hcg hoog doseren heb ik nooit geprobeerd, maar is wel mijn plan mochten we voor nog eentje gaan.

Voor mij is dat niet het geval. Bij mij hielp hcg minimaal terwijl ik enkel trt nam toen.
Helemaal off en dan hcg hoog doseren heb ik nooit geprobeerd, maar is wel mijn plan mochten we voor nog eentje gaan.

Lol er is wel veel gepapegaai inderdaad
http://m.eje-online.org/content/131/4/347.short
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19838805
Er is voldoende te vinden over een behandeling voor de vruchtbaarheid bij onvruchtbare mannen met hypogonadie. Geen tijd om alles te zoeken, maar met wat key words als hcg, hmg, hypogonadism, vertility & pregnancy kom je zelf ook wel een eind.

Eur J Endocrinol | Mobile
Outcome of gonadotropin therapy for male infertility due to hypogonadotrophic hypogonadism. - PubMed - NCBI
Er is voldoende te vinden over een behandeling voor de vruchtbaarheid bij onvruchtbare mannen met hypogonadie. Geen tijd om alles te zoeken, maar met wat key words als hcg, hmg, hypogonadism, vertility & pregnancy kom je zelf ook wel een eind.
Laat ik het eens in geld uitdrukken.
Als je over 5 jaar een miljoen krijgt als je zaad doneert wat leeft.

Ga jij dan nog 5 jaar b/cen en dan half jaartje hcg/hmg gebruiken en hopen op t beste?

Het is iets waar je nu op gokt dat goedkomt wat je je hele leven na kan zitten..
Moet jij is voorstellen hoe je vrouw gaat reageren als dat daar door komt

Het is iets waar je nu op gokt dat goedkomt wat je je hele leven na kan zitten..

Als je vrouwtje ECHT kinderen wilt en ze komt te weten dat het door de gear is dat je haar niet meer kan zwanger maken...

Tja dan kan je op zoek naar een nieuw vrouwtje ;)

Laatst bewerkt:
Laat ik het eens in geld uitdrukken.
Als je over 5 jaar een miljoen krijgt als je zaad doneert wat leeft.

Ga jij dan nog 5 jaar b/cen en dan half jaartje hcg/hmg gebruiken en hopen op t beste?

Als je vrouwtje ECHT kinderen wilt en ze komt te weten dat het door de gear is dat je haar niet kan zwanger maken...

En hoe weten jullie dat jullie niet al onvruchtbaar waren voordat je aan de gear ging? Ik ben sowieso erg voorzichtig met mijn keuze voor een vrouwtje, ik hoef echt niet iemand die gelijk al het schuld op AAS schuift.

Ik ga m'n hele leven bcen, en hcg/hmg blasten wanneer het tijd is. En anders desnoods even off gaan met een hcg hmg blast en wat clomid herstellen. De onderzoeken over vruchtbaarheid gestimuleerd door hCG/hMG zijn veelbelovend en maak ik me geen zorgen over.

En hoe weten jullie dat jullie niet al onvruchtbaar waren voordat je aan de gear ging? Ik ben sowieso erg voorzichtig met mijn keuze voor een vrouwtje, ik hoef echt niet iemand die gelijk al het schuld op AAS schuift.

Ik ga m'n hele leven bcen, en hcg/hmg blasten wanneer het tijd is. En anders desnoods even off gaan met een hcg hmg blast en wat clomid herstellen. De onderzoeken over vruchtbaarheid gestimuleerd door hCG/hMG zijn veelbelovend en maak ik me geen zorgen over.

Vruchtbaarheidstest doen voor je met kuren begint. Maar dat kan je nu ook doen. Het is niet omdat je cruise'd dat je onvruchtbaar bent.

Mijn antwoord op de vraag om terug vruchtbaar te worden staat in de 2de post van dit topic.

Best een lange discussie over een vrucht

Als je vrouwtje ECHT kinderen wilt en ze komt te weten dat het door de gear is dat je haar niet meer kan zwanger maken...

Dat lijkt mij ook, en zoveel vrouwen ga je niet vinden die dan de link met Anna niet leggen.;p

Pepernoten

Terug
Naar boven