XXL Nutrition

Te veel honger

KumaR

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo:cool: ,

Ik ben een mannetje van 1.75 en weeg ongeveer 75 kilo.

Ik eet rond 13 uur altijd 6 sneetjes brood. Rond 1530, 2 uur nadat ik klaar ben met eten (1330), heb ik weer honger en eet ik 5 sneetjes brood. En zo gaat dat de hele dag door. Rond 19 uur eet ik een berg rijst. 22 Uur eet ik weer 4 sneetjes brood. Voor ik ga slapen, rond 1 uur eet ik weer 2 sneetjes brood. Op mijn brood heb ik ei/ tofoe/ zoete dinges. Eigenlijk kan ik nóg meer eten, maar ik probeer me in te houden.

Ik word gek van al dat eten ([Link niet meer beschikbaar], maar daar draait deze topic niet om. Ik wil weten of jullie ook echt zoveel honger hebben. Of eten jullie zomaar, omdat het 'moet'?

Groetjes

Versprijd je maaltijden over de dag (om de 3 uur ofzo beginnende bij opstaan dus); eet onbijt, eet boven onderhoud; en ik weet nie of ik voor het slapen gaan nog exta cabs naar binnen zou spelen;

neej geen honger, soms wel behoefte aan zoet of hartigheid.

maarprobeer nog meer eiwit te nemen
meer kwark en meer rouwkost + echt volkoren brood + fruit

veel water drinken :)

om de 2 uur eten (helpt bij mij iig)

Ik eet rond 13 uur altijd 6 sneetjes brood. Rond 1530, 2 uur nadat ik klaar ben met eten (1330), heb ik weer honger en eet ik 5 sneetjes brood. En zo gaat dat de hele dag door. Rond 19 uur eet ik een berg rijst. 22 Uur eet ik weer 4 sneetjes brood. Voor ik ga slapen, rond 1 uur eet ik weer 2 sneetjes brood. Op mijn brood heb ik ei/ tofoe/ zoete dinges. Eigenlijk kan ik nóg meer eten, maar ik probeer me in te houden.

Ik word gek van al dat eten ([Link niet meer beschikbaar], maar daar draait deze topic niet om. Ik wil weten of jullie ook echt zoveel honger hebben. Of eten jullie zomaar, omdat het 'moet'?

Groetjes

Je dag begint om 1uur ? wanneer ga je slapen dan?

En waarom eet je zoveel brood ?

Eet veel vezels met water. Die zetten uit in de darmen en geven je gauw een voldaan gevoel.
Eet eiwit...

Ik heb ook het probleem dat brood snel verteerd, wat hielp bij mij was:

Brood met Pindakaas: een dikke laag erop. en dan 6 boterhammen (bruin brood, niet té donker) dat vult mij wel.

500gram Kwark (evt. met wat fruit mengen)

Brinta in de ochtend of Weetabix, genoeg erin doen en eten tot je een echt verzadigd gevoel hebt.

broccoli of wortels!!!! Hmm.. lekker als snack..

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet al om de 2-3 uur.

Ik moet echt zoveel eten om niet af te vallen (ben afgelopen tijd veel aangekomen). Tussendoortjes om de honger te stillen heb ik dus niet nodig, want dan val ik af.

Mijn dag begint om 13 uur en eindigt rond 0200 uur. Als ik vroeger op zou staan, dan zou ik nog meer moeten eten.

Ik eet veel brood omdat ik het zo moeilijk vind om dinges te vinden. Ik eet ook wel eens een baopao in plaats van 2 sneetjes.

Enige oplossing die ik voor jouw geschikt zie ik fruit dan:

Appel, Roze Citrusvrucht, met wit vruchtgedeelte zeker erbij! geeft een goed verzadigd gevoel.

"Tussendoortjes om de honger te stillen heb ik dus niet nodig, want dan val ik af." Leg me dit eens uit??

Ik begrijp je standpunt niet goed: als je meer zou eten ga je afvallen 8-)

Enige oplossing die ik voor jouw geschikt zie ik fruit dan:

Appel, Roze Citrusvrucht, met wit vruchtgedeelte zeker erbij! geeft een goed verzadigd gevoel.

"Tussendoortjes om de honger te stillen heb ik dus niet nodig, want dan val ik af." Leg me dit eens uit??

Ik begrijp je standpunt niet goed: als je meer zou eten ga je afvallen 8-)

Als ik fruit eet, dus van alles om dat hongergevoel te onderdrukken,d an heb ik minder behoefte aan ander voedsel, terwijl ik dat andere voedsel nodig heb. Ik heb de eiwitten etc. nodig om op gewicht t eblijven en dat fruit gaat me die voedingsstoffen niet geven di eik nodig heb.

Als ik minder ga eten, dan ga ik afvallen. Door middel van trial and error ken ik nu de ideale hoeveelheid voedsel die ik tot me moet nemen om op gewicht t eblijven.

Misschien een weightgainertje toevoegen dan?

Ja, hallo, als ik de hele dag fruit ga eten, dan val ik gelijk weer af.

:roflol: God man, ik hoop dat je hier zelf ooit nog om kan gaan lachen.

Maargoed....

Brood, brood, brood, en nog eens brood! Misschien ook nog wit brood? We hebben een uitdrukking "Elke dag een appel en een ei gaat ook vervelen". Varieer met je voeding man!

Eet complexere dingen! Complexe koolhydraten, casseine eiwitten, onverzadigde vetten, neem iets wat niet als een sneltrein door je maag heen gaat. Wit brood, rijstmaaltijden, die meuk kan je binnen een uur al weer uitgescheten hebben, je hebt voeding nodig waar je maag lang op teert.

Neem 2 of 3 donkerbruin / volkoren boterhammen met kipfilet, samen met een appel (fruit ja!) Wil je nog stoerder doen? Neem roggebrood! Maak een tonijnsalade met verse sla, komkommer en ananas op eigen sap (verdomme, alweer fruit?) Voor de vetten en een beetje energie? Neem weer dat donkerbruine brood (en weer maar maximaal 3) met een beetje pindakaas en een banaan (wtf? waar komt al dat fruit vandaan?)

Als je hier nou eens mee gaat beginnen, dan zal je zien dat het al een heel stuk beter gaat.

Groetjes

Als je honger hebt, eet je te weinig!

- 8x per dag eten.
- Lekker veel bruin brood met pindakaas, eieren etc..
- Bakken kwark (geen halfjes)
- Tel je Kcal en ga op 4000Kcal zitten.
- 2 liter melk per dag.

Kortom, gewoon blijven vreten de hele dag..

:roflol: God man, ik hoop dat je hier zelf ooit nog om kan gaan lachen.

Maargoed....

Brood, brood, brood, en nog eens brood! Misschien ook nog wit brood? We hebben een uitdrukking "Elke dag een appel en een ei gaat ook vervelen". Varieer met je voeding man!

Eet complexere dingen! Complexe koolhydraten, casseine eiwitten, onverzadigde vetten, neem iets wat niet als een sneltrein door je maag heen gaat. Wit brood, rijstmaaltijden, die meuk kan je binnen een uur al weer uitgescheten hebben, je hebt voeding nodig waar je maag lang op teert.

Neem 2 of 3 donkerbruin / volkoren boterhammen met kipfilet, samen met een appel (fruit ja!) Wil je nog stoerder doen? Neem roggebrood! Maak een tonijnsalade met verse sla, komkommer en ananas op eigen sap (verdomme, alweer fruit?) Voor de vetten en een beetje energie? Neem weer dat donkerbruine brood (en weer maar maximaal 3) met een beetje pindakaas en een banaan (wtf? waar komt al dat fruit vandaan?)

Als je hier nou eens mee gaat beginnen, dan zal je zien dat het al een heel stuk beter gaat.

Ik vind je sarcastische toon heel aandoenlijk, maar zou je wat meer achtergrondinformatie kunnen geven. Als ik de tabel bekijk die de koolhydraten etc. aangeeft, dan zi eik dat er niet echt veel in fruit zit. Kun je uitleggen waarom fruit goed is tegen hongergevoel?

Ik eet al om de 2-3 uur.

Ik moet echt zoveel eten om niet af te vallen (ben afgelopen tijd veel aangekomen). Tussendoortjes om de honger te stillen heb ik dus niet nodig, want dan val ik af.

Mijn dag begint om 13 uur en eindigt rond 0200 uur. Als ik vroeger op zou staan, dan zou ik nog meer moeten eten.

Ik eet veel brood omdat ik het zo moeilijk vind om dinges te vinden. Ik eet ook wel eens een baopao in plaats van 2 sneetjes.

als je dan afvalt dan is dat toch vet?? das toch niet erg, of wel??

Ik vind je sarcastische toon heel aandoenlijk, maar zou je wat meer achtergrondinformatie kunnen geven. Als ik de tabel bekijk die de koolhydraten etc. aangeeft, dan zi eik dat er niet echt veel in fruit zit. Kun je uitleggen waarom fruit goed is tegen hongergevoel?

Fruit is niet persee tegen het hongergevoel, het gaat om de combinatie die ik je heb laten zien. Een combinatie van complexe koolhydraten, casseine eiwitten, en goeie vetten. Het fruit wat ik er bij doe is voor de energie en vitamines, een gezonde bron van wat simplere koolhydraten, of heb je liever een plak chocolade bij je maaltijd?

Fruit is niet persee tegen het hongergevoel, het gaat om de combinatie die ik je heb laten zien. Een combinatie van complexe koolhydraten, casseine eiwitten, en goeie vetten. Het fruit wat ik er bij doe is voor de energie en vitamines, een gezonde bron van wat simplere koolhydraten, of heb je liever een plak chocolade bij je maaltijd?

Nu we het toch over vitamines hebben. Zijn multivitamines een goede vervanger van fruit?

Terug
Naar boven