XXL Nutrition

te weinig geslapen..

Muscle Morph

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
gisteren heb ik goed getraind.

vannacht slecht en te weinig geslapen, minder dan 6 uur.
dus had ik geprobeerd om verder te slapen; na drie kwartier met ogen dicht liggen, nog steeds niet in slaag gevallen, dus ben ik maar opgestaan.

telt met ogen dicht in bed liggen ook als slapen?
en in hoeverre zal het te weinig slapen invloed hebben op mijn gains?

alvast bedankt:)

Maak je geen zorgen, je zal geen last hebben van je 1 dagje slecht slapen.
Als het je kan gerust stellen, ik slaap gemiddeld een 5tal uur per nacht en ik gain ook goed.

Hoorde ooit minder dan 6 uur slaap is training voor nix.., omdat je dan niet genoeg tijd hebt te herstelllen.., zal wel bs zijn of niet?

Dat zal per persoon verschillend zijn. De een heeft genoeg aan 6 uur slapen en de ander aan 8 uur. Af en toe slecht slapen en minder gains zal verwaarloosbaar zijn. Het herstel duurt wel langer.

1 nacht niet slapen is geen probleem.. Chronisch slaap-tekort (< 6 uur per nacht) heeft nogal wat consequenties.. van meer auto-ongelukken tot meer hartklachten.

Hoorde ooit minder dan 6 uur slaap is training voor nix.., omdat je dan niet genoeg tijd hebt te herstelllen.., zal wel bs zijn of niet?

Als jij na de minder dan 6 uur slaapt, en daarna gelijk hard gaat trainen, werken en daarna weer gaat trainen dan ga je niet gainen nee.. Maar als je 4x per week traint en een rustige dag planning hebt dan kan je het heus wel hebben.

je training was voor niets, ik zou er meteen mee stoppen.

je verliest meer massa met het druk maken om..

Misschien is badminton iets voor je?

Slaap bijna nooit langer dan 6u.

gisteren heb ik goed getraind.

vannacht slecht en te weinig geslapen, minder dan 6 uur.
dus had ik geprobeerd om verder te slapen; na drie kwartier met ogen dicht liggen, nog steeds niet in slaag gevallen, dus ben ik maar opgestaan.

telt met ogen dicht in bed liggen ook als slapen?
en in hoeverre zal het te weinig slapen invloed hebben op mijn gains?

alvast bedankt:)

ja joh, zelfs als je op bed ligt en met je ogen knipperd heb je geslapen

Terug
Naar boven