AndroidHealthClinic

Team heath... Het is weer tijd!!!!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zalige picture... wat een armen!!! En er (voorlopig) nog geen olympia mee gewonnen, kan je niet echt begrijpen hé?!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen flauw idee, kwam hem net tegen. Zou best kunnen.

Alsof de Mr O altijd fair wordt beslist , of wat er goed uitziet. Dit jaar wordt het jammer genoeg Jay of Kai.

Ik hoop echt dat Heath hem wint. Hij lijkt zo echt een aggressieve beul op podium maar op de video's waarop hji traint en praat, is hij de rust zelve.

Top 3 ja inderdaad , maar winnen doet hij hem jammer genoeg niet. Zal hetzelfde verhaal zijn als Levrone.

Er hoeft maar iemand een off day te hebben zoals we al vaker gezien hebben dan kun je m zomaar winnen. Het pakketje heeft hij! Dexter heeft m ook gewonnen met zn fysiek dus waarom zou Heath dat niet kunnen?

Over een paar weken zien we wel wie er het beste bij staat. iedere deelnemer van de Mr:O staat daar niet voor niets.

Er hoeft maar iemand een off day te hebben zoals we al vaker gezien hebben dan kun je m zomaar winnen. Het pakketje heeft hij! Dexter heeft m ook gewonnen met zn fysiek dus waarom zou Heath dat niet kunnen?

We zullen zien. Ik hoop echt dat hij Mr O wordt , maar er is zoveel concurrentie dat ik er voor vrees. Het 'probleem' van Heath is dat hij een smalle botstructuur heeft , is imo geen probleem.

Terug
Naar boven