AndroidHealthClinic

Teenage Bodybuilders

Peiling Peiling Van wie denk jij dat het een "grote" gaat worden.

• Nick Wright

Stemmen: 5 9,4%
  • Aleksey

Stemmen: 27 50,9%
  • Jazmany Castellanos

Stemmen: 2 3,8%
  • Benjamin Roden

Stemmen: 2 3,8%
  • Renel Charles

Stemmen: 1 1,9%
  • Richard Tirico

Stemmen: 1 1,9%
  • Lorenzo

Stemmen: 15 28,3%

• Totaal stemmers
    53

train and gain

Ripped Bodybuilder
Waardering
232
Vandaag zag ik wat filmpjes te checken op youtube van teenage bb'ers, indrukwekkend wat sommige gasten al zo jong bereikt hebben.

Maar van wie denken jullie nouw dat dit een echte "grote" kan gaan worden, dus meer als de "bodybuilder van het dorp zijn" :D

Ik zelf denk dat we in de toekomt nog veel van Nick Wright kunnen gaan horen/zien. Jongen is ongeloofelijk dedicated, maak filmpjes van zijn maaltijden, veel kennis en draait ook wedstrijden.

Dus wie denken jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=JJOTnrRb1yo

beter post je shit van die gasten die in de enquête staan, geen zin om te zoeken.

De leeftijd van de door jou genoemde bodybuilders verschilt van 16 jaar tot 23.. :roflol:

En je vergeet Nick Medici.

Die Nick Wright is niet echt indrukwekkend.

zit ie nou te smeken om hem 5 sterren te geven? :roflol:

kvind 'm er alles behalve buf uitzien eigenlijk. hij staat er natuurlijk heel droog bij en heeft wat massa, maar ik ken gasten van 18 die er veel beter bijstaan dan hem.

Diegene die bereid de meeste moeite ervoor te doen. Onder moeite kan je voeding, training, rust en AS verstaan.

Als ik het uit de lijst moet beoordelen dan toch Alexey, die staat er het grootst en het best erbij van allemaal. :p

En nou ik erover nadenken ben je ook Flex Lewis vergeten. :p

lorenzo becker

aleksey of dit mannetje is wel een wereld van verschil..
vindt het maar een sjappie eerlijk gezegd, alles behalve indrukwekkend fysiek ook

Waarom spant die guy zijn schouders en zijn buik de hele tijd:roflol: beetje vaag.
Fysiek alles behalve indrukwekkend btw.

• Topic Starter Topic Starter
Weinig stemmen krijgt Lorenzo...
Waarom zal dat zijn? Die gozer is nu al huge...

Geen een van allen zal het halen!

Terug
Naar boven